اينجا هرچي بخواي هست.اهنگ .بازي كامپيوتري .خدمات موبايل.و لطيفه هاي رنگارنگ.اس ام اس
تاریخ : یک شنبه 24 فروردين 1398
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

http://www.upsara.com/images/vlefuiq734awp02zedo.gifچتروم بزرگ باحالچتروم بزرگ ايرانيان

         www.hisschat.com

           www.hisschat.ir

 هيس چت بهترينه

  شرايط ناظري و معاوني و مديري در هيس چتدر ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: هيس چت , چتروم , چتروم ايرانيان , چتروم , چت , گپ , گپسرا , گپ سرا , چتروم فارسي , چت سرا , چت رايگان , هيس چت , اف ام چت , عسل چت , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 اسفند 1398
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

چتروم بزرگ                             

 

http://www.upsara.com/images/vlefuiq734awp02zedo.gifچتروم بزرگ باحالچتروم بزرگ ايرانيان

         www.hisschat.com

           www.hisschat.ir

 هيس چت بهترينه

  شرايط ناظري و معاوني و مديري در هيس چتدر ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ايرانيان چت  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              www.iranyanchat.tk  

براي ورود كليك كنيد عجله كنيد

www.iranyanchat.tk


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: چتروم , ايرانيان چت , چتروم ايرانيان , بزرگترين چتروم ايرانيان , بهتر چت , چت , چتروم , چت , ويچت , چت فارسي , چتروم , عسل چت , اف ام چت , نازچت , ايرانيان چت , ايران چت , چتروم , گوگل چت , ,
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1388
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

دفع سنگ کلیه با روش‌های طبیعی

 


سنگ کلیه به ته‌نشین شدن مواد معدنی در لوله‌های ادراری و سفت شدن و کریستالیزه شدن آن گفته می‌شود که با علائمی همچون درد شدید نواحی پهلو، کمر و نواحی پایینی لگن و گاه خون‌ریزی در ادرار همراه است که با مصرف غذاها و برخی گیاهان دارویی می‌توان دفع آن‌ها را تسهیل کرد.

سنگ کلیه

یک متخصص تغذیه با اشاره به نقش سبزیجات در درمان سنگ‌های کلیوی، گفت: مصرف سبزیجات، کلسیم، نوشیدن آب فراوان، محدود کردن مصرف پروتئین‌های حیوانی و تحرک در دفع طبیعی سنگ‌های کلیوی موثر است. وی بر مصرف جعفری، کرفس و گل گاوزبان برای دفع سنگ‌های کلیه تاکید کرد.

دکتر ضیاءالدین مظهری، نوشیدن آب فراوان را یکی از راهکارهای مهم در دفع سنگ‌های کلیوی به ویژه نوع اگزالاتی دانست و گفت: بیماران مبتلا به سنگ کلیه باید حداقل به میزان 2 لیتر و با افزایش دما در فصل تابستان یا مناطق گرم 3 لیتر همراه با وعده‌های غذایی و در طول روز آب بنوشند.

وی با تاکید بر افزایش مصرف سبزیجات خاطر نشان کرد: در مبتلایان به سنگ‌های کلیوی که سنگ اگزالاتی دارند، ریواس، اسفناج، تره فرنگی و سیب زمینی شیرین که غنی از اگزالات هستند نباید مصرف شود.

مبتلایان به سنگ کلیوی از مصرف ریواس، اسفناج، تره فرنگی و سیب زمینی پرهیز کنند. پروتئین‌های حیوانی، نمک سدیم، تنقلاتی نظیر بادام زمینی باید از برنامه غذایی مبتلایان به سنگ کلیه حذف و مصرف انواع نوشابه‌ها، آب مرکبات و چای نیز باید به حداقل برسد.

دکتر مظهری با بیان این که سنگ‌های اگزالاتی از شایع‌ترین انواع سنگ‌های کلیوی هستند گفت: فیبرهای موجود در سبوس ذرت، برنج و گندم دارای کم‌ترین میزان اگزالات هستند لذا مصرف بیشتر این مواد توصیه می‌شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران یاد آور شد: افزایش میزان تحرک و فعالیت‌های بدنی و دوری از استراحت و سکون به دفع سنگ‌های کلیوی کمک می‌کند.

وی در خصوص نقش کلسیم رژیم غذایی در بروز سنگ‌های کلیوی گفت: افزایش میزان کلسیم از دیگر راه‌های دفع سنگ‌های کلیوی است و حذف مواد غذایی حاوی کلسیم از جمله شیر باعث افزایش دفع اگزالات و تشکیل سنگ کلیه می‌شود.

 

مصرف خودسرانه دارو عاملی در تشدید بروز سنگ‌های کلیوی

دکتر مظهری با اشاره به این که ایجاد سنگ‌های کلیوی به عوامل متعددی که مهم‌ترین آن‌ها زمینه‌های ارثی و اختلالات سوخت و ساز است بستگی دارد گفت: ابتلا به عفونت و مصرف خود سرانه داروها زمینه ایجاد سنگ را تشدید می‌کنند.

مبتلایان به سنگ کلیه در صورتی که دچار کم کاری تیروئید و کمبود یُد نباشند، استفاده از ترب و تربچه خصوصاً ترب سیاه، به صورت رنده شده و یا آب ترب که ناشتا نوشیده شود، به آن‌ها توصیه می‌شود.

به منظور دفع سنگ کلیه می‌توان خارشتر، خاکشیر و ترنجبین را با هم مخلوط کرده و صبح ناشتا خورد

 

نوشیدن آب فراوان حتی بدون احساس تشنگی و پیاده روی مرتب روزانه به دفع سنگ کمک می‌کند همچنین مصرف گیاهان مُدر مانند دم کرده دُم گیلاس، کاکل ذرت، گل گاوزبان، گزنه، بومادران، نعناع، گل همیشه بهار، جعفری، کرفس، کدو حلوایی، مرزه، مارچوبه و به طور کلی سبزی خوردن در دفع سنگ‌های کلیوی بسیار موثر است.

 

خاکشیر در دفع سنگ کلیه موثر است

خاکشیر Descurainia Sophia گیاهی است خودرو، علفی و پایا دارای ساقه‌ای با ارتفاع 12 تا یک متر که در کنار جاده‌ها و اماکن غیر زراعی و نسبتاً مرطوب می‌روید.

دکتر نسرین عاقل، فارماکوگنوزیست و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: این گیاه در اغلب نقاط ایران می‌روید و دانه‌ها خاکشیر را پس از به میوه نشستن گیاه و عموماً در مرداد و شهریورماه محصول برداری می‌کنند.

وی افزود: گیاه خاکشیر ادرار آور بوده و قادر است التهاب کلیه (پیلونفریت) را برطرف کند.

عاقل با اشاره به این که خاکشیر سنگ کلیه را دفع می‌کند، خاطرنشان کرد: به منظور دفع سنگ کلیه می‌توان خارشتر، خاکشیر و ترنجبین را با هم مخلوط کرده و صبح ناشتا خورد.

 

مصرف هندوانه و خیار در درمان سنگ کلیه

به گفته‌ی دکتر رضا آمری‌نیا مصرف میوه‌جات تازه، سیب زمینی، تربچه، حبوبات، برنج قهوه‌ای، جو، ذرت، کنجد، زیره، گشنیز، رازیانه، آب هویج، هندوانه، خیار و گیلاس برای پیشگیری و درمان این بیماری نقش موثری دارد.

مشاور تغذیه و رژیم درمانی همچنین با اشاره به عوامل موثر در بروز بیماری سنگ کلیه افزود: عفونت‌ها، داروها و ژنتیک از عواملی است که در بروز بیماری سنگ کلیه در فرد موثر است.

به گفته آمری‌نیا آزمایشات انجام شده بر روی سنگ کلیه مشخص می‌کند سنگ از چه نوعی بوده و چه مواد غذایی در ترکیبات آن وجود دارد و عمده‌ترین سنگ‌های کلیه از جنس کلسیم و اگزالات است و اختلالات غده پاراتیروئید یا مصرف بیش از حد پروتئین سبب افزایش ترشح کلسیم در ادرار شده و احتمال ابتلا به سنگ کلیه را افزایش می‌دهد.

این مشاور تغذیه و رژیم درمانی افزود: بر این اساس توصیه می‌شود که از مصرف بیش از 200 تا 250 گرم پروتئین همچون گوشت قرمز، ماهی و مرغ در روز خودداری شود.

منابع اگزالات

"اگزالات، ماده‌ای است که مقدار آن در پروتئین‌ها و مواد غذایی همچون اسفناج، ریواس، چغندر، شکلات، چای، سبوس، آجیل، بادام و توت فرنگی بیشتر است."

آمری‌نیا گفت: نمک طعام، مواد شور و قهوه سبب ترشح کلسیم در ادرار شده و میزان ابتلا به سنگ کلیه را افزایش می‌دهد و به همین دلیل در رژیم‌های غذایی مصرف کلسیم را نباید محدود کرد چرا که باعث افزایش تولید سنگ‌های کلیه می‌شود.

وی همچنین درباره تأثیر کلسیم در شکل‌گیری سنگ کلیه این گونه توضیح داد:

کلسیم در روده با اگزالات ترکیب شده و سبب جلوگیری از جذب اگزالات در خون شده و در نتیجه میزان آن را در ادرار کاهش داده و امکان ابتلا به سنگ کلیه را نیز کاهش می‌دهد.

این کارشناس تغذیه توصیه کرد : مصرف یک لیوان آب جوشیده در هر ساعت سبب رقیق شدن املاح در ادرار و دفع سریع‌تر و راحت‌تر سنگ در مبتلایان به این بیماری می‌شود.

آمری‌نیا اظهار داشت: مصرف منیزیم ویتامین B6، داروهای گیاهی همچون گزنه خاردار، چای جاوا(نوعی نعنا که در کشور هندوستان روییده و به صورت دم کرده مصرف می‌شود) و گیاه خلا (شل کننده مجاری ادراری)در درمان این بیماری موثر است.

 

دفع سنگ‌های ادراری با روغن بادام

همچنین دکتر سید محمد معصومی، عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه با استناد به کتاب "گیاهان دارویی نوشته دکتر علی زرگر"، اظهار داشت: روغن بادام دفع سنگ‌های ادراری را تسهیل می‌کند برای این کار باید سه قاشق سوپ‌خوری از مخلوط بادام شیرین و روغن گردو را بعد از هر وعده غذایی همراه با جوشانده‌ای که از جوشاندن 20 گرم شیرین بیان و یک مشت کاه جو در یک ظرف آب تهیه شده، مصرف کرد.

وی افزود: با مصرف موارد گفته شده، اگر سنگ کلیه بزرگ نباشد، دفع آن تسهیل می‌شود. انجام چنین عملی در دفع سنگ کلیه مبتلایان به سنگ کلیه گزارش شده است.

این عضو هیأت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه عنوان کرد: روغن بادام شیرین در فرمول تعدادی از فرآورده‌های دارویی و زیبایی وارد می‌شود و هیچ زیانی ندارد.

فرآوری: معصومه آیت اللهی

بخش تغذیه و آشپزی تبیان


منابع:

فردا نیوز

ایسنا

ایرنا


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: دفع سنگ كليه , سنگ كليه , چگونگي دفع سنگ كليه , ,
تاریخ : شنبه 5 مرداد 1388
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣
امروز ديگر عکس ها و آموزش هاي سايت Nilab.tv را براتون ارسال مي کنم
اميدوارم مورد استفاده و توجهتون قرار بگيره :*:-B nerd

-
-
-
-
-
-
-
-
nilab-furniture6.jpg
 
-
nilab-furniture7.jpg
 
-
nilab-furniture9.jpg
 
-
-
nilab-furnitureb.jpg
 
-
nilab-kolbe-man.jpg
 
-
-
nilab-tree.jpg
 


 

 
Bye now
Kavaktoo

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 5 مرداد 1392
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : شنبه 5 مرداد 1388
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣



 
شانس نامزدی فیلم جدید «اصغر فرهادی» برای اسکار 2014 چقدر است؟
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36894.aspx
 
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا اعلام کرد "آبی گرم ترین رنگ است" نمی تواند در اسکار۲۰۱۴ شرکت کند.

وقتی "آبی گرم ترین رنگ است" برنده نخل طلا شد شاید خیلی ها توقع داشتند تا این فیلم مثل "عشق" ساخته تحسین بر انگیز میشایل هانکه نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال 2014 شود. اما ظاهرا این مهم، رخ نخواهد داد.

این فیلم که محصول سینمای فرانسه است 9 اکتبر 2013 برای اکران در خاک فرانسه روی پرده خواهد رفت. طبق قوانین آکادمی تنها فیلم هایی می توانند در بخش بهترین فیلم خارجی زبان حاضر باشند که تا پایان ماه سپتامبر در کشور مبدا اکران شوند. این درحالی است که مسئولان کمپانی ساندنس سلکت که مسئول اکران فیلم هستند، هیچ برنامه ای برای تغییر تاریخ روی پرده رفتن فیلم ندارند. البته آنها فیلمشان را برای مراسم گولدن گلوب و حلقه های منتقدان که از قوانین آکادمی پیروی نمی کنند خواهند فرستاد اما برنامه ای برای نگه داشتن فیلمشان برای اسکار 2015 ندارند.( اگر بخواهند آبی گرم ترین رنگ است را در بخش بهترین فیلم خارجی زبان حاضر کنند باید برای اسکار سال 2015 آماده اش کنند.) چرا که این کار برای آنها صرفه اقتصادی و منطقی خاصی ندارد. البته مسئولان کمپانی ساندنس سلکت تصمیم گرفته اند تا نسخه هایی از فیلم را برای اعضای آکادمی ارسال کنند تا بلکه این فیلم برای بخش های "کارگردانی"، "فیلمنامه" و "بازیگری" نامزد اسکار شود.

البته هنوز در مورد فیلم جایگزین سینمای فرانسه برای مراسم اسکار امسال صحبتی نشده است اما به نظر می رسد از حالا به بعد "گذشته" ساخته اصغر فرهادی شانس مناسبی برای حضور در اسکار داشته باشد. چرا که این فیلم محصول فرانسه است و اکرانش هم درست بعد از جشنواره بین المللی فیلم کن بود و همه این ها باعث می شود شرایط حضور در اسکار را به عنوان نماینده فرانسه داشته باشد.
----------
منبع: کافه سینما
 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
اصغر فرهادی در تجمع اعتراضی سینماگران
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36888.aspx
http://picture.marshalclub.org/Archive/36887.aspx
http://picture.marshalclub.org/Archive/36889.aspx
 
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
نگاهی کلی به تمام فیلم‌هایی که می‌توانند نماینده ایران در اسکار 2014 باشند
 
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36893.aspx
 
در حالی کمتر از چهار ماه به زمان معرفی نماینده سینمای ایران به هشتاد و ششمین دوره مراسم اسکار زمان باقی است که با توجه به تغییر و تحول در مدیریت سینمای ایران باید دید چه فیلمی و با چه نگاهی برای اسکار انتخاب خواهد شد.
براساس اعلام آکادمی اسکار کشورهای که قصد معرفی نماینده‌ای به بخش فیلم‌های خارجی زبان یا انگلیسی زبان هشتادو ششمین دوره مراسم اسکار را دارند باید تا ساعت 5 بعدازظهر 9 مهر ماه نماینده خود را به آکادمی اسکار معرفی کنند.

براساس قوانین اسکار یکی از مهمترین شروط برای معرفی فیلم به اسکار اکران و تنها فیلم‌هایی می توانند برای رقابت بر سر مهمترین جایزه سینمایی جهان انتخاب شوند که در یک فاصله زمانی یکساله به اکران عمومی در آمده باشند و با این توضیح تمامی فیلم‌هایی که در حد فاصل 9 مهر 91 تا 9 مهر 92 اکران عمومی شده باشند از شانس معرفی به بخش فیلم‌های خارجی زبان یا انگلیسی زبان هشتادو ششمین دوره مراسم اسکار برخوردار هستند.

در این گزارش نگاهی انداخته‌ایم به همه آنچه سینمای ایران برای معرفی به اسکار در دست دارد.البته لازم به ذکر است که این فیلم‌ها کل اندوخته خوب و بد سینما برای ارسال به اسکار است و آوردن نام آنها به معنای تایید این فیلم‌ها نیست.


اکران شده‌ها:

91


بغض، بوسیدن روی ماه، من همسرش هستم، اختاپوس (آهوی پیشونی سفید)، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه، آینه‌های روبرو، یک فراری از بگبو، همبازی، سلام بر فرشتگان، پیمان، پنهان، میگرن، من مادر هستم، بی خود و بی جهت، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، شور شیرین، پذیرایی ساده،گیرنده، من و زیبا، دوباره با هم، آدم آهنی، کریستال، پله آخر، یک سطر واقعیت، اینجا... آخر دنیا

92

رسوایی، حوض نقاشی، تهران1500، برف روی کاج‌ها، چه خوبه که برگشتی، گذشته، تلفن همراه رئیس جمهور، رژیم طلایی، قاعده تصادف، یکی برای همه، بی تابی بیتا، آقای الف، ملکه، خودزنی، زن مرد زندگی، بازنشسته‌ها، زبان مادری، گلوگاه


اکران آینده:

گهواره‌ای برای مادر، یک مرد یک شهر، دهلیز، هیس!دخترها فریاد نمی‌زنند، جابه‌جا، فرزند چهارم و هیچ کجا هیچ کس


فیلم‌های آماده اکران:

پل چوبی،دربند،استرداد،پرویز، اشیاء در آنچه می‌بینید به شما نزدیکترند، عقاب صحرا، کلاس هنرپیشگی، گام‌های شیدایی(غریبه)، زیباتر از زندگی، روز روشن، خسته نباشید،تاج محل،خاک و مرجان، آفتاب مهتاب زمین، گناهکاران، ترنج، بشارت به یک شهروند هزاره سوم، سر به مهر، برلین 7-، خاکستر و برف، آسمان زرد کم عمق، جیب بر خیابان جنوبی، ابرهای ارغوانی، سیزده، همه چیز برای فروش،دلتنگی‌های عاشقانه،ساکن خانه چوبی، به خاطر پونه، شیر تو شیر، اکباتان، روییدن در باد، یک روز دیگر، کوچه ملی، در انتظار معجزه، محرمانه تهران، پرواز بادبادک‌ها، بیداری،مادر پاییزی، خانه امن است، باد و مه، مصائب چارلی، ترانه کوچک من، پرواز مرغابی‌ها، دوباره پرواز کن، آسمان محبوب


فیلم‌های آماده اکران اما بدون پروانه نمایش:

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، آشغالهای دوست داشتنی،آمین خواهیم گفت،خرس،خانه پدری، گزارش یک جشن،پری ناز،خیابان‌های آرام،زادبوم



فیلم‌های در مرحله تولید:

چ، محمد (ص)، مهمان داریم، برف، لاله، رنج و سرمستی، ماهی و گربه، ملبورن،شاباش، فرش قرمز،آتیش بازی، زندگی دوگانه فیروز،



همه داشته‌های سینمای ایران

با نگاهی به فهرست فیلم‌های بالا به خوبی می‌توان دریافت که سینمای ایران برای معرفی نماینده خود به اسکار امسال دستش چندان پر نیست. هرچند در این فهرست فیلم‌های بعضا خوب و استانداردی حضور دارند اما تجربه دو فیلم «بچه‌های آسمان» و «جدایی نادر از سیمین» نشان می‌دهد که برای اعضای آکادمی اسکار صرفا فیلم‌هایی جذاب هستند که به بیان معضلی اجتماعی فرا ملی بپردازند و شاید به همین علت بود که سال گذشته بسیاری از کارشناسان عنوان کردند اگر سینمای ایران اسکار را تحریم نمی‌کرد حتی فیلم شایسته و زیبای «یه حبه قند» میرکریمی شانس چندانی برای دستیابی به دومین اسکار سینمای ایران نداشت.

همانطور که در ابتدای گزارش هم اشاره شد امسال فیلم‌هایی می‌توانند به آکادمی اسکار معرفی شوند که در حد فاصل 9 مهر 91 تا 9 مهر 92 اکران شده باشند و 25 فیلم از سال 91 و با احتساب اکران عید فطر 25 فیلم نیز از شانس انتخاب شدن برای معرفی به اسکار برخوردار هستند.

البته در این بین 45 فیلم نیز شرایط اکران را دارند و می‌توانند با ثبت قرار داد اکران خود تا تاریخ 9 مهر در بین‌ فیلم‌هایی واجد شرایط قرار گیرند، البته تجربه فیلم «بدرود بغداد» نیز ثابت کرده که اگر فیلمی مدنظر مدیران دولتی باشد می‌توانند با اکران محدود در یک شهرستان یا چند سالن سینما شرایط لازم را بدست بیاورند و با این حساب فیلم‌هایی که با مشکل مجوز نمایش مواجه هستند و یا هنوز مراحل فنی آنها به پایان نرسیده نیز در این فهرست قرار می‌گیرند.

بنابراین با نگاهی کلی به فهرست فیلم‌های ایرانی می‌توان گفت که در حال حاضر بیش از 100 فیلم سینمایی هستند که شرایط لازم را برای بررسی توسط هیات انتخاب فیلم‌های ایرانی برای معرفی به اسکار دارند و باید دید نوع نگاه این هیات در آینده چگونه خواهند بود.
-------------
منبع: فارس
 
 
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 

گریم محسن تنابنده شبیه به خواننده ایرانی «ابی» در فیلم جدید داوود میرباقری
خلاصه داستان این فیلم
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36886.aspx
 
با انتشار عکس‌های تازه ایی از سریال شاه گوش داوود میرباقری، گریم محسن تنابنده در این سریال جلب توجه می کند. طراحی گریم محسن تنابنده که توسط عبدالله اسکندی انجام شده به شدت چهره ابی حامدی از خوانندگان ایرانی خارج از کشور را تداعی می کند. شاه گوش تازه ترین سریال داوود میرباقری یک کمدی اجتماعی است و از اواخر شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

http://picture.marshalclub.org/Archive/36899.aspx
 
 
فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، احمد مهران­فر، شهرام حقیقت‌دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری دیگر بازیگران «شاه گوش» هستند.

در خلاصه داستان مجموعه آمده است: «اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند.

در ادامه یک تصادف منجر به فوت باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود؛ کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می‌میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود؛ افسر تحقیق پرونده هم فرهاد اصلانی است! احمد مهرانفر هم سرباز کلانتری است.

از اینجا به بعد است که هر کدام از قسمت‌های سریال به بازجویی از یکی از مظنونین اختصاص می‌یابد و جالب اینجاست که پسرک خواستگار هم به عنوان یکی از مظنونین تحت بازجویی افسر تحقیق قرار می‌گیرد؛ افسری که گوش‌های تیزی دارد و همین عاملی است بر موفقیت نهایی او.
------------
منبع: کافه سینما


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
نمایش فیلم های نوبت اکران «عید فطر» سینماهای ایران یک هفته جلو افتاد

عناوین این فیلم ها
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36880.aspx
 
پنج فیلم‌ سینمایی در نظر گرفته شده برای اکران عید فطر یک هفته زودتر در سینماها به نمایش درمی‌آیند.

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش به خبرآنلاین گفت: «در جلسه امروز 31 تیر شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم‌هایی که برای اکران عید فطر درنظر گرفته شده بودند یک هفته زودتر در سینماها به نمایش گذاشته شوند.»

او ادامه داد: «البته این یک هفته در مهلت قراردادشان محاسبه نخواهد شد.»

«دهلیز»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «جا به جا»، «فرزند چهارم» و «هیچ‌کجا، هیچ‌کس» فیلم‌هایی هستند که برای اکران عید فطر در نظر گرفته شده‌اند.
---------------
منبع: خبرآنلاین



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
صحبت های بیژن بیرنگ درباره خسرو شکیبایی


http://picture.marshalclub.org/Archive/36883.aspx
 
بیژن بیرنگ در مورد خاطراتش از مرحوم شکیبایی گفت: برای من خسرو جدا از منش بازیگریش به لحاظ اخلاقی یک استثنا بود و خوشحالم که در سریال «خانه سبز» این افتخار را داشتم که با او کار کنم.

وی اضافه کرد: برای نقش رضا در سریال «خانه سبز» دنبال یک بازیگر متفاوت و توانا بودیم به همین دلیل وقتی یکی از دوستان پیشنهاد داد که از خسرو شکیبایی استفاده کنیم من و مرحوم رسام با هم گفتیم امکان ندارد او بپذیرد چرا که او در اوج فعالیت سینمایی‌اش به سر می‌‌برد و فیلم «هامون» برای او اعتبار زیادی را به همراه داشت اما در کمال تعجب وقتی فیلم‌نامه را برای او فرستادیم او پذیرفت که این نقش را بازی کند.

وی ادامه داد: خسرو خصوصیات اخلاقی خاص خودش را در بازیگری داشت و از این جهت نمی‌توان او را با بازیگر دیگری مقایسه کرد. جنس صدا و نوع ادای دیالوگ‌های او به گونه‌ای بود که از او یک بازیگر تمام عیار و متفاوت را می‌ساخت، طوری که اگر هر کس دیگری جای او قرار می‌گرفت و آن دیالوگ‌های شاعرانه را ادا می‌کرد شکل کمدی به خودش می‌گرفت. اما او وقتی می‌گفت: «مرد باید زعفرانی باشه» نه تنها هیچ کس خنده‌اش نمی‌گرفت بلکه همه خوش‌شان می‌آمد، اما خسرو چون خودش یک مرد زعفرانی بود. همه این دیالوگ‌ها را از او باور می‌کردند.

کارگردان «خانه سبز» در پایان گفت: خسرو نقش رضا را از آن خود کرد و به همین دلیل این نقش در اذهان عمومی ماندگار شد. او خصوصیات مختص به خودش را در پشت صحنه کار داشت و برای رسیدن به یک نقش از فرمول‌های مختص به خودش بهره می‌برد. با وجود این‌که نزدیک به 5 سال از درگذشت خسرو می‌گذرد اما او هنوز در ذهن مخاطبان زنده مانده و خاطراتش کم‌رنگ نشده است.
---------
منبع: برنا
 



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


لعیا زنگنه در لباس نظامی در فیلم "خیابان های آرام"

 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36882.aspx
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36881.aspx




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
فرهاد اصلانی با ظاهری کاملا متفاوت در خیابان


فرهاداصلانی در تازه ترین فیلم فریدون جیرانی به نام خواب زده ها



http://picture.marshalclub.org/Archive/36884.aspx
 


 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
محمدرضا گلزار، بازیگر حاشیه ساز به ایران بازگشت
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36901.aspx
 
حتی در میان این حواشی، شایعاتی مبنی بر ممنوع‌الورودی وی نیز منتشر شد اما اخیرا خبرنگار ایسنا، این بازیگر پرحاشیه سینمای ایران را در یکی از کافه‌های شهر تهران مشاهده کرده و از یکی دو نفر شنید که او دو سه هفته‌ای است که به کشور بازگشته است.

محمدرضا گلزار، گیتاریست گروه موسیقی آریان، کارش را در سینما با «سام و نرگس» ایرج قادری آغاز کرد و پس از آن تا مدت‌ها پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران محسوب می‌شد؛ تا جایی که حضورش در یک فیلم، فروش چند صد میلیون تومانی آن را تضمین می‌کرد.

البته بازیگری که به واسطه چهره‌اش پا به عرصه سینما گذاشته بود، حواشی خاص خودش را هم به‌دنبال داشت. گفته می‌شد او برای بازی چند دقیقه‌ای در فیلم «دموکراسی تو روز روشن» ۹۰ میلیون تومان در آن زمان دریافت کرده است و در یک مورد نیز سخن از قرارداد یک میلیارد تومانی او برای چند پروژه با یکی از تهیه‌کنندگان سینمای ایران به‌میان آمد. البته دستمزد‌های نجومی تنها یک پای حاشیه‌های گلزار بود. علاوه بر این، او یک روز در تیم والیبال هنرمندان حاضر می‌شد، یک روز سرپرست یک تیم والیبال حرفه‌ای می‌شد، گاهی بحث ممنوع‌الکاری او مطرح می‌شد و گاهی هم خبرهای غیرموثقی مبنی بر دیدارش با برخی شخصیت‌های سیاسی انتشار می‌یافت، زمانی در نقش روحانیت ظاهر می‌شد روز دیگر عکسش در کنار بازیگر خوش‌چهره دیگری روی جلد روزنامه‌های زرد بود و….

محمدرضا گلزار در یک دهه گذشته، در ۲۱ فیلم سینمایی بازی کرد و برای اغلب‌شان سودهای سرشاری داشت اما در یکی دو پروژه آخر ستاره اقبال او که نشانه اوج‌گیری استقبال مخاطب از چشم‌رنگی‌ها بود، رو به افول نهاد و گلزار دیگر آن پسر محبوب گیشه نبود. «در امتداد شهر» و «من و تو» که او در آن‌ها ایفای نقش می‌کرد، فروشی نامناسب داشتند و سریال «ساخت ایران»‌اش نیز در شبکه نمایش خانگی با شکست روبه‌رو شد. حالا دیگر خیلی از تهیه‌کنندگانی که روزی آرزوی‌شان بود، گیتاریست سابق گروه «آریان» یک سکانس در فیلمشان بازی کند، داد سخن برآورده که «ما از اول هم می‌دانستیم که این بازیگران غیرحرفه‌ای رفتنی هستند»!
--------------
منبع: ایسنا


http://picture.marshalclub.org/Archive/35654.aspx



 
تصاویر سوفیا لورن در فیلم جدیدش پس از ده سال دوری از سینما!

 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36885.aspx
 
دو هفته پیش بود که خبر حضور سوفیا لورن در فیلمی از پسرش ادواردو پونتی اعلام شد. حالا این فیلم در حال تولید در شهر ناپل ایتالیا است. بی شک سوفیا لورن پس از شش دهه هنوز مشهورترین بازیگر ایتالیا است. او پس از ده سال دوری از سینما حاضر شد در فیلم جوان ترین پسرش ادواردو نقش اصلی را ایفا کند. این فیلم که با عنوان صدای انسانی برگرفته از نمایشنامه ایی از ژان کوکتوی فرانسوی است، مونولوگ تک نفره زنی با عشق خود پشت تلفن است؛ محبوبی که زنی دیگر را به او ترجیح داده است.

این تصاویر مربوط به فیلمبرداری در شهر ناپل است. ستاره فیلم هایی چون ال سید با کت و دامنی شیری رنگ سر صحنه حضور داشت و در استراحت میان سکانس ها بازو به بازوی پسرش ادواردو با گروه گپ می زد و با طرفدارانش خوش و بش می کرد.
http://picture.marshalclub.org/Archive/36896.aspx

سوفیا لورن همراه پسرش ادواردو پونتی

http://picture.marshalclub.org/Archive/36897.aspx


از راست به چپ انریکو لاورسو(همبازی سوفیا)؛سوفیا لورن و ادواردو پونتی


http://picture.marshalclub.org/Archive/36902.aspx

------------
منبع: کافه سینما



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



خلاصه داستان قسمت پنجم فیلم ترمیناتور لو رفت
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36892.aspx
 
منابع نزدیک به کمپانی پارامونت می‌گویند قصه قسمت پنجم فیلم «ترمیناتور» به نبرد بین یک قهرمان زمینی با یک موجود بیگانه فضایی می‌پردازد.
این ترمیناتور فضایی مأموریت دارد پدر و مادر سارا کارنر را که تازه با هم ازدواج کرده‌اند از بین ببرد.

هدف از این کار این است که سارا کارنر به دنیا نیاید. با به دنیا نیامدن سارا کارنر، هیچ وقت هم فرزند او پا به جهان هستی نخواهد گذاشت.

به این ترتیب، قصه مجموعه فیلم« ترمیناتور 5 »یک پیش درآمد بر قسمت اول آن خواهد بود که قصه‌اش قبل از قسمت اول آن در سال 1983 رخ می‌دهد. زمان رخدادهای قصه «ترمیناتور 5 »در دو دهه 40 و 50 میلادی است.

قبل از این گفته شد آرنولد شوارزنگر در نقش قهرمان زمینی قصه بازی خواهد کرد و دواین جانسن (ملقب به راک) هم ترمیناتور فضایی این قصه خواهد بود.

کمپانی پارامونت «ترمیناتور» جدید را با همکاری دو شرکت مستقل فیلم‌سازی اسکای دانس پروداکشن و آناپورناپیکچرز تهیه می‌کنند.

مسئولان این کمپانی با اعلام خبرهای تازه درباره این فیلم پر سر و صدای خود، خبر از احیای قصه و ماجراجویی‌های این مجموعه فیلم داده‌اند.

تا قبل از این، اعلام نشده بود که «ترمیناتور» جدید به احیای قصه قسمت‌های قبلی آن می‌پردازد و از حال و هوای تازه‌ای برخوردار خواهد شد.

فیلم‌نامه فیلم به زودی وارد مرحله نگارش می‌شود. این فیلم‌نامه را تیم دو نفره لیتا کالوگریدیس و پاتریک لوسیر خواهند نوشت.

اما به صورت رسمی اعلام نشده آرنولد شوارزنگر بازیگر اصلی این مجموعه فیلم، نقش اصلی قسمت تازه را بازی خواهد کرد.

اولین قسمت مجموعه فیلم «ترمیناتور» در سال 1984 با بازی آرنولد بر روی پرده سینماها رفت. این فیلم صاحب دو قسمت دیگر هم شد و به صورت یک تریلوژی در آمد. این سه‌گانه بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد.

با آن که در اطلاعیه جدید کمپانی پارامونت اشاره‌ای به نام آرنولد به عنوان بازیگر آن نشده، ولی این بازیگر اواسط ماه ژوئن در گفت‌وگویی رسمی گفت که در قسمت پنجم آن بازی دارد و دوباره نقش قبلی خود را تکرار می‌کند.

کسی نمی‌داند چرا در اطلاعیه کمپانی پارامونت اشاره‌ای به نام آرنولد به عنوان بازیگر فیلم نشده و گمانه‌زنی‌های زیادی در این رابطه صورت گرفته است.

برخی این نکته را مطرح می‌کنند که در نسخه احیا شده این مجموعه فیلم قدیمی، قرار نیست آرنولد شوارزنگر به عنوان بازیگر اصلی بازی کند.
-------------
منبع: فارس




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 
احتمال کارگردانی فیلم «خوشه های خشم» توسط استیورن اسپیلبرگ قوت گرفت
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36891.aspx
 
احتمال کارگردانی نسخه جدید «خوشه های خشم» توسط استیون اسپیلبرگ قوت گرفته است و اطرافیان فیلمساز می‌گویند او پشت دوربین این درام اجتماعی قرار خواهد گرفت.
هفته قبل اعلام شد کمپانی دریم ورکز در تدارک ساخت نسخه تازه‌ای از قصه تحسین شده و کلاسیک جان اشتاین بک است.

با آن که اسپیلبرگ ضمن اعلام خبر تولید این فیلم گفت کارگردان آن نخواهد بود، ولی اطرافیان و همکاران وی از او خواسته‌اند خودش امر کارگردانی آن را بر عهده بگیرد.

اسپیلبرگ یکی از طرفداران قصه کلاسیک جان اشتاین بک و نسخه سینمایی آن است که چند دهه قبل جان فورد فیلم معروف خود را بر اساس آن کارگردانی کرد.

قصه این شاهکار ادبی و ضد سرمایه‌داری جان اشتاین بک قبل از این یک بار در سال 1940 توسط جان فورد تبدیل به فیلمی سینمایی شد. این فیلم در حال حاضر،لقب یکی از شاهکارهای تاریخ سینما را گرفته است.

در نسخه اصلی و کلاسیک این فیلم، هنری فوندا در نقش تام جاد بازی کرد. خط اصلی قصه درباره یک خانواده فقیر آمریکایی است که به کار کشاوری مشغول هستند.

مشکلات اقتصادی و بحران ناشی از آن،این خانواده فقیر را مجبور می‌کند تا مثل بسیاری از خانواده‌های دیگر، مزرعه خود در اوکلاهاما را رها و راهی شهر شوند.

جمع خانواده‌ به کالیفرنیا کوچ می‌کند. آرزوی آن‌ها کسب درآمد بیشتر و یک زندگی بهتر است. اما در دوران بحران عمیق اقتصادی، دست‌یابی به چنین‌آرزویی حکم یک آرزوی محال و دور را دارد.

تا قبل از این گفته شده بود که خود اسپیلبرگ نسخه تازه «خوشه‌های خشم» را کارگردانی نخواهد کرد و فقط به عنوان تهیه کننده و مدیر تولید با آن همکاری دارد.

هنور کارگردانی برای فیلم پیدا و انتخاب نشده است و گمانه زنی ها حکایت از آن می‌کند که در پایان کار، خود اسپیلبرگ به عنوان کارگردان پشت دوربین فیلم‌برداری این فیلم خواهد رفت.

فیلمنامه اقتباسی «خوشه‌های خشم» را جین هال نوشته و گفته می‌شود تهیه کنندگان فیلم از کار او بسیار راضی هستند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری نسخه جدید و احیا شده «خوشه‌های خشم» تعیین و اعلام نشده است اما به احتمال زیاد این فیلم برای سال جاری میلادی جلوی دوربین می‌رود.

در عین حال،گمانه‌زنی‌ها درباره بازیگر نقش تام جاد شروع شده است و نام‌هایی مثل برادلی کوپر، رایان رینولدز و کریس پاین در این رابطه شنیده می‌شود.

به نوشته سایت اینترنتی مووی وب ، پس از اعلام خبر تولید «خوشه‌های خشم» جدید توسط کمپانی دریم ورکز ، رسانه‌های گروهی توجه زیادی به این خبر و پروژه نشان داده و بحث ویژه‌ای را در ارتباط با آن شروع کرده‌اند.
----------
منبع: فارس




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


مهمترین خبر کمیک کان سن دیگو؛برای نخستین بار در تاریخ سینما،سوپرمن و بتمن در کنار یکدیگر

 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36900.aspx
 

بعد از ماه ها شایعات مختلف کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی در کمیک کان سن دیگو بزرگترین خبر دنیای فیلم های مصور را اعلام کرد؛سوپرمن و بتمن برای اولین بار در تاریخ سینما در کنار یکدیگر قرار می گیرند!

اکران این فیلم برای سال 2015 برنامه ریزی شده و فیلم به تبعیت از فیلم "مردی از فولاد" به کارگردانی زک اسنایدر ساخته خواهد شد.زک اسنایدر به عنوان همکار در کنار دیوید اس.گویر وظیفه نوشتن فیلمنامه را بر عهده خواهند داشت و کریستوفر نولان در این فیلم به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور می یابد.بر اساس آنچه که در کنفرانس بیان شده است،بتمنی که ما در این فیلم خواهیم دید بتمنی کاملا مستقل از سری سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان خواهد بود.در این کنفرانس زک اسنایدر در کمال تعجب حاضرین بر روی صحنه حاضر شد و به دنبالش از Harry Lennix دعوت به حضور و خواندن بخشی از کمیک کلاسیک "بازگشت شوالیه تاریکی" نمود:

(از تو می خواهم قرار گرفتن دست های من بر روی گلویت را به یاد داشته باشی.می خواهم به یاد داشته باشی مردی وجود دارد که تو را شکست داد...)

متن بالا قسمتی از کمیک قدرتمند و تاثیرگذار "بازگشت شوالیه تاریکی" به قلم "فرانک میلر" است که در سال 1986 از طرف کمپانی دی سی منتشر شد.در این کمیک بروس وین 55 سال دارد و بعد از سال ها دوباره در لباس بتمن ظاهر می شود تا جلوی فساد هایی که گریبان گیر گاتهام شده است را بگیرد.در این کمیک سوپرمن و بتمن رو در روی یکدیگر قرار می گیرند و با اینکه در گذشته دوستان صمیمی یکدیگر بودند،اکنون به دشمن یکدیگر تبدیل شده اند.متن خوانده شده توسط Harry Lennix،دیالوگ های پایانی بروس وین/بتمن خطاب به سوپرمن در این کمیک است.

زک اسنایدر در ادامه اعلام کرد خواندن این بخش از کتاب به معنی این نیست که ما برای نوشتن فیلمنامه از این کتاب استفاده کرده ایم،اما این داستانی است که می تواند به ما در شرح داستان فیلم کمک کند.

در ادامه نظرات سران کمپانی دی سی و زک اسنایدر را مشاهده نمایید:

Silverman stated:زک اسنایدر کارگردان فوق العاده با استعدادی است و موضوع مهمتر اینکه زک اسنایدر یک هوادار تمام عیار سوپرمن و بتمن هست که با این ژانر آشنایی خوبی داره و بهترین گزینه برای ساخت این فیلم از طرف ما است.از همکاری دوباره با زک اسنایدر بسیار هیجان زده و خرسندیم.موفقیت مردی از فولاد اعتباری برای ما از سوی هواداران و مخاطبان بود.

Diane Nelson رئیس کمپانی دی سی:سوپرمن و بتمن در کنار یکدیگر آن هم در پرده سینما برای تمام هواداران دی سی همانند رویایی است که به واقعیت پیوسته و ما برای این اتفاق بزرگ بسیار هیجان زده هستیم.

Zack Snyder:من از همکاری دوباره با هنری کاویل در دنیایی که خلق کردیم بسیار هیجان زده ام و برای گسترش هر چه بیشتر دنیای دی سی نمی توانم صبر کنم.بیاید با این واقعیت رو به رو شویم.

با اعلام خبر ساخت این فیلم 2 سوال مهم به وجود می آید:

1-چه شخصی نقش بتمن را ایفا خواهد کرد؟

2-در صورت وجود ضد قهرمان در فیلم چه بازیگری این نقش را بازی خواهد کرد؟

تا این لحظه از چارلز راون و دبرا مورگان به عنوان تهیه کننده و کریستوفر نولان و اما توماس به همراه Benjamin Melniker و Michael E. Uslan به عنوان تهیه کننده اجرایی اسم برده شده است.تصویر زیر لوگویی است که در پایان کنفرانس نمایش داده شد.این لوگو بر اساس کتاب کمیک "بازگشت شوالیه تاریکی" می باشد.



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
نامزد های جشنواره تلویزیونی «امی» اعلام شدند

بازی تاج و تخت با نامزدی در ۱۶ رشته رکورد دار شد



 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36890.aspx
 
هیو بانویل، بازیگر سریال داون تاون ابی با دمین لویس، بازیگر سریال وطن برای دریافت جایزه امی بهترین بازیگر مرد نقش اول در درام تلویزیونی رقابت می کند.

رقبای دیگر این دو بازیگر بریتانیایی، کوین اسپیسی با سریال خانه پوشالی، جان هم با سریال مد من، برایان کرانستون با سریال Breaking Bad و جف دنیلز با "اتاق خبر" هستند.

بیشترین نامزدی جوایز امی را سریال کوتاه "داستان ترسناک آمریکایی: آسایشگاه روانی" در ۱۷ رشته داشته است.

جسیکا لانگ، برنده جایزه اسکار نیز برای بازی در همین مجموعه نامزد جایزه بهترین بازیگر شده است.

بازی تاج و تخت (Game of thrones) در ۱۶ رشته و "پشت چلچراغ" در ۱۵ رشته نامزد شده است.

مایکل داگلاس که در این فیلم، نقش یک پیانیست را بر عهده دارد، برای جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال کوتاه یا فیلم سینمایی با مت دیمون رقابت خواهد کرد.

این دو رقبای توبی جونز برای بازی در نقش آلفرد هیچکاک در "دختر"، بندیکت کامبرباچ در Parade's end و آل پاچینو هستند.
نامزدهای بهترین سریال کمدی و درام

بهترین سریال کمدی:


لویی

۳۰ راک

نظریه انفجار بزرگ

دختران

خانواده مدرن

معاون رئیس جمهور آمریکا (VEEP)

بهترین سریال درام:

داون تاون ابی

Breaking Bad

بازی تاج و تخت

وطن

مد من

خانه پوشالی

آل پاچینو با بازی در نقش فیل اسپکتور، تهیه کننده غول موسیقی، نامزد این جایزه شده است.

هلن میرن که نقش وکیل اسپکتور را بازی می کند نیز نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول در سریال کوتاه یا فیلم سینمایی شده است.

اچ بی او که مجموعا در ۱۰۸ مورد نامزد جایزه امی شده در توییتر خود نوشته است که "مفتخر" است که برای دوازدهمین سال پیاپی واجد بیشترین نامزدی جوایز امی شده است.

خانه پوشالی (House of cards) فقط به صورت آنلاین قابل تماشاست و از هیچ شبکه تلویزیونی پخش نمی شود و منتقدان، نامزدی اش در رشته بهترین سریال درام را اتفاق بزرگی می دانند چرا که نخستین بار است که یک سریال آنلاین نامزد جایزه شده است.

این سریال سیاسی که به سفارش سایت نت فلیکس ساخته شده، بازسازی سریالی است که بی بی سی در سال ۱۹۹۰ ساخته و امسال در ۹ رشته نامزد جایزه امی است- از جمله رابین رایت برای بهترین بازیگر زن و کوین اسپیسی برای بهترین بازیگر مرد نامزد جایزه اند.

Arrested development سریال بازسازی شده دیگری که نت فلیکس آن را تهیه کرده، نیز نامزد سه جایزه از جمله بهترین بازیگر مرد در یک کمدی برای جیسون بیتمن شده است.

مراسم افتتاحیه المپیک لندن ۲۰۱۲ نیز نامزد چهار جایزه شده است، از جمله دنی بویل برای این برنامه، نامزد جایزه بهترین کارگردان هنری شده است.

آخرین فصل سریال ۳۰راک در رشته کمدی با ۱۳ نامزدی، بیشتر از هر سریال کمدی دیگری، نامزد جایزه امی شده است.

تینا فی، خالق و بازیگر این مجموعه و الک بالدوین، بازیگر دیگر آن نیز نامزد بهترین بازیگر نقش اول کمدی شده اند.

لویی، ساخته لویی سی کی، کمدین آمریکایی هم برای جایزه بهترین سریال کمدی رقیبی جدی برای نامزدهای دیگر به شمار می رود.

مراسم اعلام برندگان و اهدای جوایز در شامگاه ۲۲ سپتامبر در لس آنجلس برگزار خواهد شد.
----------
منبع: بی بی سی




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



پر درآمد ترین بازیگران یک سال اخیر چه کسانی هستند؟

رابرت داونی جونیور در صدر لیست




http://picture.marshalclub.org/Archive/36895.aspx


رابرت داونی جونیور بین ژوئن 2012 و ژوئن 2013 با درآمدی 75 میلیون دلاری به عنوان پر درآمد ترین بازیگر شناخته شد و در صدر لیست سالیانه مجله فوربز قرار گرفت.داونی جونیور از "انتقام جویان" 50 میلیون دلار و از "مرد آهنی 3" 25 میلیون دلار درآمد داشته است.در دومین رتبه از این لیست چنینگ تاتوم با درآمدی 60 میلیون دلاری قرار گرفت.تاتوم در طی این دوازده ماه در دو فیلم استیون سودربرگ به نام "مایک جادویی" و "اثرات جانبی" و ف
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : شنبه 5 مرداد 1392
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣
 
توهم یک ذهن معیوب
 
 
 
«تنهایی»
 
 
نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــ ــــــ ــورم ...

چــــيزي جــــ ـــ ـز تـــنــهايي با من نيـــستـــــ ـــ ـ ...
 
 
*****
 
 
به همين سادگي تو رفتي و رد پاي رفتنت رو ، رو دلم جا گذاشتي...
 
به همين سادگي

من تنها شدم...
 
تنها تر از خاطره هاي با هم بودنمون که حالا غبار فاصله اونها رو پشت دستهاش قايم کرده...
 
تو که رفتي دلم به جرم عاشقي محکوم به مرگ در حبس ابد شد
 
و براي چشاي بيقرارم حکم انتظار صادر شد...
 
اما جرم من فقط عاشقي بود همين...
 
عطر خيالت ديگه مجال بوييدن گلهاي اطلسي رو نميده...
 
هر شب نسيم رويا چشام رو نوازش ميکنه و ماه اشکهاش رو روي گونه ام ميکاره....
 
حس خوب بودن تو از دروازه ي خاطره هام عبور ميکنه و رد پاي شکوفه هاي سيب رو به جا ميذاره...
 
آه که چه قدر خسته ام...
 
خسته ام از تکرارهميشگي فردا...
 
خسته ام از تکرار
 
واژه هام که همه رنگ تو رو دارند....
 
مي خوام اشکاي بي پناهم رو تو دستام بگيرم
 
و شمعي به خاموشي تموم نا گفته ها روشن کنم...
 
مي خوام تو اين افسانه ي شب زده که واسم رنگ حضور نداره تو کوچه ي بهار تابلوي بن بست بزنم...
 
تو اين خلوت گم گشته ي سرد يه نفس مونده به صبح...
 
تا پايان من...
 
فقط يه نفس...

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: عاشقانه , جملات عاشقانه و احساسي , جملات عاشقانه , كلمات عاشقانه ,
تاریخ : شنبه 5 مرداد 1392
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

مردي نابينا زير درختي نشسته بود!
پادشاهي نزد او آمد، اداي احترام كرد و گفت : قربان، از چه راهي ميتوان به پايتخت رفت؟
پس از او نخست وزير همين پادشاه نزد مرد نابينا آمد و بدون اداي احترام گفت : آقا، راهي كه به پايتخت مي رود كدام است؟‌
سپس مردي عادي نزد نابينا آمد، ضربه اي به سر او زد و پرسيد :‌‌ احمق ، ‌راهي كه به پايتخت مي رود كدامست؟
هنگامي كه همه آنها مرد نابينا را ترك كردند، او شروع به خنديدن كرد.
مرد ديگري كه كنار نابينا نشسته بود، از او پرسيد:‌براي چه مي خندي؟
نابينا پاسخ داد:اولين مردي كه از من سووال كرد، پادشاه بود.
مرد دوم نخست وزير او بود و مرد سوم فقط يك نگهبان ساده بود.
مرد با تعجب از نابينا پرسيد:چگونه متوجه شدي؟ مگر تو نابينا نيستي؟
نابينا پاسخ داد: ‌رفتار آنها ... پادشاه از بزرگي خود اطمينان داشت و به همين دليل اداي احترام كرد...
ولي نگهبان به قدري از حقارت خود رنج مي برد كه حتي مرا كتك زد.
او بايد با سختي و مشكلات فراوان زندگي كرده باشد.
 

سخن روز : غذايي را بخور كه مي پسندي ، لباسي را بپوش كه مردم مي پسندند. افلاطون
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: لطيفه , ,
تاریخ : شنبه 5 مرداد 1388
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 

سلام سلام رفقای گله گل حالتون چطوره؟ اول هفته شما به خیر و شادی. عاقا مثل اینکه زنگ تفریح قبلی زیاد به دلتون ننشسته بود که نظرا کم شد شایدم سوسک دیدین حالتون بد شد *:P tongue شایدم به خاطر مطالب ضدحال به خانوماس باهامون قهر کردید *:D big grin خانومای گل به جون رئیسمون من نه از پشت خنجر خوردم نه شکست عشقی خوردم نه از خانوما بدم میاد فقط خدایی آقایون کمتر سوژه دارن قصدم فقط خندوندن شماس نه حال گیری خانوما اگه شما مطلبی در مورد آقایون دارید برام بفرستید حتما ارسال میشه دیگه تهدید نمیخواد که*:)) laughing حله؟؟

تو روخدا توو این شبای قدر ما رو فراموش نکنید التماس دعای مخصوص*:) happy بریم سراغ زنگ تفریح امروز

 

 

 
 

http://www.picture.marshalclub.org/Archive/2013/7/5/p245_64425_51026609234205.jpg

مزدور چیست (کیست) ؟
نوعی موز هست که در مناطق دور یافت میشود !!!
***
سطح معلومات فنیم در حدیه كه وقتى یه چیزى خراب میشه فكر مى كنم كه از اول نداشتمش:D
***

تا حالا دقت کردین
که همیشه سلیقه اون کسی که کنترل تلویزیون دستشه با تو 180 درجه فرق داره ؟:|
***
آقا یک سوال
ستار اولین بارى که میخواسته به ریشش مدل بده گفته چه مدلى اصلاح کن؟!!!:D
***

 

 

یکی از فانتزیام اینه که یه روز پشت تلفن توی جمع بگم خودمو بااولین پرواز میرسونم:)))

لامصب خییییییلی کلاس داره *:D big grin

****

یه روز یه باغ وحش زدن تو شهر قیمت بلیط زدن 500 تومان
کسی نیومد کردیمش 300 تومان کسی نیومد 100 تومان بازم کسی نیومد
مجانی کردن همه اومدن تو در رو قفل کردن قفس شیر و باز
کردن صدا زدن خروجی5000 تومان*:> smug


***

آخه چرا عمه سوسن من که سالهاست ساکن کالیفرنیاست
و مولتی میلیاردره و یه دختر داره که شاه کالیفرنیاست
و قراره بیاد یه روز منو ازین جا ببره کالیفرنیا و داماد خودش کنه
باید یه شخصیت خیالی باشه ؟؟؟ هاا چرااا آخه ؟!
یعنی روحیه آدم له میشه میره پی کارش


***

زنگ زدم مدرسان شریف گفت:بله بفرمایید! گفتم:مدرسان شریف گفت: بله درسته امرتون؟گفت:مدرسان شریف گفت:مسخره کردید؟گفتم : مدرسان شریف گفت:دیگه مزاحم نشید!گفتم:مدرسان شریف گفت : چی؟ گفتم:مدرسان شریف گفت:کی؟گفتم:مدرسان شریف گفت : کجا؟گفتم:مدرسان شریف...تلفن 29 دوتا شیش!
کصافط قطع کرد خودشون از همه بی جنبه ترن!مسخره ها..


**
دیروز تو اتوبوس دوتا دهه هشتادی داشتن راجع به تهاجم فرهنگی با هم بحث میکردن!
منم زود صحنه رو ترک کردم!
میترسیدم از من نظر بخوان!


***

 

گول اینا رو که تو خیابون دست همو میگیرن و خیلی خوش و شنگولن نخورین، همش نقشه س تا میرسن خونه دعوا میکنن، فقط میخوان دل ما رو بسوزونن*:| straight face*/:) raised eyebrows

****

ایشون در 108 سالگی بچه دار شدن!!! یـــــــــــــعنی خــــــاک توو سر بی عرضه ما دهه شصتیا *:(( crying

مناجات یک پسر با خدا: خدایا این شادی رو از من نگیر: .. .. .. .. .. .. .. همین طور مهسا و کیمیا و نازی! مهشیدو که بگیری میمیرم. یه سیما هم هست محل نمیده,جورش کن خدایا شکرت


***
یارو تو جهنم بوده، سرش و می‌كنه تو بهشت میگه: آب جوش نمی خواین؟
میگن:نه
میگه : باشه، پس من یه دونه موز برداشتم ...!


***


حاحی داستان چیه؟

تا مجردی هرچی‌ زوج خوشبخته میان کنارت!

وقتی‌ متاهل میشی

هرچی‌ مجردِ خوشحاله میان کنارت هی با هم قرار مسافرت پاتایا و آنتالیا مجردی میزارن کصافطاااا

****


آخه من نمیدونم چرا میزارن آدم بمیره بعد رو در و دیوار مینویسن جوان ناکام ، خوب تا زنده ایم اطلاع رسانی کنید شاید فرجی حاصل شد ! واااااالااا

****

ﭘﺴﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﻋﻼﻣﯿﻪ ﭘﺪﺭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺘﯽ ﮔﺮﻣﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ !...
ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﯾﺰ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻮﻟﺮ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩﻩ.*:D big grin

****

عکس: دختر همسایمون دیشب نذری آورده ظرفشم یک بار مصرف نیس ... روحانی مچکرم *:P tongue

یکی از خصوصیات خوبم اینه که :
کسی ک منو دوس داشته باشه هیچ وخت پیر نمیشه...

.

.

.

.

.

.
یا دق مرگش میکنم یا خودش جوون مرگ میشه...!!!:دی


***


پسری که بش میگی خوبی؟
میگه قفونت.. رو باید بست به صندلی
سیم برق 220 ولت کرد تو حلقش
اون سر سیمم مستقیم انداخت رو کابل تیر
برق که فیوز نپره |:


***

کوتاه ترین جوک جهان:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2 تا زن کنار همدیگه ساکت نشسته بودن !!:D


***
یکی از قابلیتهای مهمی که هر دختر باید داشته باشه اینکه
.
.
.
.
.
.
.
.
تو ایکی ثانیه همه چیو زهر مار مخاطب خاصش بکنه :))))
دخترا بلدین دیگه!؟؟:D


***
خدا رحم کرد این فیسبوک دیر اختراع شد
وگرنه ما تصمیم کبری رو هم پاس نمیکردیم !!!:D


***

عکس : اینم فوتبال دستی شیرازی ها *:D big grin

دلم یه دوست میخواد..
یه دوست خل و چل و پایه.
هروخ حوصلم سر رفت
بش زنگ بزنم بگم بیا بریم یه دور بزنیم.. نگه کی؟ چه ساعتی؟ چه روزی؟ بگه ساعت چند دم خونتون باشم؟:X
ااااه چرا دیگه ازین آدما نیـــــس..خاک توسرتون :دی


***

 

ملت عکساشون دو نفره ست،
خاطره هاشون دو نفره ست،
تختاشون دو نفره ست،
مسافرتشون دو نفره ست ...
من بیچاره کامپیوترم دو نفره ست!!!
با این خواهرم شریکم!!!!!!!!! :|

****

 

 

فارسی : دوست دارم
انگلیسی : آی لاو یو
فرانسه : ژ تم
اسپانیول : ته آمُ
ایتالیایی : تی آمُ
آلمانی : ایش لیبه دیش
دخترونه : بولولو مولی‌ گوجی بوچ بوچ*:| straight face*:| straight face


****

رفتم بقالی ماست بخرم
بقالی گفت؛ دیویستی داری؟؟
.
.
.
.
.
.
...منم دست کردم توو جیبم یه آدامس بهش دادم گفتم امروز روز انتقامه خخخ

****

موردی هم دیده شده که دختره دوست پسرشو عوض کرده
چون با رنگ لاکش سِت نبوده!!!


***
دهه50زن گرفتن،بچه دار شدن، پس فردا نوه دار میشن!دهه70هم پیش فعالن همشون ازدواج کردن!چه رازی داره این دهه 60 ! نه زن میگیرن نه شوهر میکنن!!


***


جوگیر تراز اردلان تمجید(سریال مادرانه) بابای منه که نصفه شب اومده بالا سرم میگه:
"کولرو دیگه روشن نمیکنی! بگو خوب!!


***

تاریخی ترین دیالوگ سریال های ایرانی !!!
دیالوگ سریال مادرانه :
مادر هنگام ورود به اتاق مریم: از کی تا حالا با روسری میخوابی !!
خخخخخخخخخخخ
باید مریم جوابشو میداد : از وقتی که تو جلوی شوهرت روسری سر می کنی!


***

دقت کردید تو ایران ماست سـِون از ویندوز سـِون گرون تره .....!!


***
لعنت به انگشت کوچیکه پا که تو اوج خوشحالی حالمونو میگیره :|


***

 

 

یه زمانی ما گل سر سبد پستاتون بودیم حالا همتون فقط بلدین بگین روحانی مچکریم
.
.
.
.
...
.
.
از طرف: افق-پراید-پسته-دکتر شریعتی--فانتزی-پارک دوبل دخدرا-گود بای پارتی جفر-غضنفر-پَ نَ پَ و سایر بستگان نسبی و غیر نسبی
*:| straight face

****

 

دخترا نيان پايين خواهشن ،
دو کلوم با پسرا صحبت کنيـــــــــم
زود برميگرديم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خداوندا ما پسران پاک و معصـــــــــــــوم را از شر وجود دختران مصون بدار...
خداوندا توطئه دختران را به خودشان بازگردان...
خداوندا صبري به ما ساده دلان عطا فرما چندين برابر صبر ايوب تا بتوانيم دختران رو تحمل کنيم...
لال از دنيا نري بلندتر بگو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين

****

 

دلتون شاد لبتون خندون رفقا


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: لطيفه , ,
تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 

::::::::::::::::::::::::::


 
 
 
خاطره یعنی

گذشته ها، نگذشته ...
 

 
 

 


وقتی عاشق و منتظر باشی

حتی علف زیر پایت هم حکایتی دارد!
 
 

 
 


عادت!
 
چه طعم تلخي دارد
 
وقتي آن را با عشق اشتباه مي گيري…
 






 
تلخ ترين خاطرات فرهاد هم

 
شيرين بود...



 

 

 
 

آنقدر ها هم

روی وقار من حساب نکن…

قطب زمین هم که باشم

تو را که میبینم

یخ هایم آب میشود….
 
 
 
 

در آن سوی داستان زندگی مان

و در تلالو خاطرات پررنگمان

همیشه کسی هست

که هیچوقت نخواهد آمد...
 
 


 

 


 
دست بر دلم مگذار..
 
ميسوزي...
 
داغ خيلي چيزها بر دلم مانده...
 

 

 

 

 


 
قرارمان همان جای همیشگی...

فقط این بار ...... تو هم بیا!!
 
 

 

 

 
 
 
امان از دست تيرِ چراغ برقي

كه مانع ديدار من و رهگذري شد

كه شايد زيبا بود

و مي شد دوستش داشت
 
 

 

 

 

 
 
دل گیجـــه گـِــرفتــه ام

و در صِفــــر مُطلـــق ذوب میشــوم وقتـــی ...

بـــِه کفــش هـــایـت کِنـــار کفـش هـــایـش فِکــر میکُنــم ..!!
 

 

 

 

 
 
 
انگار با ناخن های شکسته،

روی سیم های ناکوک ویولن،

آهنگ شیش و هشت می زنند ...

روی احساسم ...

وقتی تو نیستی ...!
 
 

 

 

 

 

 
 
مرا جای خودم بگذار خودت را جای گهواره
 
وآغوشی تسلی بخش کنارم باش همواره
 
 
 

 

 

 
 
از یه جایی به بعد . . . فقط یه حس داری ،

حس بی تفاوتی ،

نه از دوست داشتن ها خوشحال میشی
 
و نه از دوست نداشتن ها ناراحت …


 
 

 

 


 
به صـــدایت كه معتاد شُـــدم

رفتـے

حــآلا هر روز

خــآطره تـــــزریق مےكُنـــم .

 

 

 

 
 
 
 
گاهی دلم
 
برای آن زمانی که نمیشناختمت
 
تنگ میشود
 
 
 

 

 

 
 
در عشق ، یا تمام ِ حقیقت را

 
باید به دوست گفت

 
یا هر چه هست

 
یک سره

 
باید ز دل زدود ...

 
 
__ محمدرضا شفیعی کدکنی، بی پرده __
 

 

 

 

 
 
 
حسادت می کنم

به تمام لباس هایت، کتاب هایت...

به تمام فضای اتاقت...

که با بی شرمی با تو زندگی می کنند...


 


 


 

بغض ها را گاهی باید قورت داد.. عاشقانه ها را از پنجره تُف کرد...

و در ها را به روی همه بست...

 
گاهی

هیـــــــــــــــچـــــــ ــــــــــکـــــس

ارزش دچار شدن ندارد!
 
 

 

 
 
 
 
دُور از تـو افتادم، ولی هر شب.. حــِــس می کنم بسیار نـزدیـکـــی...!!

 
خــاموش شــد فانوس مـــن.. ای کـــاش، عــادت نمی کـــردم ب تــاریکــی..!!
 

 

 

 
 
 
 
گفــتی

 
" خـودت را جـای مـن بگـذار " ...

 
.گـذاشـتم ...

 
می بیـــنی ... !

 
امّـــا نــرفتــه ام ...

 
وقـتی حـس میڪنم ...

 
جایـی در ایــن ڪره ی خاڪی . .

 
تــو نفـس میڪشـی و مـن ...

 
از هــمان نفـس هایت ... نفـس میڪشم آرام مــی شوم !

 
تـو بــاش !!!

 
هـوایـت !

 
بـویـت !

 
بـرای زنده مانـدنـم ڪافی ست

 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لطيفه , ,
برچسب‌ها: sms , اس ام اس , جوك , اس ام اس پنداموز , جوك , پيامك پنداموز , اس ام اس جديد , پيامك جديد , جوك ,
تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣
   

 

 

 

 

 

سلام حال احوال؟ صبح شنبه رفقای خودم بخیر و شادی ایشالله . دوستای عزیزی هم که چند روز گذشته ارشد امتحان داشتن خسته نباشن و ایشالله خبر قبولیشون رو بشنویم *:) happy بریم سراغ زنگ تفریح امروز

منتظر نظراتتون هستم شدید



 

ﺗﻮ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ،ﯾﻪﭘﺴﺮ ﺑﭽﻪ ﺍﻭﻣﺪ ﮐﻨﺎﺭﻡ
ﮔﻔﺖ:
آقا ﺷﻤﺎ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﮔﻮﺵ ﺭﻭﺷﺴﺘﺸﻮ ﻣﯿﺪﻧﺪ؟
ﮔﻔﺘﻢ:عزیزم ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﮐﻪ ...ﮔﻮﺷﺘﻮ ﻣﯿﺒﺮﻧﺪ،ﺑﻌﺪ
ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻧﺶ ﺗﻮ ﻭﺍﯾﺘﮑﺲ ... ﺑﻌﺪﺵ ﺑﺎﻧﺦ ﻭ
ﺳﻮﺯﻥ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﯿﺪﻭﺯﻧﺪﺵ |:
ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﺑﻐﺾ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﺵ ﺣﺪﻗﻪﺯﺩ ﻭ
ﺁﻣﺎﺩﻩ ﯼ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﺪ ... ﺳﺮﯾﻊ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻭ ﺍﺯﺻﺤﻨﻪ
ﯼ ﺟﻨﺎﯾﺖ ﺩﻭﺭ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﭘﺪﺭﺑﭽﻪ ﺳﺮ
ﻧﺮﺳﻪ :|
ﺣﺎﻻ ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺍﻡ ....ﻧــﻪ!!
ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻣﺮﯾﻀﻢ :|ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ
ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ :|

****

بچه رو به مادرش : مامان چرا بابا کچله ؟
مادر : بخاطر اینکه بابات خیلی فکر میکنه!
بچه : پس چرا موهای تو اینقدر بلنده ؟
مادر : خفه شو !
:)))))))))))

****

دختر داييم شيش سالشه
يه حلزون پيدا کرده آورده خونه
هرجا حلزون ميره اين پشت سرش ميره
صورتشو ميماله به کف زمين.
ميگم چرا اينکارو ميکني عسيسسسسسسسسمممم؟
.
ميگه چون حلزون موقع حرکت ترشحاتی از خود به جا میزارن که حاوی کلاژن و الاستینه که باعث میشه چین و چروک صورت از بین بره وصورتی شاداب و به ما هدیه بده و دیگه باید با چین و چروکا خدافظی کرد :| :|
:|
:|
:|
:|:|
:|:|:|
:|:|:|:|
:|:|:|:|:|
:|

 

اونوقت من 6 سالم بود صورتمو میگرفتم جلوی پنکه می گفتم آآآآآآآآآآاااااااااا
......مثل خر کیف میکردم ....

****


***************************************************************

 

امروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد، یارو به راننده ما گفت "تو مسافرکشی؟... تو عن کشی...!
حالا ما ۴ تا هم تو ماشین بودیم...
:|

****

دوران ما یه فیلم شو نمیتونستیم جلو بابامون نگاه کنیم ! حتی دیدن دخترایی که
پشت شماعی زاده میرقصیدن واسه ما داستان داشت....!
الان یه پسر خاله دهه هشتادی دارم شبکه های ماهواره را قفل کرده باباش نتونه
نگاه کنه
:l

****

من غلط بکنم ارشد شرکت کنم!!!
««
دیالوگ ماندگار شب های امتحان »»
:))))))))



*****************************************************************


پسره ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﯿﺎﯼ ﺩﻭﺳﺖ دخترم ﺷﯽ؟ ﮔﻔﺘﻢ :ﻧﻪ
ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ....

ﺧﺪﺍ ﻭﮐﯿﻠﯽ ﺷﻤﺎ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﺎﻻ |:
خو لامصب یه بار دیگه میگفتی شاید من قبول میکردم خخخخخخ

****

بهشت زیر پای مادران!!
کامنت هم که زیر پست دختران!!!
به سلامتی همه پسرا که کلأ نقش هویج رو دارند!!!!!!
:l

****

یکی از سوالایی که وختی ازم پرسیده میشه سعی میکنم ، نشنوم و صحنه رو با آرامش تر ک کنم :
آب کتری جوش اومده ؟؟؟” لامصب عواقب بعدی ناجوری داره ! قوری رو باید بشوری … چای رو دم کنی … صبر کنی رنگ بده … یه سینی چایی بریزی … اوووووووووووه … اصن مسیر زندگی آدم عوض میشه

****


****************************************************************

ﺑﺎﺑﺎ : ﻣﻨﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﻳﺎ ﻣﺎﻣﺎﻧﻮ؟
ﭘﺴﺮﺑﭽﻪ : ﻫﺮ ﺩﻭ ﺗﺎﺗﻮﻧﻮ
ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ؟
ﺑﭽﻪ: ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ
ﺑﺎﺑﺎ : ﺧﻮﺏ ﺍﻳﻦ ﻳﻨﻰ ﺗﻮ ﻣﺎﻣﺎﻧﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﺩﻳﮕﻪ
ﺑﭽﻪ: ﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ؟
ﺑﭽﻪ: ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ
((:
ﺑﺎﺑﺎ : ﭼﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ؟؟؟؟
ﺑﭽﻪ: ﭼﻮﻥ ﻗﺒﻼً ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺑﻮﺩﻡ (((:
ﺑﺎﺑﺎ : ﮐﺼﺎﻓﻂ
:))))

****


قابل توجه دخترای عزیز ؟؟
.
.
.
.
.
.
بله با شمام
.
تویی که پارک دوبل بلد نیسی
تویی که پایه خنده جمع هسی
و

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لطيفه , ,
برچسب‌ها: sms , اس ام اس , جوك , اس ام اس پنداموز , جوك , پيامك پنداموز , اس ام اس جديد , پيامك جديد , جوك ,
تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣
اگر نوکیا دارید اینگونه رایگان مکالمه کنید
سری جدید کدهای مخفی ایرانسل
چگونه مرورگر رایانه تان را به استفاده کمتر از داده ها در هنگام اتصال به اینترنت تلفن همراه وادار
۱۰ ابزار مفید سیستمی مخفی در ویندوز
از حالا دوشاخه ها را به پنجره وصل کنید!
برنامه تشخیص چهره عینک گوگل همچنان تحت بررسی است!
احتمالا تحریم اپل برای فروش iPhone در ایران منتفی خواهد شد!
بزرگترین و باکیفیت‌ ترین مانیتور جهان عرضه می‌شود
دو مدل جدید از گوشی هوشمند اپل تا یک ماه دیگر وارد بازار می‌شوند
وب سایت مقایسه آیپد با سرفیس راه اندازی شد
کاهش قیمت آیپاد تاچ اپل با نزول سخت‌افزاری
معرفی ۱۰ عدد از برترین ویجت های اندرویدی که نباید آن ها را از دست دهید !
ناگفته هایی از کلید Like فیسبوک – اینفوگرافیک
تبدیل تبلت های گلکسی سامسونگ به کنترل از راه دور تلویزیون
آمریکا تحریم‌ فروش تلفن همراه و کامپیوتر به ایران را لغو کرد
کدام افزونه ها فایرفاکس را کند می کنند؟
چگونگی صرفه جویی درجوهر و چاپ بهتر وبگاه ها
توقف اتوماتیک ویدئوهای یوتیوب به هنگام جابجایی بین تب ها
فدورا ۱۹ بتا منتشر شد
برترین اپراتورهای اینترنتی و ماهواره ای در سال ۱۳۹۱ معرفی شدند
دسترسی سریع و مدیریت Google Bookmark از طریق نوار ابزار فایرفاکس
گوشی سامسونگ گلکسی اس ۴ به تعداد ۱۰ میلیون دستگاه فروخته شد!
10 دلیل برتری Firefox بر Chrome
استفاده از سایه در عکاسی
تصاویر شگفت انگیز از ایستگاه فضایی بین المللی
ترفند های کاربردی برای تقویت اینترنت کم سرعت

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: ترفند , كد , همچي ,
تاریخ : شنبه 18 خرداد 1392
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

اين مطلب برگرفته شده از يك سايت ايرانيست و فقط جنبه اطلاع رساني دارد

درود ...

گوناگون امروز در مورد ابتکار جديد چيني هاست براي پر کردن جيب خودشان به هر قيمت ولي ما بايد هوشيار باشيم. تفکر اشتباه و خطرناکي که بين ما مردم جهان سوم حکم فرماست اينه که مي گوييم همه چيز بايد درست باشد و ما در ساخت و اصلاح هيچ وظيفه اي نداريم و ديگر اين که براي اصلاح خرابي هم هيچ وقت از خودمان شروع نمي کنيم و اگر مثلا برادرمان ، فرزندمان و... قصد قيام يا اصلاح را داشته باشند هم به او گوش زد مي کنيم که : چرا تو ، !!!! بقيه اين کار را خواهند کرد.... خودتو توي دردسر نينداز يا اگه همه بلند شدند تو آخر همه برو ... و يا منتظر منجي يا رهبر هستيم تا پشت سر او قيام کنيم.
آيا اين طوري درست مي شه
-+-+-+-+-+-+-+-

زنان مصنـوعی چیـنی پشـت مـرزهای ایـران !

بنا به گزارش يک سايت ايراني

= = =
مدتی پیش بود که چین شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران کرده بود، کمی بعد از آن لاک مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار کرد.
مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قران تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت. که به سرعت توسط دولت از ورود و توزیع آن جلوگیری به عمل آورد.
اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند.
1.jpg
-
یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!
2.jpg
صنعتگران چینی پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی، این بار برای کسب درآمد بیشتر و شاید برای جلوگیری از زاد و ولد و افزایش جمعیت خود، گوی سبقت را در تولید زن مصنوعی از دیگر کشورها ربودند.»زنى که چینی ها ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد. به گفته صنعتگران چینی، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که “تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است. در ساخت اعضای بدن این زن مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد، استفاده شده است. مدیر شرکت چینی تولید کننده ى این محصول می گوید: «ساختار و جزئیات جسم این زن مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک زن عادی به ویژه در تاریکی قابل تمایز نیست.»

3.jpg

با این حال محصول جدید چین آن گونه که در مجله “سیدتی” چاپ امارات منعکس شده است، موافقان و مخالفان تندى دارد.
در گزارش منتشر شده در این مجله ى زنانه، نظر ۱۰۰ نفر از مخالفان و موافقان ساخت زن مصنوعی آمده است. اغلب مصاحبه شوندگان، بویژه زنان بر مخالفت با خرید آن تاکید کرده اند.
4.jpg

گروهی از این افراد تنها مخالف قیمت بالای خرید آن بوده اند و (۷۰۰۰ دلار) را زیاد مى دانند اگرچه انواع مشابه این محصول کشور چین بسیار ارزان تر در دسترس است. یک متخصص بهداشت روانی نیز با ابراز نگرانی از ورود چنین تولیدی به بازار، از کشورهای اسلامی و عربی خواست به مشکلات جوانان رسیدگی کنند، در غیر این صورت این کشورها شاهد پدیده ای به نام زن مصنوعی خواهند بود. اما یکی از زنان در مقام دفاع از حقوق زنان به صراحت خطاب به مردان گفته است: «خوشحال نباشید همین شرکت چینی گفته است بزودی محصولمرد مصنوعی را نیز به بازار ارائه خواهد کرد.» شایان ذکر است که مدتهاست زنگ های هشدار برای بشریت به صدا درآمده است و کارشناسان و دلسوزان نسبت به سرانجام وضعیت اخلاقی و معنوی و حتی مادی انسان اعلام خطر کرده انداین خبر نیز مهر تاییدی بر این روند نامیمون است. روندی که سرانجامی جز نابودی کانون گرم خانواده و روابط آرام بخش عاطفی و جنسی میان زن و شوهر نخواهد داشت.

5.jpg
این مساله از آن جهت نگران کننده است که باعث می شود ارزش و کرامت الهی انسان بویژه زنان زیر سوال برود.
این نوع وسایل که باعث از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان می شود بشدت از سوی رسانه های غربی فارسی زبان تبلیغ می شود که مشخصا با هدف ضدارزشی است.
یکی از نکاتی که سازندگان این محصولات مبتذل به آن دقت کرده اند این است که ساختار و جزئیات جسم این انسان مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک انسان عادی، تفاوتی نیست.
6.jpg
شایان ذکر است این محصول غیر اخلاقی تمام جوامع را به دور از اندیشه های مذهبی نشانه گرفته است و با تبلیغات گسترده ای که از شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود با گستره توزیعی که چین در دست دارد به سادگی این محصولات “زنان و مردان مصنوعی ” را به بازار کشورهای تحت سلطه اش ارسال می کند.
کشورهای اسلامی، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس در ماه های گذشته با توزیع فراوان این محصولات توسط چین مواجه شده اند. بر اساس آمارهای منتشر شده در چند ماه گذشته محموله های زیادی از این محصولات توسط کشورهای اسلامی مصادره شده است و اجازه ورود قانونی پیدا نکرده اند؛ اما محموله های زیادی هم بصورت قاچاق با توزیع بالا وارد این کشورهای اسلامی شده است

Bye now
Kavaktoo

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: گوناگون , مطالب جديد ,
تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣


 
هر چه می نگرم
 
همه جهان
 
در چشم توست
 
یکی بیاید دوباره
 
منظومه شمسی را برای من
 
تعریف کند...

 
"نریمان ربیعی"
 
 
 

lips kiss impression lipstick animated gif


 
يك عمر دور و تنها ، تنها به جرم اينكه ...
 
او سرسپرده مي خواست،من دل سپرده بودم
 



lips kiss impression lipstick animated gif



 
نمـــــیـدانــــی ،
 
چه دردی دارد !

وقـــتـی

حــــالـم

در واژه هــا هــم نــمی گنــــجــد …!
 




lips kiss impression lipstick animated gif

 

 
نه اینکه گریه کنم، نه
 
فقط دارم تعریف می‌کنم چرا بغض کرده بودم
 
و آرام نمی‌گرفتم...


 
عباس معروفی
 
 


lips kiss impression lipstick animated gif


 
مثل یک شعرِ بی وزنی
 
میگذری از سکوتِ این کوچه
 
جون به مرگم نکن بیا برگرد
 
داره دنیام به درد میپیچه
 
 
 
 
 
lips kiss impression lipstick animated gif
 
 
 
کاش دست دوستی هرگز نمیدادی به من
 
"آرزوی وصل" از "بیم جدایی" بهتر است
 
 
فاصل نظری
 
 
 


lips kiss impression lipstick animated gif



 
بگذار لبهايـــــت براي بوسيدن باشد
 
چشمهايــــــت به اندازه ي کافي
 
حرف براي گفتن دارد...
 
 


lips kiss impression lipstick animated gif


 
دوســم داشــت؛
 
مثل اون آهنگ هاى خارجــى اى كه هميشه گـــوش ميداد

ولـى هيچـى ازش نمى فهميد ... !
 





lips kiss impression lipstick animated gif

 
 
 
همیشه سیاه پوشیده ام

عشق،

مصیبت سنگینی ست!
 
 



lips kiss impression lipstick animated gif


 

نــــرو ....

دردنـاک تـــريـن الــتماس جهــان استــــ ...!
 
 



lips kiss impression lipstick animated gif




هر روز ” دماغ ها ” کوچکتر می شود و دروغ ها بزرگتر ... !
 



lips kiss impression lipstick animated gif

 
 
حسرت یعنی شانه هایت دوش به دوشم باشد اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببرم
 
حسرت یعنی تو که در عین بودنت داشتنت را آرزو می کنم
 
 



lips kiss impression lipstick animated gif



 
مـحکــم باش ...

وقتی خیلی نرم شوی ؛

همه خـَمـَت می کنند !

حتی کسی که انتظار نداری
 




lips kiss impression lipstick animated gif


 
 
راستش را بگو

نکند تو همان
 
این نیز

هستی که
 
 
همیشه می‌گذری؟!
 

بهرنگ قاسمی
 
 



lips kiss impression lipstick animated gif



 
من حرفهایت را گوش دادم و تو آنقدر سبک شدی

که ابرها را در آغوش گرفتی و دیگر نگاهت
 
به چشمان بسته ام
 
و پاهای در گل مانده ام نیفتاد
 


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: sms , اس ام اس , جوك , اس ام اس پنداموز , جوك , پيامك پنداموز ,
تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 


       اس ام اس های فلسفی و پندآموز

 

 

 

گاهی باید به فاصله ها خوش آمد گفت

شاید آمده اند ، تا بخشی از حماقت هایمان را جبران کنند . . .

.

.

.

صد سال ره مسجد و میخانه بگیری / عمرت به هدر رفته اگر دست نگیری

بشنو از پیر خرابات تو این پند / هر دست که دادی به همان دست بگیری . . .

.

.

.

همه می توانند بدبختی را تحمل کنند

اگر می خواهید شخصیت کسی را امتحان کنید ، به او قدرت بدهید . . .

.

.

.

خوشبختی چیست ؟

خوشبختی ، مجموعه بدبختی هایست که بر سر شما نیامده باشد . . . !

.

.

.

خودبینی ، دیدن خود نیست

خودبینی، ندیدن دیگران است . . .

.

.

.

مرد باشی یا زن ، مرگ تمام ات میکند

انسان باش تا جاودانه زندگی کنی  . . .

.

.

.

افرادی که با ما هم عقیده هستند به ما آرامش می دهند

و افرادی که مخالف با عقیده ی ما هستند ، به ما دانش . . .

.

.

.

دشمنی که صادقانه کینه ورزی کند را ترجیح میدهم

به دوستی که مخفیانه تحقیرم کند . . .

.

.

.

از امیرمؤمنان علی علیه السلام سؤال شد :

بدترین همنشین کیست؟

فرمودند : آنکه معصیت خدا را در نظرت زیبا جلوه دهد . .

.

.

.

سکوت خطرناک تر از “حرف هاى نیش دار” است

بدون شک کسى که “سکوت” میکند ،

روزى حرفایش را سرنوشت به شما خواهد گفت . . .

 

.

.

.

مزرعه ای که حتی یک گندمش هم سهم من نمی شود،

چه فرقی می کند با سگ پاسبانی شود یا با مترسک . . .

.

.

.

درخت غم به جانم کرده ریشه

به درگاه خدا نالم همیشه

رفیقان قدر یکدیگر بدانید

اجل سنگ ست و آدم مثل شیشه . . .

.

.

.

برای شب پیری در روز جوانی باید چراغ تهیه کرد

(پلوتارک)

.

.

.

بین این آدمها فقط بایــــــــــــد عاقلانه زندگی کرد نــــــــــه عاشقانــــــه . . .

.

.

.

تفاوت بین استعداد و هوش :

راه رفتن روی طناب بر فراز آبشار نیاگارا “استعداد” است

امتحان نکردن چنین کارهایی “ هوش” است . . . !

.

.

.

داروهـای تــــلـخ را بـا روپـــوش شـــیریـــن مـی پـــوشـانـیم

چــرا حـقـیـقـت و اخـلاق را نــیـز با لـبـاسهای زیـــبا نـپـوشانـیـم . . ؟!

.

.

.

بعضی اوقات مردم نمی خواهند به حقیقت گوش بدهند

زیرا نمی خواهند تصوراتشان از بین برود . . .

(فریدریش نیچه)

.

.

.

برخیـــــــــــز تا دشمنت دوباره غمگین شود . . .

.

.

.

آدم ها را از آنچه درباره دیگران می گویند بهتر میتوان شناخت

تا از آنچه درباره خود می گویند . . .

.

.

.

شجاع باش

حتی اگر نیستی وانمود کن که هستی

هیچکس نمی تواند تفاوت بین این دو را تشخیص دهد . . .

(جکسن براون)

.

.

.

همیشه یادمون باشه که نگفته هارو میتونیم بگیم

اما گفته هارو نمیتونیم پس بگیریم . . .

.

.

.

از آدمها بُت نسازید، این خیانت است! هم به خودتان، هم به خودشان

خدایی می‌شوند که، خدایی کردن نمی‌دانند

و شما در آخر می‌شوید، سر تا پا کافرِ خــــــدایِ خود ساخته

(نیچه)

.

.

.

فریاد راهمه می شنوند

هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است . . .

.

.

.

با دروغ میشه خیلی چیزارو بدست اورد

ولی نمیشه نگهشون داشت . . .

.

.

.

کسی که در خانه شیشه ای زندگی میکنه

هرگز به سمت خونه دیگران سنگ پرت نمیکنه . . .

.

.

.

خاصیت دنیاست

که در اوج داشتن و خوشبختی

دلهره ی “از دست دادن” پر رنگ تر است . . .

.

.

.

بر بالشی که از مرگ “پرندگان” پر شده

نمیتوان خواب پرواز دید

.

.

.

هنر دروغیست که ما را قادر می سازد تا حقیقت را درک کنیم . . .

(پابلو پیکاسو)

.

.

.

“معرفت” یه موقعى لباس رفاقت بود

الان “منفعت” جاش رو گرفته . . .

.

.

.

آنـچـه مـردم را دانـشمند مـی کـند ، مــطالبی نـیست کـه می خـوانـند

بــلـکه چـــیـزهـایـی اســت کـه یــاد مـی گــیـرنـد  . . .

.

.

.

کلمات شما قدرت دارند

عاقلانه از کلماتتان استفاده کنید . . .

.

.

.

هیچوقت به کسى که بهت اعتماد داره، دروغ نگو

هیچوقت به کسى که بهت دروغ میگه، اعتماد نکن . . .


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
برچسب‌ها: sms , اس ام اس , جوك , اس ام اس پنداموز , جوك , پيامك پنداموز ,
تاریخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣
نظرات (443)
بازدید : 1511458 بار

نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome

| نسخه جدید Google Chrome 25.0.1364.97 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

ویژگی های کلیدی Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- ترجمه صفحات به زبان های مختلف
- و …

 

توجه: جهت دانلود پوسته های مختلف برای گوگل کروم به این آدرس مراجعه نمایید .

 

 

 


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 30.9 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فاير فاكس جديد 19

لينك دانلود مستقيم را ازاینجادريافت كنيد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: دانلود فاير فاكس جديد , فاير فاكس , جديد , دانلودفايرفاكس , گوگل كروم جديد ,
تاریخ : شنبه 12 اسفند 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

شعر طنز خنده دار در مورد گرانی پراید

 
.
مناظره « پژو » و « پراید » عنوان مطلب طنزیست که به قلم « سعید سلیمان‌پور » با رخصت از مرحوم پروین اعتصامی که در روزنامه تهران امروز منتشر شده است …
.
« پــژو » یک روز طعنه زد به « پراید »
که تو مسکین چقدر یابویی !
.
با چنین شکل ضایعی بالله
بی‌ جهت توی برزن و کویی !
.
رنگ لیمویی مرا بنگر
ای که تیره، شبیه هندویی …
.
من تمیزم ولی تو ماه
یه ماه  که مطلقاً دست و رو نمی‌شویی …
.
بچه می‌ ترسد، آن‌ طرفتر رو !
کـه بـه هیئت، شبیه لولویی …
.
ادامه ی شعر طنز در ادامـــه مطلب …
 
.
من نه خودرو، گُلم، سَمن‌ بویم
تو نه خودرو، گیاه خودرویی !
.
من به پاریس بوده‌ ام چندی
زیر پای «چهاردهم لویی» (!)
.
روی « باسکول » بیا، بپر ، بینم  (!)
روی‌ هــم‌ رفته چند کیلویی ؟!
.
در تو آهن به کار رفته ولی
نازکی عین برگ کاهویی !
.
صاحبت با تو گر به جایی خورد
ســـهم الارث ورثّـــه‌ ی اویی !
.
از « پژو » چون چنین شــنید « پراید »
گفت: ای دوست! چرت می‌گویی …
.
بنده گیرم به قول تو یابو،
تو گمان کرده‌ ای کــه آهویی؟!
.
«خویشتن، بی‌سبب بزرگ مکن
تو هــم از ساکنان ایــن کویی !»
.
انتقادی اگر ز من داری
مطرحش کن، ولی به نیکویی
.
زیر این آسمان مــینایی
ای خوشا فــکر و ذکر مــینویی
.
برو خود را بسوز و راحت کن
بی‌ علاج اســت آتشین‌ خو یــــی
.
بخت باید تو را نه آپـشن و تـیپ
ای که در بند چــشم و ابرویی
.
بخت ماشــین اگر سپید بُوَد
خواه بژ باش، خواه لیمویی !
.
ارج و قــر بــم کنون ز تو بیش است
زان‌ جهـت در پی هـیاهویی
.
خوار بــودم ولی عزیز شدم
کرد دوران ز بنــده دلجویی
.
قیمت مـن کنون رسیده به بیست
این منم من، « پراید » جادویی …!
.
توی بنگاه پیــش هـم بودیم
غرّه بودی به خــوش بر و رویی
.
بنده رفتم فــروش و یکماه است
توی دپرس، هنوز آن تویی …!

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
برچسب‌ها: شعر , شعر درموردپرايد , پرايد , شعرخنده دار , ,
تاریخ : شنبه 12 اسفند 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 

 

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

 معرفی تمامی پنیرهای محلی ایران

 

سطح پنیری ما، دیگر از پنیر دانمارکی و لیقوان به شدت بالا رفته و با این تنوع پنیری، حتی سر در آوردن اینکه هر کدام به چه کاری می آید کمی پیچیده شده. پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند
پنیر از آن خوراکی های فضایی است که روبرو شدن با آن دو حالت بیشتر ندارد؛ یا عاشقش هستی یا از آن متنفری. خب، همین اول کار بگوییم که دسته دوم جایی در این لذت بی پایان ندارند و چشیدن یک طعم منحصر به فرد را از خودشان محروم کرده اند اما دسته اول می توانند در این چهار صفحه لابلای قالب های پنیر وول بخورند و با خواندن هر پاراگراف آب دهانشان را بالا بکشند.
به ویژه اینکه سطح پنیری ما، دیگر از پنیر دانمارکی و لیقوان به شدت بالا رفته و با این تنوع پنیری، حتی سر در آوردن اینکه هر کدام به چه کاری می آید کمی پیچیده شده. پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند و به عنوان یک طعم دهنده فوق العاده استفاده می شوند. طعم دهنده ای که در بعضی موارد مزه غذا را چنان متحول می کند که اگر غذایی هم تا به حال به مذاقتان سازگار نبوده، حسابی خوش مزه می آید. این شما و این سبک زندگی پنیری ما!

پنیرهای محلی سابقه ای طولانی در سفره های صبحانه ما دارد
یاشاسین لیقوان ...
اگر پنیر نبود دنیا حتما چیزی کم داشت. خدا را شکر نوابغ هم هیچ وقت سراغ اختراع خوردنی ها نمی روند و برای همین هیچ لازم نیست برای وجود پنیر سر میز صبحانه از یکی از این بچه مثبت ها که شب و روزشان را در آزمایشگاه ها می گذرانند، تشکر کنیم. همه عشق پنیرها فقط مدیون چوپانی هستند که سه هزار سال پیش داخل مشک شیرش آب ریخت و بعد تپه ها را دنبال گوسفندهایش بالا و پایین رفت.
جناب چوپان وقتی شب به خانه آمد و خواست آب داخل مشکش را بخورد، با پدیده خوشمزه ای به نام پنیر آشنا شد. حکایت درست کردن پنیرهای محلی خودمان هم همینطور است. پنیرهای محلی ای که پای ثابت صبحانه های مادرانه است. البته اگر مذاق سخت پسند جوان های خانه اجازه دهد و پنیرهای خامه ای را جایگزین نکرده باشند.

پنیر لیقوان
از آن پنیرهای اصیلی است که در کارگاه های روستای لیقوان از زمان سکونت اولین لیقوانی در این منطقه، اول برای دل خودشان و بعدترها برای شکم دیگران پنیر لیقوان درست می کردند. شغلی که حالا نسل در نسل بین لیقوانی ها دست به دست می شود. پنیر لیقوان مثل پنیرهای سنتی با زدن مایه پنیر به شیر درست می شود. بعد شیر لخته شده را از صافی می گذرانند و محصول به دست آمده را در بسته های حلبی سه تا پنج ماه در غارها نگه می دارند تا پنیر جا بیفتد.

 


 


 

نکته کلیدی: پنیر لیقوان یکی از شورترین پنیرهای سوراخ سوراخ دنیا است که برای تازه ماندنش حتما باید در آب نمک نگهداری شود. اگر پنیر را در بسته بندی حلبی می خرید، حتما بعد از خرید آن را در ظرف های یخچالی بگذارید. اگر به صورت فله می خرید، می توانید از فروشنده آب پنیر بگیرید یا خودتان با آب جوشی که خنک شده و کمی نمک، آب پنیر درست کنید. اگر شوری پنیر را دوست ندارید، می توانید به آب جوش نمک نزنید تا شوری پنیر به دل آب برود و کمی از شوری اش بیندازد.


 


 

یک مدل غذای پنیری: این غذا یک مدل خوراک لوبیای یونانی است که با پنیر لیقوان ارتقای مزه پیدا می کند. اول از همه باید لوبیاقرمزها را بپزید و بعد آن را همراه سه تا گوجه فرنگی در مولینکس مخلوط کنید. پیاز و اگر دوست دارید سیر را داغ کنید و این مخلوط را به آن اضافه کنید. دست آخر فلفل و نمک بزنید. خوراک لوبیا را در ظرف بکشید و تا وقتی داغ است برش های پنیر لیقوان را روی آن بگذارید و نوش جان کنید.


 


 

پنیر برشته
پنیر برشته یا پنیر وروشون یا اسم های دیگری که گیلکی ها روی آن گذاشته اند، در اصل اسم یک نوع غذا است تا پنیر! یعنی خوب معلوم است که نسل جدید گیلکی ها این نوع غذاها را با پنیر صبحانه که خامه ای هم می تواند باشد درست می کنند اما قدیمی ها آن را با پنیر محلی که دسترنج خودشان بود می خوردند.

نکته کلیدی: راه نیفتید از این مغازه به اون مغازه دنبال پنیر برشته بگردید. پنیر برشته را دم هیچ بقالی پیدا نمی کنید که هیچ، اگر شانس بیاورید و جناب مغازه دار خودش شمالی باشد، حالی تان می کند که پنیر برشته یکنوع غذا است نه پنیر. اگر هم شانس نیاورید و جناب مغازه دار شمالی نباشد، فکر می کند شما از سیاره دیگری آمده اید و سراغ یک چیز فضایی می گردید.

یک مدل غذای پنیری: پنیر را با چنگال کمی خرد کنید، به آن کمی شوید اضافه کنید و با کره تفت دهید. تخم مرغ را در ظرفی بشکنید و خوب هم بزنید. بعد آن را روی پنیر و شوید بریزید. در ظرف را بگذارید تا تخم مرغ ببندد. این غذا را با نان یا کته می توانید نوش جان کنید.
 

پنیر تالش


 


 

پنیر تالش را فقط در خود تالش و بین محلی ها می توانید پیدا کنید. زنان تالشی از شیر تازه دوشیده شده گوسفند یا بز، بدون گرفتن خامه شیر، پنیر درست می کنند. تالشی ها بعد از عمل آمدن پنیر آن را در پوست گوسفند یا بز می گذارند تا به این زودی ها خراب نشود و مدت بیشتری بشود از آن استفاده کرد.

نکته کلیدی: پنیر تالش را در مغازه ها و سوپرمارکت ها پیدا نمی کنید. اگر خیلی طالب این پنیر هستید، باید شال و کلاه کنید و سر از تالش دربیاورید و سراغ این پنیر را از محلی ها بگیرید.

یک مدل غذای پنیری: برای پنیر تالش هیچ دستورالعمل پیچیده ای وجود ندارد. آن را می شود مثل همه صبحانه ها با نان و گردو و مثل همه عصرانه ها با خیار و گوجه و سبزی خورد و حالش را برد!

کیک پنیر مجموعه متناقضی از مزه هاست، امتحانش کنید
شورِ شیرینی ها ...

عجیب نیست. اگ روزی معلوم شود علت شروع جنگ های صلیبی یک تکه پنیر با مارمالاد توت فرنگی بوده. اگر اینطور باشد، یونانی ها می شوند شروع کننده جنگ های صلیبی. ماجرای پختن کیک پنیر هم از اینجا شروع می شود که روزی اگیموس یونانی همینطور که در آزمایشگاه مشغول کار بود، خمیر نانش را در تنور گذاشت تا خوب بپزد. بعد روی نانش کمی پنیر ریخت و با اولین گاز متوجه شد که نه تنها خمیر خوب نپخته که به جای نمک، شکر داخل آرد ریخته و حالا نانش حسابی شیرین شده است. بعد برای شور شدن نانش رویش پنیر حسابی مالید و آن را دوباره داخل تنور گذاشت. بعد از یک ساعتی که دوباره سراغ نان و پنیرش آمد، دید پنیر روی نان حسابی برشته شده و محصول آن نان فوق العاده ای شده که مزه ملسی بین شوری و شیرینی دارد.


کیک پنیر مجموعه متناقضی از مزه هاست، امتحانش کنید

 


 

جناب فیزیکدان هم بی خیال فیزیک و عمل و عکس العمل که بین خمیر و پنیر اتفاق افتاده بود شد و محصول تازه از تور درآمده اش را چسبید. اگیموس کتابی به اسم «هنر کیک پنیرسازی» نوشت. کیک پنیر در یخچال شیرینی فروشی های یونانی ها مانده بود تا اینکه سال 1872 یک تستر آمریکایی کیک پنیر را در یونان کشف کرد و با پنیر فرانسوی پخت که حالا حدود صد و پنجاه سالی از این ماجرا می گذرد، کیک پنیر به یکی از وسوسه انگیزترین کیک ها تبدیل شده است. کیکی که اگر همت کنید و خودتان دست به کار پختش شوید، با چشم خودتان می بینید که پنیر رویش چطور در فر ورز می آید و برشته می شود و شوری و شیرینی اش با هم قاطی می شود و معجزه ای از مزه را شکل می دهد.


 


پیشنهاد
پنیر خود را بخورید


بد نیست برای یک بار هم که شده دست به کار تولید پنیر در آشپزخانه تان شوید اما از ما می شنوید خیلی بی سر و صدا سراغ تولید پنیر در محل بروید، چون ممکن است پنیرتان یک چیز آبکی با تکه های شل و ول سفید از آب دربیاید. آن وقت است که دهان هیچ کدام از اهالی خانه را درباره جار نزدن این تجربه نمی توانید ببندید. بهتر است اول خودتان در خلوت خودتان ببینید از یک من شیرتان چقدر پنیر درمی آید.
بعد این تجربه سفید را در بوق و کرنا جار بزنید. البته ناگفته نماند اگر چند باری پنیر درست کردید و حسابی حرفه ای شدید، می توانید بروی توی کار پنیر پیتزا و ورژن خانگی آن را هم تولید کنید. برای درست کردن پنیر خانگی تقریبا سه روش معمول وجود دارد.

با ماست: یک کیلو شیر را بجوشانید. وقتی شیر جوش آمد، شعله زیر آن را کم کنید و چهار قاشق ماست به آن اضافه کنید و بگذارید شیر و ماست 7 دقیقه با هم بجوشند. بعد از این مدت شیر بریده بریده می شود. حالا باید مایع به دست آمده را داخل یک پارچه نازک آبکش کنید. اطراف پارچه را روی مواد به دست آمده برگردانید و یک جسم سنگین روی آن بگذارید. بعد از 4 تا 5 ساعت شما صاحب یک قالب پنیر می شوید.

با سرکه: بعد از اینکه یک کیلو شیرتان جوش آمد، آن را از روی شعله بردارید و سه قاشق سرکه به آن اضافه کنید. شیر بریده بریده می شود. مثل روش اول مایع را به وسیله یک پارچه نازک آبکش کنید و حدود 4 تا 5 ساعت یک جسم سنگین رویآن بگذارید تا آبش خوب خارج شود.

با مایه پنیر: مایه پنیر را از سوپرمارکت ها بخرید. بعد از اینکه یک کیلو شیر حسابی جوشید، آن را از روی شعله بردارید تا خنک شود و مایه پنیر را داخل آن بریزید. بعد از 15 دقیقه پنیر آماده است و می توانید همراه گردو و چای شیرین، حاصل دسترنج تان را نوش جان کنید.

 

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
برچسب‌ها: پنير , پنير محلي , مايه پنير , پنير تالش , پنير برشته , پنير ليقوان , ,
تاریخ : شنبه 12 اسفند 1387
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣


 

 

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام من خود آن سیزدهم

 

دانلود مستقيم

 

 

جهت دانلود كلیك كنید


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
برچسب‌ها: آلبوم جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام من خود آن سیزدهم , lمحسن چاووشي , چاوشي , دانلود البوم جديد محسن چاوشي 2013 , جديد جديد , البوم جديد محسن چاووشي , ,
تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣


 

 





       8 عاملی که شما را پیر می کند

 

 


 

همیشه راه هایی برای به تأخیر انداختن روند پیری وجود دارد.به نظر متخصصان از ۳۵ سالگی هر سال تنها کمتر از یک درصد افت فیزیکی و ذهنی مربوط به روند پیری است در حالی که ما تصور می کنیم اضافه وزن، بیماری های مزمن و متکی بودن به دیگران با افزایش سن طبیعی است. اما در واقع سن سنجش زمان است و نمی توان عمر واقعی بدن را با آن محاسبه کرد. متخصصان فهرستی از عواملی که باعث ایجاد احساس پیری در افراد می شود تهیه کرده و بر اساس آن راهکارهای ساده ای برای کاهش این اثر پیشنهاد کرده اند.

 
کم تحرکی
این عامل در سرعت یافتن روند پیری تأثیرگذار است و با بیماری های مزمن ارتباط دارد. اگر نمی توانید هر روز به باشگاه ورزشی بروید، باید بدانید کارهای دیگری هم برای فعال ماندن وجود دارد. به طرز نشستن خود توجه کنید. شانه ها را عقب دهید، صاف بایستید و بنشینید و از خم شدن بپرهیزید.
نفس عمیق بکشید. طوری راه بروید که گویی برای رسیدن به یک جلسه یا قرار عجله دارید.

 
کاهش فعالیت ذهنی
بیشتر ما گمان می کنیم در دوران بازنشستگی دیگر فعالیت ذهنی نخواهیم داشت. در حالی که می توان در این زمان روی انجام کار خاصی تمرکز پیدا کرد و یا مهارتی را آموخت.
پس از سپری کردن یک روز طولانی و خسته کننده احتمالاً دوست دارید جلوی تلویزیون دراز بکشید و برنامه محبوب خود را تماشا کنید. بهتر است به جای آن به یک کار ذهنی بپردازید، از جمله بازی شطرنج، خواندن کتاب و... هر کاری که باعث شود از مغز استفاده کنید.

 
رژیم غذایی نامناسب
حتماً شنیده اید که میوه، سبزی، حبوبات سبوس دار و پروتئین های کم چرب برای حفظ سلامت مفید است. اما راه دیگری برای حفظ سلامت، آرام خوردن است تا غذا به خوبی هضم شود.

 
استرس بیش از حد
استرس مزمن باعث بالا رفتن میزان کورتیزول و در نتیجه التهاب عمومی بدن می شود. آنچه را باعث استرس شما می شود شناسایی کنید و تا حد امکان از موقعیت های استرس زا فاصله بگیرید.

 
همیشه مثبت بیندیشید
بیشتر مردم از تأثیرگذاری فکرهای خوب یا بد روی بدن بی اطلاعند. لازم است روی افکار مثبت تمرکز کنید.

 
استنشاق دود سیگار
دود سیگار برای افراد غیرسیگاری بسیار مضر است. در این زمینه محدودیت ایجاد کنید و از افراد سیگاری فاصله بگیرید.

 
آلودگی های شیمیایی؛
تا حد امکان در محیط آلوده و بسته قرار نگیرید و مصرف مواد شیمیایی اعم از مواد شوینده، آرایشی و... را کاهش دهید.

 
مصرف بی رویه دارو
اگرچه مصرف مسکن برای رفع برخی دردها و ناراحتی ها مفید است اما در طول زمان سلامت شما را تهدید می کند. بنابراین حتماً  زیرنظر پزشک از این داروها استفاده کنید.

 

 

اسرار طول عمر ژاپنی‌ها چیست؟

سلامت نیوز: اما داشتن عمری طولانی وسوسه‌ای است که افراد زیادی را به فکر واداشته تا با دانستن اسرار طول عمر ژاپنی‌ها و الگوبرداری از آن، چندسالی به عمرشان بیفزایند. اگر زندگی بر وفق مرادتان است و مایل نیستید به این زودی‌ها تمام شود، از همین فردا سعی کنید با توجه به رموز زیر رژیم غذایی سالم‌تر و در نتیجه عمر طولانی‌تری داشته باشید.

● راز اول


خوردن ماهی به جای گوشت قرمز اولین رمز طول عمر ژاپنی‌هاست که به کاهش خطر حملات قلبی منجر می‌شود. ماهی یکی از اجزای اصلی اغلب غذاهای ژاپنی برای تأمین پروتئین مورد نیاز بدن است. گوشت قرمز قیمت بالاتری دارد و معمولاً به مقدار کمی مصرف می‌شود.

ضمن اینکه ماهی غذای سالم‌تری است و هرچه تازه‌تر باشد فواید بیشتری دارد. ماهی‌ها در ژاپن خام مصرف نمی شوند و روش‌های آماده‌سازی متعددی از جمله کبابی کردن، پختن، سرخ کردن، پوره و ... برای مصرف آنها وجود دارد. همچنین زنان ژاپنی معتقدند که پوست ماهی باعث بروز زیبایی طبیعی پوستشان شده و رنگ چهره را باز می‌کند.

● راز دوم


استفاده از سویا در رژیم غذایی دومین راز طول عمر ژاپنی‌هاست. فرآورده‌های سویا به کاهش بیماریهای قلبی و پایین آوردن فشار خون کمک می‌کنند و یک منبع عالی پروتئین محسوب می‌شوند.

توفو (یک نوع غذای ژاپنی که با سویا تهیه می‌شود) و سایر فرآورده‌های سویا از اجزای اصلی رژیم غذایی ژاپنی‌ها هستند. بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که چربی‌های اشباع شده موجود در گوشت و لبنیات باعث افزایش کلسترول خون می‌شود.

اما غذاهای مشتق‌شده از گیاهانی چون سویا اثر معکوسی نسبت به مصرف گوشت و فرآورده‌های لبنی دارند و برای سلامتی بسیار مفیدند. دانه‌های سویا میزان پروتئین کافی و مورد نیاز بدن را بدون داشتن چربی اشباع‌شده و کلسترول موجود در گوشت، تأمین می‌کند.

ضمن اینکه فاقد چربی زیاد موجود در فرآورده‌های لبنی است. سس سویا، توفو و ناتو (دانه‌های سویای مخلوط شده با تخم‌مرغ خام که با برنج خورده می‌شود) نمونه‌هایی از غذاهای تهیه شده با سویا هستند که هر روز توسط مردم ژاپن مصرف می‌شوند.


● راز سوم


مصرف آرد گندم و آرد غلات سومین رمز داشتن عمری طولانی است که ژاپنی‌ها از آن بهره‌مندند و به مراحل هضم غذا کمک می‌کند. مصرف نشاسته در رژیم غذایی آنها در حداقل ممکن است و اغلب غذاهایی که می‌خورند اصلاً آرد سفید ندارد.

همچنین رشته فرنگی ژاپنی‌ها از آرد غلات یا آرد گندم تهیه می‌شود که هر دوی این آردها سالم‌تر از آرد سفید غنی شده هستند. برنج نیز یکی دیگر از غذاهای اصلی ژاپنی‌هاست که البته فقط شامل یک کاسه کوچک در هر وعده غذایی است و نه بیشتر!

● راز چهارم


داشتن وعده‌های غذایی کم‌حجم رمز دیگر افزایش طول عمر است. پرس‌های غذایی کوچک امکان غذا خوردن بیش از اندازه را کاهش می‌دهد و بدین منظور غذاهای ژاپنی‌ها در ظروف کوچکی سرو می‌شود.

همچنین خوراک ژاپنی‌های سنتی تقریباً نصف یک پرس غذای معمولی غربی‌هاست. با وجود اینکه اغلب غذاهایی که این افراد می‌خورند سالم است ولی در غذا خوردن زیاده‌روی نمی‌کنند و سهم هر نفر مقدار ناچیزی را شامل می‌شود.

● راز پنجم


آخرین رمز از اسرار ژاپنی‌ها مصرف چای است. چای اثرات ناسالم غذاها را در بدن از بین می‌برد؛ در حقیقت مصرف چای سبز ژاپنی یا چای چینی که به صورت سرد یا گرم تهیه می‌شود، مزایای متعددی برای سلامتی دارد.

چای نصف کافئین موجود در قهوه را دارد و به تجزیه روغن در دستگاه گوارش کمک می‌کند؛ به همین دلیل ژاپنی‌ها معمولاً هنگام صرف غذا چای می‌نوشند؛ به ویژه وقتی که غذاهای سرخ‌شده می‌خورند.



 

 

                                         www.moderndl.tk


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
برچسب‌ها: عامل پير شدن انسان , پيري انسان , جلوگيري از پير شدن , عوامل پيري ,
تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: عكس , عكس از طبيعت , عكس كمياب , عكس ديديني , عكس , عكس ناياب , عكسهاي زيبا , عكس , ,
تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 

      

مجله اینترنتی برترین ها - شماره 242                
 

  گریم و میکاپ عروس با ارائه آلبوم

  خلق زیبایی همراه با حفظ عملکرد طبیعی بینی شما!

  جدیدترین محصولات نظافتی-صنعتی روز دنیا (1سال گارانتی،15 سال خدمات)

  تورهای ارزان و خارجی ویژه نوروز

  زیبایی را از ما بخواهید (هزینه مناسب،مشاوره رایگان)

  نوروز امسال متفاوت از میهمانان خود پذیرایی کنید!

  ظریف ترین و پیشرفته ترین سمعک دنیا

  داشتن اندام و چهره زیبا دیگر یک رویا نیست!

  بزرگترین کارخانه تولید اسباب بازی در ایران!

  پیش فروش تورهای نوروز 92!

  انیمیشن های جراحی زیبایی

  پوست و موی زیبا داشته باشید! (مشاوره رایگان)

  موثرترین و سریعترین روش از بین بردن موهای زائد - تخفیف ویژه تا 30%

  پیشنهادی ویژه برای بالکن شما (بازدید، مشاوره، طراحی رایگان)

  با ما مسافرتی آرام و زیبا داشته باشید!

  زیبایی تان را به شما باز می گردانیم!

  متنوع ترین خدمات بانکداری اینترنتی

 
کمترین نرخ ارز، ارسال حواله با قیمت مناسب

 
 سیوا به حسابتان می رسد! (نسخه رایگان)

 
 گاوصندوق مغز هم باز شدنی است

 
بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان دارید

 
زیباترین سرویس های خواب و روتختی...

 
 مبلمان مدرن و کلاسیک،دکوراسیون داخلی

 
 هدیه ای ویژه برای تمامی مناسبت ها

  سقفی دکوراتیو با خواص درمانی!

  سه ماه اینترنت پرسرعت ADSL رایگان

  لیزر موهای زائد با قیمت استثنایی و بیشترین تاثیر

  کاشت موی اتوماتیک در ایران

  جوانسازی پوست بدون جراحی (مشاوره رایگان)

  به اندام ایده آل خود برسید! (مشاوره رایگان)

 
طراحی بینی متناسب با چهره شما قبل از عمل!

 
آرامش و زیبایی در محیط زندگی با آکواریوم آبسکون

 
خدمات پوست، مو، لاغری و جراحی پلاستیک سیب (مشاوره رایگان)

 
بهترین مرکز اپیلاسیون در ایران (کمترین قیمت)

 
بینی زیبا متناسب با صورت شما (مشاوره رایگان)

 
بینی عمل شده خود را قبل از عمل ببینید

 
جراحی بینی با قیمت مناسب توسط متخصص زیبایی

  دندانپزشکی بدون درد با مشاوره رایگان

 
چگونه زیباتر شوید؟ (جراحی از روی آناتومی چهره)

 
جوانی خود را تمدید کنید! 

 
لیزر لیپولیز، جدیدترین تکنولوژی برای زیبایی

  بررسی کامپیوتری تغییرات چهره و بینی قبل از عمل

  با انجماد سلولهای چربی، لاغری را تجربه کنید!

  کاشت موی نوین در ایران

 
دیگر نگران اضافه وزن خود نباشید!

  درمان چاقی های موضعی! (مشاوره رایگان)

  بادی کانتورینگ یا شکل دهی متناسب اندام

  لیزر موهای زائد (مشاوره و تست رایگان)

  برای اولین بار نمایش انیمیشن های جراحی زیبایی

 
جراحی پلاستیک و زیبایی (قرارداد با بیمه ها)

 
درمان چاقی بدون نیاز به بستری با مشاوره رایگان

 
مشاوره رایگان جراحی بینی و جراحی چانه

 
بايدها و نبايدهای جراحی زیبایی سینه و ليزر ليپوليز

 
دیگر لبخندتان را پنهان نکنید!

 
درمان ریزش مو و چین و چروک با PRP


 


  ابی و گوگوش در تلویزیون ایران

 
کتایون ریاحی در کار خیر +عکس

 
عکس: تخریب‌ سنگ‌ نگاره‌ داریوش در آپادانا

 
تصاویر: خوشحالی به شیوه احمدی نژاد

 ‬
درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران

  مرگ بر آمریکا به سبک کره شمالی +عکس

 
سران قوا چه کتابی در دست داشتند؟+عکس

 
دستور ویژه احمدی نژاد درباره وام ازدواج

 
تصاویر: پشت‌ صحنه گفتگوی زنده احمدی نژاد

 
رقاصه معروف، تک تیرانداز وهابی‌ ها +عکس

 
جزییات کامل گفت‌وگوی تلویزیونی احمدی نژاد

  ثروت صادق محصولی به روایت «ویکی‌ پدیا»

 
تهران 108 سال بعد در نوروز 1392!

 
تلاش دختران ایرانی برای باربی شدن

 
حداقل حقوق بايد 1.3 ميليون تومان شود

 
اجاره‌ خانه در کشورهای مختلف چقدر است؟

 
اشتیاق آمریکایی ها برای سفر به ایران
 
 
پیشنهاد کارگران برای مزد 92

  روياي حبیب، مـرد تنهـای شـب

 
شاهد طلاق هم به بازار آمد

 
آلوده‌ترین محله‌ های تهران به مواد مخدر

  پیش‌ فروش سکه و شرایط جدید آن

 
برابری زن و مرد شرعی و عرفی است

 
فیلم: اراذل از خشونت خود فیلم می گرفتند

 
عکس: نکبت در سوریه

 
فرزند بیشتر، زندگی بهتر!

 
بازیگران مشهور در فیلم جدید فریدون جیرانی

 
تجاوز شبانه به یک دانشجوی دختر در خوابگاه

 
اسیدپاش: می‌خواستم بدحجاب ها را مجازات کنم

 
بوسه مهاجم آلمانی بر پای مهدوی کیا +عکس

 
تصاویر: «V» آمریکایی‌ها بالای سر احمدی نژاد

 
راهپیمایی کشتی گیران آمریکایی در تهران؟

  حامد حدادی در خوزستان آمریکا!

 
عکس: بازگشت علی کریمی بعد از یک ماه  


  بازیگران مشهوری که سفیران بزرگی شدند

  سیروان خسروی: گویا مشکل حراستی دارم

  باران کوثری، حرف های جنجالی و ممنوع الکاری

  6 واقعیت در مورد جان تراولتا در روز تولدش


  3 رازی که دست مردان را رو می کند

 
مدیر باید تخصص داشته باشد یا تجربه؟

  بازارچه ای که بوی عید میدهد!

  قانون‌های طلایی پول خرج كردن

  تاثیر برنامه های تلویزیونی روی رفتار کودکان

  جاذبه ها و تفریحگاه های مارماریس

 

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
برچسب‌ها: مجله اینترنتی برترین ها - شماره 242 گریم و میکاپ عروس با ارائه آلبوم خلق زیبایی همراه با حفظ عملکرد طبیعی بینی شما! جدیدترین محصولات نظافتی-صنعتی روز دنیا (1سال گارانتی , 15 سال خدمات) تورهای ارزان و خارجی ویژه نوروز زیبایی را از ما بخواهید (هزینه مناسب , مشاوره رایگان) نوروز امسال متفاوت از میهمانان خود پذیرایی کنید! ظریف ترین و پیشرفته ترین سمعک دنیا داشتن اندام و چهره زیبا دیگر یک رویا نیست! بزرگترین کارخانه تولید اسباب بازی در ایران! پیش فروش تورهای نوروز 92! انیمیشن های جراحی زیبایی پوست و موی زیبا داشته باشید! (مشاوره رایگان) موثرترین و سریعترین روش از بین بردن موهای زائد - تخفیف ویژه تا 30% پیشنهادی ویژه برای بالکن شما (بازدید , مشاوره , طراحی رایگان) با ما مسافرتی آرام و زیبا داشته باشید! زیبایی تان را به شما باز می گردانیم! متنوع ترین خدمات بانکداری اینترنتی کمترین نرخ ارز , ارسال حواله با قیمت مناسب سیوا به حسابتان می رسد! (نسخه رایگان) گاوصندوق مغز هم باز شدنی است بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان دارید زیباترین سرویس های خواب و روتختی , , , مبلمان مدرن و کلاسیک , دکوراسیون داخلی هدیه ای ویژه برای تمامی مناسبت ها سقفی دکوراتیو با خواص درمانی! سه ماه اینترنت پرسرعت ADSL رایگان لیزر موهای زائد با قیمت استثنایی و بیشترین تاثیر کاشت موی اتوماتیک در ایران جوانسازی پوست بدون جراحی (مشاوره رایگان) به اندام ایده آل خود برسید! (مشاوره رایگان) طراحی بینی متناسب با چهره شما قبل از عمل! آرامش و زیبایی در محیط زندگی با آکواریوم آبسکون خدمات پوست , مو , لاغری و جراحی پلاستیک سیب (مشاوره رایگان) بهترین مرکز اپیلاسیون در ایران (کمترین قیمت) بینی زیبا متناسب با صورت شما (مشاوره رایگان) بینی عمل شده خود را قبل از عمل ببینید جراحی بینی با قیمت مناسب توسط متخصص زیبایی دندانپزشکی بدون درد با مشاوره رایگان چگونه زیباتر شوید؟ (جراحی از روی آناتومی چهره) جوانی خود را تمدید کنید! لیزر لیپولیز , جدیدترین تکنولوژی برای زیبایی بررسی کامپیوتری تغییرات چهره و بینی قبل از عمل با انجماد سلولهای چربی , لاغری را تجربه کنید! کاشت موی نوین در ایران دیگر نگران اضافه وزن خود نباشید! درمان چاقی های موضعی! (مشاوره رایگان) بادی کانتورینگ یا شکل دهی متناسب اندام لیزر موهای زائد (مشاوره و تست رایگان) برای اولین بار نمایش انیمیشن های جراحی زیبایی جراحی پلاستیک و زیبایی (قرارداد با بیمه ها) درمان چاقی بدون نیاز به بستری با مشاوره رایگان مشاوره رایگان جراحی بینی و جراحی چانه بايدها و نبايدهای جراحی زیبایی سینه و ليزر ليپوليز دیگر لبخندتان را پنهان نکنید! درمان ریزش مو و چین و چروک با PRP شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (13) فیلم: حرکت ناجوانمردانه و زشت در فوتبال بارش باران عنکبوت در آسمان +عکس فجیع ترین حوادث تاریخ جهان +عکس سرنوشت عجیب اما واقعی دو دختر +عکس تصاویر: عشق پیکان ها! بزرگترین الماس‌ های جهان +عکس طنز؛ ۲۰ سال بعد در این ایام! همسران دیکتاتور ها +عکس ماه در کشورهای مختلف چه شکلی است؟ زیبایی از شهر ارواح در تا محله فقیرنشین فیلم: بزرگترین قاتل آب های جهان ابی و گوگوش در تلویزیون ایران کتایون ریاحی در کار خیر +عکس عکس: تخریب‌ سنگ‌ نگاره‌ داریوش در آپادانا تصاویر: خوشحالی به شیوه احمدی نژاد ‬ درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران مرگ بر آمریکا به سبک کره شمالی +عکس سران قوا چه کتابی در دست داشتند؟+عکس دستور ویژه احمدی نژاد درباره وام ازدواج تصاویر: پشت‌ صحنه گفتگوی زنده احمدی نژاد رقاصه معروف , تک تیرانداز وهابی‌ ها +عکس جزییات کامل گفت‌وگوی تلویزیونی احمدی نژاد ثروت صادق محصولی به روایت «ویکی‌ پدیا» تهران 108 سال بعد در نوروز 1392! تلاش دختران ایرانی برای باربی شدن حداقل حقوق بايد 1 , 3 ميليون تومان شود اجاره‌ خانه در کشورهای مختلف چقدر است؟ اشتیاق آمریکایی ها برای سفر به ایران پیشنهاد کارگران برای مزد 92 روياي حبیب , مـرد تنهـای شـب شاهد طلاق هم به بازار آمد آلوده‌ترین محله‌ های تهران به مواد مخدر پیش‌ فروش سکه و شرایط جدید آن برابری زن و مرد شرعی و عرفی است فیلم: اراذل از خشونت خود فیلم می گرفتند عکس: نکبت در سوریه فرزند بیشتر , زندگی بهتر! بازیگران مشهور در فیلم جدید فریدون جیرانی تجاوز شبانه به یک دانشجوی دختر در خوابگاه , اسیدپاش: می‌خواستم بدحجاب ها را مجازات کنم , بوسه مهاجم آلمانی بر پای مهدوی کیا +عکس تصاویر: , «V» آمریکایی‌ها بالای سر احمدی نژاد راهپیمایی کشتی گیران آمریکایی در تهران؟ , حامد حدادی در خوزستان آمریکا! , عکس: بازگشت علی کریمی بعد از یک ماه بازیگران مشهوری که سفیران بزرگی شدند سیروان خسروی: , گویا مشکل حراستی دارم باران کوثری , حرف های جنجالی و ممنوع الکاری 6 , واقعیت در مورد جان تراولتا در روز تولدش , 3 رازی که دست مردان را رو می کند , مدیر باید تخصص داشته باشد یا تجربه؟ , بازارچه ای که بوی عید میدهد! , قانون‌های طلایی پول خرج كردن تاثیر , برنامه های تلویزیونی روی رفتار کودکان , جاذبه ها و تفریحگاه های ما , رماریس اگر زندگی ابدی می خواهید بخوانید , ! کمک کنید باز بتوانند به آینه نگاه کنند , , , , چرا مردم در این , نقاط بیمار نمی شوند؟ , درمان میخچه , بدون درد وخونریزی , گوشت‌هاي عجيب و غريب و جديد اين روزها! , لیزر موهای زائد در خانه! , سلامت , دندانهای کودک تان را تضمین کنید , خوراکی های رنگی و کودکانه , چغندرترش , یک ترشی استثنایی , نان نارگیل , یک میان وعده دلچسب , کارخانه شکلات سازی در خانه! , اتاق کارهای سال 2013 , دکوراسیون متفاوت و غیرمرسوم خانگی , 10 سنگی که به قصد نابودی باریدند! , اولترا بوک‌ ها؛ , بزرگترین تهدید برای لپ تاپ ها , در فضا كسی لباس شما را نمی‌شوید! ,
تاریخ : شنبه 7 بهمن 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

اس ام اس های خنده دار مخصوص شب امتحان

 

روش درس خوندن من در ایام امتحانات :
این که نمیاد …
اینم که طولانیه ولش کن …
اینم که تابلویه جوابش چیه !
آخیش ، پاشم برم بیرون !

 

 

قابل توجه دانشجویان :
امتحان وسیله هستش ، نمره دست استاده!

 

 

سلامتی‌ همه استادایی که امتحان می‌گیرن نه انتقام !

 

من نمی دوم این درس خوندن چی داره که; تا میری دو کلمه درس بخونی حتی خاطرات دوران مهد کودک, اونم با وضوح HD یادِ آدم میاد !

 

 

دقت کردین استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم ،
تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره

 

 

تا حالا دقت کردین یک ساعت مونده به امتحان به این فکر میفتیم که; اگه فقط یه کم زودتر می خوندیمش ۲۰ میشدیم ؛ چه راحت بود ؟؟؟

 

 

یادش بخیر …
دوره دبستان : میومدیم میگفتیم یه سوال هم غلط نداریم !
راهنمایی : یه غلط دارم !
دبیرستان : یه دونه درست زدم !
دانشگاه : فک کنم یه سوال رو فهمیدم

 

 

صفایی ندارد ارسطو شدن ، خوشاپرکشیدن ، پرستو شدن !
توکه پر نداری پرستو شوی ؛ بشین درس بخون تا ارسطو شوی !
فرارسیدن ماه امتحانات تسلیت باد !

 

 

یکی از فانتزیام اینه که توی دانشگاه یکی از اساتید تهدیدم کنه;
که بهت صفر میدم بعد منم در حضور همه برم جلوش سرمو بکوبم به دیوار بگم :
منو از نمره میترسونی ؟؟؟ من زندگیمو باختم استاد … برو از خدا بترس …

 

 

۳تا دروغ هست که تو زندگی زیاد میشنوی :
عاشقتم
تا آخر عمر باهات میمونم
دیفرانسیل و انتگرال یه روزى به دردتون میخوره !!!

 

 

مراحل درس خوندن یک دانشجو :
خوابیدن روی جزوه
گرفتن مشکلات و نواقص گل های قالی
جمع کردن آشغال های ریز و درشت اطراف زمین
خاک گیری گوشه های موبایل
گرفتن چندین عکس با گوشی از خود در حالت های مختلف و در ژست درس خواندن
اس ام اس بازی با بچه های کلاس که هر کدوم چقدر درس خوندن
خوندن یادگاری های جزوه که رفقا سر کلاس نوشتن
بد گفتن به درس و دانشگاه و در آخر هم خسته شدن و رفتن و یه چیزی خوردن!


http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اس ام اس های زیبا و جذاب


 

ﺩﻟــــــﺘﻨﮕﯽ . . . ﺣـــــﺲ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﮔـﺎﻫﯽ ﺗــــ ♥ـــــﻮ
ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ . . . ﮔـﺎﻫﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸــــﻪ . . . ﮔـﺎﻫﯽ
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻟــﺎﻥ . .

 

.

.

.
باران ببار …
بگذار اشک هایم غریب نباشند...
پشت پنجره نشسته ام و میباری …
ناودانی چشمانم سرازیر شده است!

 

.

.

.
وقتی سر دعوا ها و مشکلات همش تو کوتاه میای کم کم انقدر کوتاه میشی که بعضی ها فکر میکنن صندلی هستی و سوارت میشن و پایین هم نمیان.

 

.

.

.
وای یه بار دست بابامو بوسیدم احساس کردم بغض کرده و میخاد گریه کنه ولی مردیش نمیزاره,
دم همه بابا ها گرم
.

.

.

بیخودی پرسه زدیم،صبحمان شب بشود
بیخودی حرص زدیم،سهممان کم نشود
ما خدا را با خود، سر دعوا بردیم،
و قسم ها خوردیم، ما به هم بد کردیم
ما به هم بد گفتیم،ما حقیقتها را،زیر پا له کردیم
و چقدر حظ بردیم،که زرنگی کردیم،
روی هر حادثه ای ،حرفی از عشق زدیم،
از شما میپرسم،ما که را گول زدیم؟؟

.

.

.

 

دلبستن مثل پرت کردن یه سنگ تو دریاست
اما دل کندن مثل پیداکردن همون سنگه!

 

.

.

.
اگه سراب دیدید بنشینید و از آن بنوشید
نگذارید سراب به دروغش افتخار کند.

.

.

.

 

ﻣﻮﺍﻇﺐ ﮐﻠﻤﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺻﺤﺒﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﺎﺷﯿﺪ
ﺷﺎﯾﺪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﺒﺨﺸﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻨﺪ .

.

.

.

 

ﭘﺴﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ , ﺯﺧﻢ ﮐﻪ ﺧﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ!
ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ﺟﺎﯾﯽ ، ﭼﯿﺰﯼ ، ﺷﺒﯿﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺗﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺯﺧﻤﺖ
ﺳﺮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﺪ!

.

.

.

 

چه قدر عجیبه زندگی،تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه،تا قصد رفتن نکنی کسی نمیگه بمون،تا نری کسی قدرتو نمیدونه، تا نمیری کسی دلش برات تنگ نمیشه!!!

.

.

.

 

آدم وقتی فقیر میشه،خوبی هاش هم حقیر میشه.اما كسی زور داره یا زر داره،حقارت هاش هنر میشه.

.

.

.

 

مایه اصل ونصب درگردش دوران زر است

دائمأخون میخوردتیغی كه صاحب جوهراست

دود اگربالا نشیندكسرشأن شعله نیست

جای چشم ابرو نگیردگرچه او بالاتر است

شصت وشاهد هر دو دعوای بزرگی میكنند

پس چراانگشت كوچك لایق انگشتراست

آهن وفولادازیك كوره میایندبرون

آن یكی شمشیرگردددیگری نعل خراست

گرببینی ناكسان بالانشینندصبركن

روی دریاكف نشیند قعردریاگوهراست.

.

.

.

مهربانی تا كی؟؟
بگذار سخت باشم و سرد!
باران كه بارید ...چتر بگیرم و چكمه!
خورشید كه تابید...پنجره ببندم و تاریك!
اشك كه آمد...دستمالی بردارم و خشك!
و نیشخندی بزنم و سوت...

 

.

 

.

.

 

شمــا یادتـــون نمیــاد ...
مــنــم یادمـ نمیــاد ...
ولی میــــگن آدمــا یه زمــانی مهــــربون بـــودن ..!!

 

 

.

.

.
مترسک گفت ای گندم توگواه باش که مرا برای ترساندن آفریدن ولی من عاشق پرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد.

 

.

.

.

مـُــمتنفـّرґ از انسآטּ هایـﮯ ڪﮧ בیوآر بـُلنـבَت را مـﮯبیننـב ،
ولـﮯ بـﮧ בُنبـآل هـَمآטּ آجـُر لق בیوآرت هـَستنـב که :
تو را فرو بریزنـב
تا تو را انڪآر ڪُننـב
و از رویـَت رב شونـב...

.

.

.

آدم وقـتی یـه حـس تکرار نشدنی رو
با یکی تجـربه مـیکـنه
دیگه اون حــس رو با کـس دیگه ای
نـمیـتونه تـجـربه کـنه
بـعـضی حــس هـا
خــاص و نــاب هـسـتـنـد
مـثـل بــعـضـی آدم هـا☻

.

.

.
گاهی باید احساس نکنی ، تا احساست کنند ! گاهی باید کسی باشی که نیستی ، تا کسی که بودی باشی ! گاهی باید چشم ها را بست ، تا تو را ببینند ! گاهی باید خوابید ، تا شاید بیدارت کنند ! گاهی باید رفت ، تا بودنت احساس شود ...

.

.

.
"زخـم هـا" خوب می شن!
اما "خوب شدن" با "مثل روز اول شدن" خیلی فرق داره ...

.

.

.
خــاطــرات نــه ســر دارنــد و نــه تــه ...
بــی هــوا مــی آیــنــد تــا خــفــه ات کــنــنــد . . .
مــیــرســنــد گــاهــی وســط یــک فــکــر . . . !
گــاهــی وســط یــک خــیــابــان . . .
ســردت مـــیـــکــنــنــد . . . داغــت مـــیـــکــنــنــد . . .
رگ خــوابــتـــ را بــلــدنــد . . . زمــیــنــت مــیـــزنــنــد . . .
خــاطــرات تــمــام نـــمــیـــشـــونـــد . . .
تـــمـــامــت مـــیـــکــنــنــد

.

.

.

حــــواست بـہ دلتــ باشد . . .
آن را هـــر جایــــے نگــذار!
ایــن روزهــــــا دل را میــدزدند . . .
بــعد ڪہ بہ دردشـــان نـخــورد
جـای صـــندوق پـستـــ آنــــرا در سطل آشـــــغال مے اندازند !
و تــو خوبــ مـیـــــدانے دلے که اَلمثنے شد!
دیــگر دِلــــ نمـیشود..

.

.

.
دیگر تو را آرزو نخواهم كرد،هیچ وقت !
تو را آن لحظه اى میخواهم كه خودت بیایى "با دل خودت" نه با آرزوى من !

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اس ام اس های احساسی مخصوص روزای بارونی

 

غلط کرده باران
حالا که مرا به تو بد عادت کرده
بی تو می بارد
روز و شب
بی خستگی
وقتی خودت نیستی،
باران هست

 


چقدر این دوست داشتن های بی دلیل...خوب است!
مثل همین باران بی سوال
که هی می بارد...
که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!

 


با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟
وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست

 


آمدن را
از باد و باران بیاموز
رفتن را
از دل ِ من.

 


باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم: من تنها نیستم, تنها منتظرم

 


پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است

 


نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد ، ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم ، به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم

 


اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

 


بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد

 


مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است. زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی

 


اگر میدونستی چقدر دوستت دارم ... برای اومدنت بارون رو بهانه نمیکردی ، رنگین کمان من

 


در حسرت موجم ، باران کفافم نیست. درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست

 


باران
یا
دوشِ آب،
چه فرقی می‌کند؟
وقتی عاشقی
زیرِ هیچ‌کدام
آواز نخواند...

 


کاش وقتی آسمان بارانی است ، چشم را با اشک باران تر کنیم
کاش وقتی که تنها میشویم ، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم . . .

 


میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی. پس لااقل باران را بهانه کن. دارد باران می آید

 


شیشه پنجره را باران شست
از دل من اما ،
چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

 


باز باران ، بی طراوت ، کو ترانه؟! سوگواری ست ،رنگ غصه ، خیسی غم ،
می خورد بر بام خانه ، طعم ماتم . یاد می آرم که غصه ، قصه را می کرد کابوس ، بوسه می زد بر دو چشمم گریه با لبهای خیسش.....

 


چشمهای من از دوریت کنون مثل آسمان بارانیست ابرها میبارند و آرام میشوند اما چشمهایم می بارند و بیقرار تر میشوند
کاش تا ابرها آرام نشده اند بیایی

 


باز باران آمد
از هوا یا ز دو چشم خیسم؟
نیک بنگر!
چه تفاوت دارد...

 


خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی...

 


علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه ، پس هیچ وقت زیر بارون نرو ، چون شیرین ترین دوستم را از دست می دم

 


باران که می بارد تو در راهی از دشت شب تا باغ ِ بیداری
از عطر عشق و آشتی لبریز با ابر و آب و آسمان جاری
تا عطرِ آهنگ تو می رقصد..... تا شعر باران تو می گیرد........

 


همواره تنهاییم
در جمع یاران هم
در یک کویر خشک
در زیر باران هم

 


باران رحمت خدا همیشه می بارد, تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم!

 


قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه , یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته

 


چه سنگین گذشت عصر بارانی ام
گویی نوازش نمی کرد، باران صورتم را
گریه ام، فریادم، تنها سکوتی بود
تا حرفهایم
در بستری از بغض بخوابند

 


حس میکنم روی صورتم دنیا چکه میکند
حس میکنم قطره قطره, نم نمک عاشقم میکنی
بارون که میبارد هوا تر میشود تا تو چشمک بزنی
بارون که میبارد باز با ترانه یا باز بی ترانه من عاشق تر گریه میکنم و رو به آسمان فریاد میزنم
دوستت دارم

 


وقتی دلم برات تنگ می شه میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم ، پس یادت باشه هر وقت بارون میاد دل من برات تنگ شده

 


باران از راه رسید ، عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پروراند ، زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد ، ناگهان پایییز عشقم از راه رسید ، آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست

 


روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار ، اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد

 


زیر باران با یاد تو میروم ، به دنبال جای پای تو ، تو را می پرستم من شبانه ، برای لحظه های شادمانه ، برای با تو بودن صادقانه ، می آیم من به پیشت عاشقانه ، به تو دل بستم من شاعرانه ، اما افسوس از درک زمانه ، چه زیباست راز زمانه ، اگر زندگی باشد یک ترانه

 


مرا چه باک ز باران
که گیسوان تو چتری گشوده اند
مرا چه باک ز مرگ
که بوسه های تو پیغام های قیامند
بدرودهای تو
تکرارهای سلامند

 


مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنی

 


تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد
و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم
تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت
و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم

 


بارون و دوست دارم هنوز ... چون تو رو یادم میاره. حس می کنم پیشه منی ... وقتی که بارون می باره.

 


بارون بهونه است ، اسمون نمی تونه اشکاشو نگه داره ...

 


بر سرم
چتر گرفت؛
به تماشا
ایستادند
باران و رهگذران

 


باران. در گلوی من ابر ِ کوچکی ست میشود مرا بغل کنی؟ قول میدهم گریه کم کند

 


نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون ، زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون ، ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

 


یادگاری واسه بارون ، آرزوهایی که خاک شد / وقتی رفتی زیبا ، انگار روح از تنم جدا شد

 


توی زندگیت بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه میکوبی ، ابر باش که منتظرت باشند که ببیاری

 


عشق لالایی بارون تو شباست ، نم نم بارون پشت شیشه هاست ، لحظه شبنم و برگ گل یاس ، لحظه رهایی پرنده هاست ، لحظه عزیز با تو بودنه ، آخرین پناه موندن منه

 


وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای بارون نوای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی

 


با رفیقت مثل چتر رفتار نکن که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی !

 


زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت ، یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم ، بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون ، میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم .

 


میدونی چرا بارون از پشت شیشه قشنگ تره ، چون بدون اینکه خیس بشی احساسش میکنی ، مثل دیدن گریه کسی که خیلی دوستش داری ، همینطوره مگه نه

 


شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم
پس از یک جستجوی نقره ایی در کوچه های آبی احساس
تو را از بین گلهایی که در تنهاییم رویید با حسرت جدا کردم

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اس ام اس غمگین و دلشکسته

 

اگر قصد ماندگــــــاری ندارید یادگـــــاری هم نگذارید

 

دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم….. شاید فردا که من نباشم….. از روی همینا بفهمی چقد دوست داشتم…..!!!!

 

خسته ام! نه اینکه کوه کنده باشم نه …! دل کنــــــــده ام!

 

صبر کن سهراب! آری… تو راست می گویی آسمان مال من است پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین،مالِ من است! اما سهراب تو قضاوت کن، بر دل سنگ زمین جای من است؟! من نمی دانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست… صبر کن سهراب! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم

 

یکرنگ که باشی، زود چشمشان را میزنی، خسته میشوند از رنگ تکراریت، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست

 

می کوشم غمهایم را غرق کنم ، اما بی شرف ها یاد گرفته اند ، شنا کنند!

 

برای قرصهایم لالایی می خوانم تا به خواب روند و فراموش نکنند که، خواب آورند نه یاد آور

  

آغوش خالیم از تو ، پرانتزی است بدون شرح …!

  

ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﺩﺍﺭ ﺯﺩﻧﺪ ، ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﭘﺮﻧﺪﻩ…! ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺗﺎﺭﺍﺝ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻮﺳﻪ ﺍﻱ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺭﺍﺳﺖ ﻣﻴﮕﻔﺘﻲ ﮐﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎ”ﻗﺤﻄﻲ ﻋﺎﻃﻔﻪ”ﻫﺎﺳﺖ

  

ﻣــــﺮﺩﻡ ﺍﯾــــﻦ ﺷـــﻬﺮ ﭼﻘـــﺪﺭ ﺧﻮﺑﻨـــﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﻛـــﻔﺶ ﻧـــﺪﺍﺭﯼ ﺑﺮﺍﯾـــــﺖ ﭘﺎﭘــــﻮﺵ ﺩﺭﺳـــﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ

 

در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند… که امروز ، اینقدر دیوانه وار ،…. تشنه ی “بازی کردن ” با آدم هایی؟؟؟!

 

خوب هم که باشی ، از بس بَدی دیده اند خوبیهایت را باور نمیکنند. نفرین به شهری که در آن غریبه ها آشناترند

 

رسم زمانه است اگر نرم باشی تو را له میکنند اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .

 

گـاهــی نمـی دانــی از دسـت داده ای .. یـــا از دسـت رفـــتـه ای

 

به دل نگیر، آدمها اینطوری اند، سیگار هم کامش را که داد ، زیـر پا ، لِه اش می کنند

 

گول دنیا را نخور ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند بره های این حوالی گرگ ها را میدرند سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها زنده ها هم آبروی مردگان را میبرند

 

قبر منو خیلی بزرگ بسازین….چون یی دنیا آرزو با خودم به گور میبرم

 

بـزرگ که میشــــوی ؛ غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد می کشــند ، درد هـایت نــیز ! غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ، در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــذاشتــی

 

یادتون هست مرحوم حسین پناهی می گفت: خدایا دست بشکنه , پا بشکنه , سر بشکنه اما دل نشکنه ………. الهی دل هیچکس توی این دنیای خاکستری این روزها نشکنه

 

ممتد مانده ام ؛ انگار سکون عجیبی ، در شب ، میان ذهن من ؛ جولان می دهد مثل در خواب رفتن یک رویا ، با تصویری تمام سیاه !

 

چه فرقی دارد ، پُشت میله ها باشی ؛ یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن ، وقتی که آرزوهایت ، در حبس باشند

 

آرام در گوشه ای نشسته ام .. کار از چسب و باند و پانسمان گذشته زخم به روحم رسیده

 

نوشته هایم را می خوانی… و می گویی: چه زیبا! راستی… دردهای آدم ها زیبایی دارد…؟!؟!؟!

 

بعضی وقت ها ‌ چنان کیشت می کنند ‌ که سالهای سال مات می مانی

 

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود

 

دیدی که سخــــت نیســـــت تنها بدون مــــــــــن ؟!! دیدی صبح می شود شب ها بدون مـــــــــن !! این نبض زندگی بــــــــی وقفه می زند… فرقی نمی کند با مــــــن …بدون مــــــن… دیــــــروز گر چه ســـــــخت امروزم هم گذشت …!!! طوری نمی شود فردا بدون مــــــن !!!

 

خواستم با یکی درد دل کنم… اول ازش پرسیدم سیگار داری؟… گفت:میخوای بکشی..؟ گفتم:نه ! تو بکش طاقت حرفامو داشته باشی

 

سلامتی کسایی که تو خاطرمون “ابدی” هستن اما تو خاطرشون “عددی” نیستیم

 

گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص …برایت فریاد تجویز کند

 

اگه میدونستی قطره بارون وقت دورشدن ازابراچه حسی داشت اگرمیدونستی یه بندر وقت رفتن کشتی ها چه تنها میشه، اگرمیدونستی درخت کاج وقت پرکشیدن پرنده هاچه غمگین میشه، اگرمیدونستی رفتنت چه آتشی به جونم کشید اون وقت این قدرراحت نمیگفتی خداحافظ

 

تو کجایی سهراب؟ آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند… وای سهراب کجایی آخر؟ زخم ها بر دل عاشق کردند خون به چشمان شقایق کردند ! تو کجایی سهراب؟ که همین نزدیکی عشق را دار زدند ! ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالی ست… دل خوش سیری چند صبر کن سهراب… گفته بودی قایقی خواهی ساخت ! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم…

 

مهربانی ها و دلجویی هایت به کنار! اما عزیزه من … قلبه شکسته با چسب زخم خوب نمی شود!!!

 

ســـر ســـری رد شـــو و زنـدگـــی کـــن ، دقــــت ….. “د ق ت ” مــی دهـد ، از مـــا گــفـتـن بود…………!!!!!!!!


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: لطيفه , ,
تاریخ : شنبه 23 دی 1387
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣
تاریخ : سه شنبه 19 دی 1388
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣
 
دانلود از سايت:    http://www.whatsapp.com/download/
 
 
                                             اين برنامه كاملا رايگان ميباشد.
 
        بر اساس مدل گوشي خود  روي گزينه ها كليك كنيد بروز ترين ها اينجاست
 
 
                                                       دانلود از سرور مستقيم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Play Store
نام برنامه : WhatsApp Messenger
ورژن : v2.9.265
تاریخ عرضه :
تاریخ ارائه آخرین آپدیت : ۱۶ دی ۱۳۹۱
فروشنده :
زبان ها : انگلیسی
سازگار با : اندروید 2.1 و بالاتر
دسته بندی : اینترنت, برنامه, شغلی
توضیحات :       

مسنجری برای گوشی های هوشمند
امکان استفاده از سرویس WhatsApp در دستگاه های Android, BlackBerry, iPhone, Windows Phone و Nokia

ویژگی ها WhatsApp Messenger:

رایگان (هزینه ارتباط با اینترنت بعهده کاربر می باشد)
ارسال ویدیو، تصاویر و صدا
گفتگوی گروهی
بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز ورود
در دسترس بودن همیشگی کاربر برای مخاطبین
بدون نیاز به اضافه کردن مخاطب (استفاده از مخاطبین گوشی)
ارسال پیام به کاربران آفلاین (دریافت هنگام اتصال)
سفارشی کردن تصویر زمینه
سفارشی کردن صدای اطلاع رسانی (notification)
استفاده در حالت عمودی و افقی
الصاق زمان پیام

 

تغییرات :

رفع مشکل صفحه اطلاعات اکانت

عکس هایی از برنامه :
حجم فایل : 7.8 MB
دانلود با لینک مستقیم
لینک های کمکی : [ HotFile.com ] , [ FileServe.com ]
پسورد فایل :

QR:  دانلود WhatsApp Messenger v2.9.265 مسنجری قدرتمند چند رسانه ای


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
برچسب‌ها: Android , WhatsApp Messenger , WhatsApp Messenger v2 , 8 , 7110 , اندرودینا , اندروید , اندرویدینا , با لينک مستقيم , برنامه , برنامه whatsapp messenger , برنامه اندروید , برنامه جديد htc , برنامه جديد آندرويد , برنامه جديد اندرويد , دانلود , دانلود whatsapp messenger , دانلود WhatsApp Messenger v2 , 9 , 265 , دانلود آندرويد , دانلود با لینک مستقیم , دانلود برنامه whatsapp messenger , مسنجر برای گوشی های هوشمند , مسنجری برای گوشی های هوشمند , مسنجری قدرتمند چند رسانه ای , پیام رسان WhatsApp Messenger ,
تاریخ : شنبه 25 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 


 
وقتی که مهربونن ———->مثل یه خرگوش ملوس دوست داشتنین

وقتی که اعصبانی میشن ———-> مثل دیونه ها میشن دیگه نمیشه رفت سمتشون

وقتی غر میزنن ———-> مثل مگس میرن رو اعصابت

وقتی که ناز میکنن ———-> مثل یه بچه نق نقو اعصابتو خورد میکنن

وقتی که دروغ میگن ———-> قیافشون شبیه سوسک میشه(نکته کنکوری)

وقتی ناراحت میشن ———-> مثل یه گنجشک تیر خورده دلسوز میشن

وقتی خوشحال میشن ———-> مثل کانگورو اینور اونور میپرن

وقتی جیغ میزنن ———-> مثل یه سوزن که بهت میزنن از جا میپری

وقتی که بترسن ———-> مثل موش سریع یه جا قایم میشن

وقتی خجالت بکشن ———-> مثل لبو قرمز میشن

وقتی که حرف میزنن ———-> مثل رادیو خراب باید بزنی تو سرش تا قطع شه

وقتی که گریه میکنن ———-> مثل بچه های شیش ماهه حتما باید نازش کنی تا آروم شه


http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

بيا تو بقيه رو بخون خيلي باحاله

 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
برچسب‌ها: اsms91 , اس ام اس خنده دار آذر 91 , smsخفن , اس ام اس خفن , جملات باحال , جملات خنده دار دی 91 , جملات طنز جدید , طنز , خنده دار , جوك , اس ام اس , مطالب خنده دار , جوك , ,
تاریخ : شنبه 25 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

خدا کنه تا بیشتر از ۹ ساله دیگه زنده بمونیم و بریم تو سال ۱۴۰۰ …
بعد هی بگیم : شماها یادتون نمیاد ما صده سیصدیا …
خیلی فاز میده ؛ حس آثار باستانی بودن به آدم دست میده … :)
.
.
.
کار از فرهنگ سازی گذشته
باس منقرض شیم یه گونه جدید بیاد …  :|
.
.
.
تا حالا به بچه ۳ ساله آدامس اُکالیپتوس اوربیت دادین ؟
بعد از بیست ثانیه ، همه شکلک های یاهو رو می تونین تو صورتش ببینین !
.
.
.
یکی دیگه از فانتزیام اینه که یه جا که خیلی شلوغه گوشیم زنگ بخوره بگم : آره ، آره ،
حواستون باشه ؛ ” زنده می خوامش “ :lol:
.
.
.
روزى به لقمان هیچ نگفتند
همینطورى ساکت نگاهش کردند :|
آخر خودش خسته شد و گفت:از بى ادبان ! :D
.
.
.
ﯾﻪ ﺍﺧﻼﻕ ﺧﻮﺑﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺭﻥ ﺗﮏ ﺧﻮﺭﯾﻪ
ﺷﻤﺎ ﻓﮏ ﮐﻦ ﻣﺚ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﻫﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﺑﺎﺯ ﺑﻮﺩﻥ،
ﯾﻪ ﺳﻮﮊﻩ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽﮐﺮﺩﻥ ﻫﺸﺘﺼﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺭﻓﯿﻘﺎﺷﻮﻧﻮ ﻣﯽ ﮐﺸﻮﻧﺪﻥ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﭼﻪ ﺑﻼﯾﯽ ﺳﺮﻣﻮﻥ ﻣﯿﻮﻣﺪ …
.
.
.
هروقت دلم میگیره میرم سر پیانوم …
بعدش میبینم عههه پیانو ندارم و برمیگردم رو میز ضرب می زنم ! :D
.
.
.
بعضیا هم هستن که به هرکی میرسن میگن:
تو نیمه ی گمشده ی من هستی که دنبالت میگشتم …
خب لامصب مگه نیمه ی گمشده ی تو به چند قسمت مساوی تو جهان تقسیم شده،
که هر دفعه یکیشو پیدا میکنی ؟ :|
.
.
.
آی بدم میاد دارم با کسی تلفنی حرف می زنم گوشی رو میده به یه بچه یه ساله !
میگه بیا با خاله/عمو حرف بزن !
آخه من دقیقا چه صحبتی باید بکنم با اون بچه ؟
.
.
.
زیر بارون تند یا باید چاقو خورد یا باید بالا سر کسى که چاقو خورده بشینى و بگى خداااااا
وگرنه همینجورى اصلا فایده نداره …
.
.
.
باران باشد
تو باشی
یک خیابان بی انتها
من میرم خونه چون مریض میشم …
اصن من از آمپول میترسم ! :D
.
.
.
خانمه نوشته :
امروز بعد از ۳ ماه ورزش و رژیم، واستادم جلوی شوهرم که هیکلم رو ببینه
برگشته میگه: حالا دیگه فقط اخلاقت گ..هه !
.
.
.
وقتی تو ماشینید فحش ندید در برید!
ما یه بار فحش دادیم خوردیم به ترافیک…!
اصن یه وضــــــــــــــــی
.
.
.
نمیخوام از خودم تعریف کنم !
اما باور کنید تو هر مرکز خریدى که پا میذارم ، درش خود بخود واسم وا میشه !
.
.
.
تو زندگی هر دختر دهه شصتی قطعن روزهایی وجود داشته که،
در اتاقشو بسته و با آهنگ یه حلقه طلایی جلوی آیینه شروع کرده به رقصیدن :lol:
.
.
.
یه فیلمی بود دو دفعه دیده بودم هیچ صحنه ای نداشت ،حتی یه بوس از لپ
برای سومین بار نگاه می کردم مامانم اومد تو اتاق فیلم صحنه دار شد ! :|
.
.
.
فکر اقتصادی خوب زده به سرم :
میخوام برم خارج یکی از کلیه هامو بفروشم دلار بگیرم
بیام هم یه کلیه بخرم هم یه بنز کوپه !!
.
.
.
دختر عمم ۸ سالشه اومدن خونمون،
در رابطه با تهیه کننده مستندهای نشنال ژئوگرافیک صحبت میکرد …
من تا ۱۵ سالگی جلو پنکه صدای اورنگوتان در میاوردم و اطرافیانم تشویقم میکردن !
.
.
.
خدایا !
اگه قرار شد دوباره دهخدا زنده بشه ببرش تو زیمباوه،
چون اگه تو ایران زنده شه با شنیدن الفاظی مثل عجیجم ، عجقم ، بوج
قلفونت ، تیتلتو بخولم و … سکته میکنه
.
.
.
اگر تو آمریکا هم قوانین نام‌گذاری شرکتها مثل ایران بود،
اسم شرکت اپل می‌شد :
سیب‌پردازان سیستم‌گستر غرب !
.
.
.
مامانم دیروز یه طرح داد خفن یعنی مصرف برق رو نصف می کنه
گفت صبح که بلند می شی برو یه عکس از تو یخچال بگیر
تا شب هر موقع خواستی بیای درش رو باز کنی ، به همون عکس نگاه کن! :|
.
.
.
هیکل یارو شبیه نیم رخ چنگاله
بعد هر موقع می پرسی کجا بودی میگه باشگاه!
.
.
.
اینکه با این همه تورم هنوز «رنگارنگ» صد تومنه
نشون میده نامردا قبلا چقد گرون می فروختنش!
.
.
.
یه غمی هست که بچه های آخر بیشتر درکش می کنن
غم به مرور زمان کم شدن آدم های سر سفره !
.
.
.
ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ ﺳﺒﺰﯼ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪ ﺗﻮﺵ ﺣﻠﺰﻭﻥ ﻭ
ﮐﻔﺸﺪﻭﺯﮎ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻣﺪﺕ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ !
ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺳﺎﻟﻤﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻣﺎ دهه شصتیها…
.
.
.
یه سوالی ذهنمو مشغول کرده، بچه هایی که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۹ به دنیا میان،
دهه چندی حساب می شن؟
باید چطوری خطابشون کرد؟
دهه صفری؟ دهه  جدید؟ شروعی دوباره؟
دهه ناشناخته؟ تغییر را احساس کنید !؟
.
.
.
تو خیابون داشتم با موبایلم حرف میزدم
طرف تلفن خونه رو خواست منم دادمو گفتم:
یه ساعت دیگه میرسم خونم زنگ بزن
یه ساعت بعد یه دختره زنگ زده :
آقا شما به من شماره دادین!
با تعجب گفتم : مـــن ؟؟ کِی ؟؟ کجا ؟؟
میگه : وااااااااا ! فلان جا داشتین الکی با موبایل
حرف میزدین مگه به من شماره نمیدادین ؟
آخه من چــی بگم ؟!! :|
.
.
.
ﺗﻔﺮﯾﺢ ﺳﺎﻟﻢ ﭘﺴﺮﺍ:
ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﭘﺴﺮﻭﻧﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﯾﮑﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ
ﺑﻘﯿﻪ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻦ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭﯾﻮ ﮐﻪ ﺑﻠﺪﻥ ﺑﮑﻨﻦ!
ﯾﮑﯽ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ :|
ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭﺍ ﺩﺳﺖ ﺗﻮﺋﻪ؟ :|
ﻭ ﻏﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ :|
ﺍﻭﻥ ﯾﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﯿﺸﻪ :oops:
ﺑﻘﯿﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﺳﺎﻟﻢ :D
.
.
.
دختره ابروشو تتو کرده !
دماغشو عمل کرده !
گونه گذاشته !
تو لبا و پشتشـــم از این کوفتیا تزریق کرده !
در حد عروسم آرایش می کنه !
خُب ایشون داره واضح نشون میده که حالش از خودش بهم می خورده دیگه !
کـلاً کوبیــده از اول ساختـه ! :D
.
.
.
بعد از خیس کردن دمپایی بزرگترین ضد حال به دیگران اینه که وقتی کسی خونه نیست صدای تلویزیون رو تا آخر زیاد کنیم و بعد خاموشش کنیم و از خونه بزنیم بیرون تا نفر بعدی که میخواد تلویزیون رو روشن کنه برق از سه فازش بپره
امتحان کنین آی حال میده … آی حال میده …
.
.
.
چند وقت پیش حس کمبود محبت داشتم رفتم یه کم بتادین روی دستم ریختم و اومدم جلو مامانم سرفه کردم گفتم وای دارم خون بالا میارم …
مامانم زد تو سرم گفت از بسکه میری تو اون اینترنت بی صاحاب ؛ برو توالت فرشامو کثیف کردی …
بابام کلا محلم نذاشت …
داداش کوچیکم هم داشت از خوشحالی بالا پایین میپرید و میگفت آخ جون اگه سعید بمیره اتاقش مال من میشه !
خدا این حس رو نصیب دمپایی ابری توی دستشویی نکنه … :|
.
.
.
یه دختر دایی دارم یه بار اومده بود خونه ی ما ، یه دختر ۵ ساله هم داره !
دخترش داشت تو حیاط بازی میکرد اینم همش از محسنات دخترش میگفت که : چقدر انگلیسی بلده ، کامپیوتر که هیچی باباشو میزاره تو جیبش ، نقاشی میکشه در حد داوینچی … همینجور داشت میگفت که یهو دخترش اومد تو اتاق گفت :
مامان من عـــــن دارم … :lol:
.
.
.
مگه نمیگن مدرسه خونه دوم آدمه ؟
به خدا ما تو خونمون با شلوار راحتی میگردیم و لم میدیم ولی نمیدونم چرا تو مدرسه وقتی شلوار راحتی میپوشی میگن مگه اینجا خونه خالس ؟!؟!؟!
خونه خودمونه میخوایم توش اینجوری بگردیم … مگه نه ؟
تازه وقتی رو در و دیواراش یه چیزی مینویسیم میگن شما تو خونه خودتونم رو در و دیواراش یادگاری مینویسین ؟
دیگه من چی بگم به اینا ؟ تکلیفشون با خودشونم مشخص نیست ! :|
.
.
.
از فانتزیای اصلیم اینه که واسه یه سرماخوردگی ساده برم دکتر یهو بگن بیماری لاعلاج داری و فقط ۱ سال زنده میمونی ! منم ۱۱ماه با این راز تو سینم زندگی کنم تا اینکه یه روز که خیلی اطرافیان یا همکلاسیام اذیتم کردن این راز رو فاش کنم و همه تو بهت و حیرت به هم نگاه کنن و زبونشون بند بیاد … منم در همین حین صحنه رو به سمت نور افق ترک کنم و در نور محو بشم و هرچی صدام کنن و دنبالم بیان بهم نرسن و بقیه ی عمرشونو تو حسرت و غم و احساس عذاب زندگی کنن کصـافـطــا !!!
اخیرا هم به این شکل کاملش کردم :
بعد که ۱سال تموم شد به نحو عجیبی زنده بمونم و قیافه و هویتمو عوض کنم برم تو کلاس به عنوان یه شاگرد جدید بشینم که از خارج اومده ؛ بعد عذاب وجدانشونو ببینم حال کنم !
تخیل در حد جنگ ستارگان هندی ! :lol:
 

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
برچسب‌ها: جوك جديد , جوك فيسبوكي جديد , جوك , پيام , sms , مطالب خنده دار , بيا بخند , جوك , طنز , جوك تصويري , ,
تاریخ : دو شنبه 20 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

ارزان‌ترین گوشی‌ های آندروید

 
می‌توانیم تاریخ گوشی‌های همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم بندی کنیم. خوشبختانه برای داشتن یک گوشی آندرویدی لازم نیست «خیلی» ولخرجی کنید.

 
می‌توانیم تاریخ گوشی‌های همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم بندی کنیم. خوشبختانه برای داشتن یک گوشی آندرویدی لازم نیست «خیلی» ولخرجی کنید.

حالا می‌توانیم روی یک صندلی ولو شویم و در حالی خاطرات سخت و طاقت فرسای گذشته را مرور کنیم که اطمینان داریم آندروید همیشه کنارمان باقی می‌ماند. حتی می‌توانیم تاریخ گوشی‌های تلفن همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم‌بندی کنیم. واقعا پیش از آندروید چطور زندگی می‌کردیم؟ چرا به گوشی‌هایی که ‌آندروید نداشتند لقب تلفن هوشمند را می‌چسباندیم؟

وقتی نسل جدید سیستم عامل‌های موبایل ظهور کردند ما هیچ تصوری از پیشرفت نداشتیم. تعداد کمی ‌می‌توانستند کاربردی فراتر از مکالمه تلفنی و ارسال SMS برای تلفن همراه در نظر بگیرند اما الهه تکنولوژی ناامید نشد. اپل iOS را کشف کرد و گوگل به سراغ آندروید رفت. خوشبختانه سیستم عامل گوگل ارزان‌تر و متنوع‌تر تمام شد تا با اقبال عمومی ‌بیشتری روبه‌رو شود. حالا کار به جایی رسیده که تصور زندگی بدون موبایل‌های هوشمند، به‌اندازه تصورحمل کوزه آب از لب چشمه دور و تیره است.

بهترین از نظر قیمت: سامسونگ Galaxy Pocket

گلکسی پاکت یکی از گوشی‌های هوشمند سطح مبتدی از کمپانی سامسونگ است که در اواسط بهار سال 2012 به بازار عرضه شد. این گوشی کوچک، با قابلیت‌های مناسب خود، یکی از انتخاب‌های خوب در بین گوشی‌های هوشمند سطح مبتدی محسوب می‌شود. اگر شما خواهان داشتن یک گوشی هوشمند هستید، ولی نمی‌خواهید برای داشتن آن هزینه خیلی زیادی را متحمل شوید این اولین انتخاب موجود است. با دیدن این گوشی در اولین نگاه به ‌این نتیجه می‌رسید که‌ این گوشی به طراحی‌های پیشین سامسونگ کاملا وفادار مانده و شباهت زیادی با بسیاری از گوشی‌های ساخت کمپانی کره‌ای دارد. جنس بدنه آن نیز مانند اکثر گوشی‌های ساخت سامسونگ، تماما از پلاستیک است که البته‌ این موضوع به سبک بودن گوشی کمک می‌کند. یکی از راه‌های پایین نگه داشتن قیمت گوشی برای کارخانه‌های سازنده، استفاده از صفحه نمایش‌های سطح پایین است. این مورد در گالکسی پاکت نیز به چشم می‌خورد.

قیمت: حدود 319 هزار تومان

بهترین از نظر تولید ملی: GLX G1


 

نخستین چیزی که در مورد G1 توجه ما را جلب کرد شباهت بی‌نظیر این گوشی به HTC Sensation بود. تولید کننده ‌ایرانی به خوبی توانسته است محصولی به بازار عرضه کند که حداقل از نظر ظاهر در برابر رقبای گردن کلفت خود کم نیاورد. اما از نظر فنی چطور؟ وقتی برای اولین بار مطلع شدیم گوشی‌های GLX به سیستم عامل آندروید مجهز خواهند شد، سر از پا نمی‌شناختیم. همه ما با این سیستم عامل آشنا هستیم و مزایای آن را می‌شناسیم. آنچه در گوشی ایرانی GLX به کار گرفته شده است نسخه 2.3 آندروید است که هنوز هم خوب کار می‌کند. با وجود آن ما دسترسی خواهیم داشت به دنیايی از نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی فوق‌العاده که به شکل شگفت‌انگیزی زندگی ما را تحت‌تاثیر قرار خواهند داد. چنانچه شما هم اسیر موج بازار شده‌اید و گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ را ترجیح می‌دهید، G1 می‌تواند رضایت‌تان را جلب کند. اندازه 4.1 اینچی آن حداقل کمک بسیار زیادی به ما کرد مخصوصا وقتی سرگرم بازی معروف Angry Birds شده بودیم! از نظر کیفیت تصویر وضعیت آنقدرها فوق‌العاده نیست.

قیمت: حدود 409 هزار تومان

بهترین از نظر ظاهری: HTC Desire C


 

کمپانی HTC یکی از سازندگان خوشنام گوشی‌های هوشمند است. مدتی است که آنها علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند بسیار پیشرفته و رده بالا، گوشی‌های هوشمندی در رده‌های ابتدایی و متوسط را نیز تولید و عرضه می‌کنند.  Desire C یکی از آخرین تولیدات شرکت HTC است که با قیمتی مناسب امکانات خوبی را در قالب یک گوشی کوچک به کاربران عرضه می‌کند. این گوشی با دارا بودن یک پردازنده 600 مگاهرتزی، صفحه نمایش 3.5 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی و 512 مگابایت حافظه RAM یک گوشی رده متوسط به حساب می‌آید. گوشی Desire C از جنس پلاستیک ساخته شده است و طراحی جمع و جور، گوشه‌های انحنا دار و وزن کم این گوشی موجب می‌شود که استفاده از آن تنها با یک دست به راحتی امکان‌پذیر باشد. قدرت پردازشی Desire C توسط یک پردازنده تک هسته‌ای 600 مگاهرتزی تامین می‌شود و میزان حافظه RAM این دستگاه نیز 512 مگابایت است. با توجه به ‌این امکانات سخت‌افزاری نمی‌توان انتظار سرعت فوق‌العاده یا انجام وظایف پیچیده‌ای مانند اجرای روان و بی‌عیب و نقص چندین برنامه سنگین در کنار هم را از این گوشی داشت. با این وجود Desire C در انجام کار‌های سبک و عادی روزمره عملکرد کاملاً خوبی دارد.

قیمت: حدود 504 هزار تومان

بهترین از نظر قابلیت‌های ویژه: سونی Xperia Tipo Dual


 
ما هنوز برای دوسیم‌کارته‌ها احترام قائلیم، به خصوص حالا که می‌توانیم با یک دوسیم‌کارته هوشمند ملاقات کنیم. ابعاد 57×103 میلی‌متری گوشی به همراه وزن 99 گرمی، محصولی خوش‌دست را تحویل داده است که صفحه نمایش 3.2 اینچی لمسی خازنی‌اش قابلیت نمایش 256 هزار رنگ را دارد.  Tipo Dual یک گوشی جمع و جور و خوش‌دست است که به دلیل ابعاد و طراحی مناسب، نگهداری و کار کردن با آن ساده است حتی اگر فقط یک دست آزاد داشته باشید. طول گوشی 103 و عرض آن 57 میلی‌متر است که در کنار وزن 99 گرمی‌و گوشه‌های انحنادار ، Tipo را به یک گوشی خوش‌دست تبدیل می‌کند.

پردازنده به کار رفته درTipo Dual یک پردازنده 800 مگاهرتزی است که به همراه چیپ Qualcomm و یک پردازشگر گرافیکی Adreno 200، ترکيب خوبی را تشکیل داده‌اند. وجود 512 مگابایت حافظه موقت در کنار آنها به اجرای سریع‌تر دستورات کاربر کمک می‌کند. حافظه داخلی دستگاه نیز چهار گیگابایت است که فقط 2.5 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. در عوض با اتکا بر قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، می‌توان حافظه را تا 32 گیگابایت ارتقا داد.

قیمت: حدود 419 هزار تومان


http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif
 
 
 
بقيه در ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: مجله , تاثيرات فيسبوك , اطلاعات ايفون 6 , امار وارقام پيامك , معرفی اپلیکیشنی رایگان برای زمان پخش سریال های روز دنیا! , ارزان‌ترین گوشی‌ های آندروید ,
تاریخ : دو شنبه 20 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

از حیف نون پرسیدن خواهرت ازدواج کرد گفت دوماهه ! پرسیدن با کی گفت غریبه نیست دامادمونه

 

سوالات رایج مربوط به موبایل:

سال ۷۶ : آنتن دهی ش چطوره؟

سال ۷۹ : چقدر شارژ نگه میداره؟

سال ۸۲ : دوربینم داره؟

سال ۸۵ : دوربینش چند مگا پیکسله؟

صداش چطوره؟

سال ۸۸ : تاچه؟یا از این معمولیاس؟

سال ۹۱ : اندرویده؟

. .

سال ۹۴ : هوشمنده؟ یا معمولیه؟

سال ۹۷ : اخلاقش چطوره؟!

سال ۱۴۰۰: درکت میکـنــه ؟! یا نه؟

سال ۱۴۰۳: به اندازۀ کافی بهت توجه میکنـه؟

یا میخوای باهاش به هم بزنی؟

والا…!

 

دیشب اومدم خود کشی کنم رفتم از سوپر سره کوچمون تیغ خریدم رفتم نشستم تو حموم، وقتی که اومدم تیغ رو بکشم رو رگم یه هو دیدم که خودمون تو حموم تیغ داریم اینقدر اعصابم خورد شد که هیچی دیگه، خود کشی نکردم! (از دفتر خاطرات یک خسیس)

 

 

چوپونه با گوسفنداش لج میکنه،می برتشون چمن مصنوعی..

 

 

"آخرش هیچی نمیشی" چیست؟ نوید آینده ای مبهم از سوی والدین به فرزندان !

 

 

پلیسه به یارو میگه : گواهینامه داری؟ میگه : بزار داشبورد رو ببینم شانس بیاری که داشته باشم ، کارت راه بیفته

 

 

چرا مردا عینک آفتابی میزنن ؟ . . .

۷% : بخاطر نور خورشید

۲۳% : بخاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن

۷۰% : نمیخوان بقیه بدوونن دارن به کجا نگاه میکنن

 

 

عدم امنیت یعنی: توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا در، بیش از ۱ متر باشه، درش قفل نداشته باشه، و رو به بیرون باز بشه، همش باید نیم خیز و آماده، مثل خط شروع دوی سرعت حالت بگیری!

 

 

حیف نون می ره دکتر، می گه آقای دکتر! من فراموشی گرفته‌ام. دکتر می گه: چند وقته این بیماری رو دارین؟ حیف نون می گه: کدوم بیماری؟

 

 

توصیه حیف نون به فرزندش: اگر به یکدیگر احترام بگذاری، یکدیگر نیز به تو احترام خواهند گذاشت!

 

 

یه روز کاغذ می خوره تو سر حیف نون. حیف نون جا در جا می میره! کاغذ رو بر می دارن نگاه می کنند، می بینن توش نوشته: “دو تا آجر”! هر هر هر!!!

 

 

از حیف نون می پرسن این شعر از کیه؟ “سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز” می گه نمی دونم یه راهنمایی بکنید… می گن اسم شاعر توی خود شعر هست. می گه: آهان فهمیدم، جواد نکونام!

 

 

حیف نون زنگ می زنه به مخابرات می گه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه می شه لطف کنید از اون طرف یه کم بکشیدش!

 

 

دکتر به بنده خدا گفت : زنت سکته ناقص کرده ! بنده خدا گفت : مرده شور برده هیچ کاریو کامل انجام نمیده

 http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اس ام اس های خنده دار و بانمک با موضوع حیوانات

 

 به یک پاندا میگن بزرگترین آرزویی که داری چیه میگه عکس رنگی بگیرم

.
.
.
قورباغه وزنبور با هم ازدواج میکنند قورباغه میگه قوقوقوقوقوقوربونت برم زنبور میگه وظ وظ وظ وظ وظ وظ وظیفته

.
.
.
یک کلاغ با یه زرافه عروسی می کنه بچشون کلافه می شه!

.
.
.
یه روز یه بابا میره ماهی بگیره تور رو می اندازه تو دریا هرچی می کشه درنمی اید میره زیره اب می بینه ماهی ها تور را بستن دارن والیبال بازی می کنند!!

.
.
.
یه بنده خدایی داشته شنای قورباغه میرفته، لک‌لک میاد می‌خوردش

.
.
.
خرگوشه تو جنگل میمونه رو میبینه میگه:‌ به به آقا میمونه! چی کارا میکنی؟!‌ میمونه میگه: هیچی! این ورو نگاه میکنیم، اون ورو نگاه میکنیم،‌ آقا شیره و خانواده‌اش رو افشاگری میکنیم! این حرف میرسه به گوش شیره، میگه: الان میرم حسابشو می‌رسم!‌ میره پیش میمونه میگه: به به آقا میمونه! چی کارا میکنی؟! میمونه میفهمه هوا پسه، میگه:‌ هیچی قربان، ‌اینورو نگاه میکنیم،‌ اونور رو نگاه میکنیم،‌ چرت و پرت میگیم!

.
.
.
هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا” نکوب رو سرش بی توجه از بغلش رد شو این کارت از صدتا فحش ….. براش بدتره !!

.
.
.
به بزه می گن چرا زنگولت صدا نمی کنه؟ می گه گذاشتمش رو ویبره!

.
.
.
یه روز یه سوسکه از فا ضلاب میاد بیرون میگه به امید یه هوای تازه تر

.
.
.
 

اگه یه قورباغه با یه طوطی ازدواج کنه حاصل چی میشه؟ جواب: قوطی

.
.
.
روزی فیلی زخمی شد و او را برای جراجی به اتاق عمل بردند ، پس از عمل ، دکتر از اتاق خارج شد و با تعجب دید که مورچه ای جلوی در اتاق قدم می زند ، دکتر جلو رفت و پرسید : این جا چه می خواهی؟ مورچه جواب داد : آقای دکتر! این مجروح دوست من است ، آمده ام که اگر لازم شد برای آقا فیله خون بدهم.

.
.
.
فیلی و مورچه ای در زمستانی با هم ازدواج کردند وقتی از باشگاه بیرون آمدند فیل جلو راه می رفت و مورچه به دنبال او پا جای پای فیل می گذاشت. به برفها که رسیدند همین طور که مورچه می رفت افتاد توی جا پای فیل و فریاد زد : آه ! بسوزد پدر عشق! افتادم تو دام عاشقی..

.
.
.
یه روز فیلی داشت راه می رفت و پایش روی مورچه ای رفت و مورچه با خوشحالی گفت : آخی ، قولنجم شکست.

.
.
.
گرگه بعد از کلی جستجو آی دی شنگول و منگول رو گیر میاره ، بعد از چت کردن باهاشون قرار میزاره. وقتی می ره سر قرار می بینه چوپان دروغگو اومده!

.
.
.
یه روز از یک گربه چینی میپرسن اسمت چیه میگه میونگ

.
.
.
آیا میدانستید که بزبزه قندی اولین بز دیابتی تاریخ است !

.
.
.
یه دفعه دو تا هزار پا همدیگر رو بغل میکنن میشن زیپ

.
.
.
اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا می زنه، فکر نکن با دمپائی زدنش… داره به قیافه تو می خنده

.
.
.
خر و گاو دعواشون میشه خره میره رو دیوار مینویسه گاو خر است

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اس ام اس خیانت !


 

 تو این دو روز زندگی ، شبیه من فراوونه
یه لحظه چشماتو ببند ، گذشتن از من آسونه

 


این تو نیستی که مرا از یاد برده ای
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
صحبت از فراموشی نیست ، صحبت از لیاقت است !!!

 


همیشه درد از دیگران است
گاهی از نبودنشان
گاه از بودنشان

 


در خیالم پشت سرت آب ریختم نه برای اینکه برگردی ، تا پاک شود هرچه رد پای توست از زندگی

 


جالب است که انسانها دو چشم دارند ولی با یک چشم به دیگران می نگرند
و جالب تر اینکه انسانها یک چهره دارند اما دورویی می کنند

.


نمیتونم ببخشمت ، دور شو برو نبینمت
تیکه ای بودی از دلم ، گندیدی و بریدمت

 


این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزشت نیست
آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند

 


در آغوش خودم هستم
من خودم را در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت
اما وفادارِ وفادار

 


چه قدر تلخ شده ای !!!
آنقدر که حتی وقتی صدایت را می شنوم احساس می کنم دیگر دلم برایت نمی لرزد

 


درست متر کن ! آدم ها هم قد خودشان اند ، نه هم قد تصورات تو

 


من ، تو : ما
یادت هست ؟
ولی تمام شد
حالا چی ؟ تو ، او : شما
من هم به سلامت

 


فکر می کردم تو همدردی ، اما نه ! تو هم دردی

 


خدایا
در انجماد نگاه های سرد این مردم ، دلم برای جهنمت تنگ شده است !

 


هرگز نگو که دوست داری ، اگر حقیقتاً بدان اهمیت نمی دهی
درباره احساست سخن نگو ، اگر واقعا وجود ندارد
هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش را داری
هرگز نگو برای همیشه وقتی می دانی که جدا می شوی
هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری
هرگز سلامی نده وقتی می دانی که خداحافظی در پیش است
قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری
به کسی نگو که تنها اوست وقتی در فکرت به او خیانت میکنی

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اس ام اس های تنهایی


 

حال “من” دیدن دارد وقتی کسی حال “تو” را میپرسد …
.
.
.
.
آسوده باش دل من ،
دیگر تو را به کسی نخواهم داد …
.
.
.
.
کسی که تصمیم می گیرد و عمل نمی کند به خود نیرنگ می زند
.
.
.
.
تو می دانی آن ها که از چشم می افتند دقیقا کجا می افتند ؟
چندیست دنبال خودم می گردم …
.
.
.
.
کوچک که بودم ترس بزرگ من ، سیاهی بود …
حالا که بزرگ شده ام از کوچکی ام در سیاهی چشمانت میترسم !
.
.
.
.
به من گفتی “تو سخترین لحظه ها کنارتم”
دریغ از اینکه سخت ترین لحظه ها رو خودت برام رقم زدی !!!
.
.
.
.
.
بیا از قلمرواَت دفاع کن ، دارند فتحم می کنند غـــم ها …
.
.
.
.
حقیقت دارد !
کافی ست چمدان هایت را ببندی تا حاضر شوند هـمه برای از یاد بردنت !
آنکه بیشتر دوستت میدارد ، زودتــــر …
..
.
.
..
ﻣﻦ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻼﻏﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ، ﮐﻪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﺑﺎﻏﻤﺎﻥ ﺗﺒﺮ ﺍﺳﺖ !
.
.
.
.
همه ی زندگیم بود ولی هیچ جای زندگیم نبود …

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
برچسب‌ها: جوك جديد , جوك فيسبوكي جديد , جوك , پيام , sms , مطالب خنده دار , بيا بخند , جوك , طنز , جوك تصويري , ,
تاریخ : شنبه 18 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

اتومبیل ها اطلاعات کسب کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با اطلاعاتی در مورد اولین ها در دنیای اتومبیل ها آشنا کنیم.

بقيه  را در ادامه مطلب  مشاهده كنيد:


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: اولین خودروی بنزینی , اولین پمپ بنزین جهان , اولین چراغ راهنمایی , اولین مرگ در حوادث رانندگی , اولین خودروی پلاک شده , اولین دزدی اتومبیل , اولین خودرو با رادیو , اولین خودروی تولید انبوه شده , اولین ها در دنیای خودرو +عکس ,
تاریخ : شنبه 18 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣
L132269663173 51 77x77 محض خنده 5 (بچه ها بیایین داخل بخندیم)
ساعت مچی به درد کسی میخوره که نگران دیر رسیدن یکی باشه
واسه ما اضافه وزن محسوب میشه  !
.
.
.
جملات طنز
بدترین قسمت دیدن یه آشنا توی تاکسی
اضطرابیه که تا مشخص شدن شخص حساب کننده کرایه ادامه داره
و مدام ذهنتو درگیر می‌کنه:)
.
.
.
اینترنت اکسپلورر، بهترین مرورگر است
براى دانلود کردن یک مرورگر دیگر !
.
.
.
مَــــــــــــــــــــــــــــــــــله…؟!!
اسمایلى تلفن جواب دادن منشى های ایرانی !
.
.
.
بابا گفتن ابــــروی کلفـــت مُده
نه اینکه کل پیشونی رو ور دارن موکـــت کنی!
والا با بعضی از این دخترا وقتی صحبت میکنم
یه لحظه فکر میکنم دارم با کیوی صحبت میکنم…
ابرو ساختن عرضش از اتوبان تهران کرج بیشتره لامصب  icon biggrin محض خنده 5 (بچه ها بیایین داخل بخندیم)
.
.
.
هرچقدر قیافم مغروره اخلاق خاک بر سرم منت کشه
ایضا خاک برسر اخلاقم
جملات خنده دار ۹۱

.
.
.
یکی از سرگرمی های ما این بود که شمع رو خاموش کنیم
بعدش سعی کنیم از طریق دود شمع دوباره روشنش کنیم !

.
.
.
خدایا،پس کی این جوراب سوراخ مد میشه ما راحت شیم !
.
.
.
سلطان غم ، لو باتری ! ( Low Battery )
.
.
.
یه فولدر عکس دارم از عکسایی که مامانم ازم انداخته
کلش حدود سی چل تا ویدیوی چند ثانیه ایه که توش دارم
میگم اون یکی دو دکمه رو بزن !
.
.
.
پلیسه با موتور اومد از کنارم رد بشه،از گرما کلاه کاسکتشو گذاشته بود رو کیلومتر موتور…
به من نیگا کرد با اشاره گفت:
کمربند ؟؟
منم یه نگاه بهش کردم و با اشاره گفتم:
کلاه….
یارو نابود شد !
.
.
.
داشتم خواب میدیدم یهو موبایلم الارم داد
قطعش کردم باز خوابیدم. یارو تو خواب گفت کی بود؟ گفتم هیچکی بابا الارم بود!

اس ام اس خنده دار ۹۱
.
.
.
به یکی میگن چند درصد دعاهات مستجاب میشه ؟
میگه : فقط ۵۰%
میگن ازکجا فهمیدی ؟
میگه : ازخدا خواستم دامادم خرپول باشه ، دامادم خر هست اما پول نداره ! !
.
.
.
لذت وقتی که یه بچه کوچیک دستاشو دراز میکنه سمتت ینی بغلم کن
هیچی اندازه این حال نمیده به آدم
.
.
.
نصف کودکی من به کلنجار رفتن با مادربزرگم گذشت که آتاری تلوزیون رو نمیسوزونه
.
.
.
گاهی به بعضـــــیا باید گفت :
” عزیزم اگه برام بـــزرگ شده بودی ، فقط به خاطر خطـــای دیــدم بود ” !
.
.
.
ذهنم مشغول این شده که :
تو این پارتیا که همه حد میزنن کی سانتر میکنه براشون !؟
اس ام اس طنز
.
.
.
وقتی یه همکلاسی راهنمایی دبیرستانت میبینتتو میگه وای چه عوض شدی
آدم خجالت میکشه که این عوضی هنوز اون قیافه شیش ضلعی اول صبامو
تو صف صبحگاهی یادشه !

.
.
.
اگه شجریان بودم رو تیشرتم مینوشم استاد و مرض
.
.
.
یه وختا اینقد آدم زندگی ایش غمناک میشه
که دوس داره یکی یوهو بگه….کاااااات….عالی بود عالی…
خسته نباشین بچه ها…واسه امروز بسه!
.
.
.
به نظرم می‌تونن دیوارای حموم رو از جنس لیف درست کنن
که آدم راحت مثل خرس کمرشو بکشه به دیوار دیگه
اینهمه مشقت برای لیف کشیدن کمر نکشه !
.
.
.
خانومای عزیز :
وقتی یه کاری رو به آقایون میدین که انجام بدن، حتما انجامش میدن..!
نیازی نیست هر ۶ ماه یک بار یادآوریش کنین
.
.
.
من حتی رفتم اساسنامه اتحادیه صنف آرایشگر و سلمانی رو خوندم
ولی توش به اینکه سلمونیا باید
تو یه شیشه پر الکل یه مار بذارن اشاره ای نشده بود !
.
.
.
به مونالیزا بگید اگه چیزی هست بگه ماهم بخندیم
.
.
.
می دونی چیه رفیق؟
اگه از زندگی کسی می ری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون
حتی پوست تخمه هاتم جمع کنی با خودت ببری…
.
.
.
منو رنگ نکن، من صاف کاری لازمم:|
.
.
.
۲۱ دسامبر دنیا قرارِ وایسه رضا صادقی پیاده شه !
.
.
.
الان داشتم تو آینه نگاه میکردم متوجه شدم چشام چه سگی داره لامصب ^_^
.
.
.
به دلم نشستی ولی دو زانو!
معذب نباش، برو عقب قشنگ تکیه بده، پاهاتم دراز کن، این دل فقط جای توئه
.
.
.
تو مترو یا اتوبوس از یه نفر آدرس بپرسین
میبینین که پونزده نفر پونزده تا آدرس کاملا مختلف میدن …
.
.
.
به سلامتــی همـۀ مامانا
که لباس سفید میدی بش بشوره صورتـی ملایم تحویلت میـــده !
.
.
.
تو این ۱۸ روز پایانی دنیا برید زن بگیرید که نصف دینتون کامل شه !
مسواک هم بزنید تا نصف دیگه ش کامل شه !
(راد اس ام اس)
(روش های کرک کردن بهشت!) :دی
.
.
.
چقد لحظه غیر قابل تحملیه که یکی از اشناهاتون
حس خوشمزگیش گل کنه بشینه نیم ساعت
از رو گوشیش جوکای تکراری و لوس تعریف کنه
و تو مجبور باشی الکی بخندی به هر جک مسخرش
خاک بر سر اون لحظه
.
.
.
ملـــــت هر شب تو تختشون دنبال گوشیشــــون میگردن
که به دوستشون sms بزنن …
منم سه ســـــــاعت دنبـــــال طـــــول و عـــــرض پتــــــوم میگردم
.
.
.
مادره خطاب به پسرش: نیوتن رو میشناسی ؟
پسره :نه کی هست؟
مادره : اگه به درسات بیشتر توجه میکردی میشناختیش !
پسره: خیلی خوب ، پارمیدا رو میشناسی ؟
مادر : نه !!!
پسره : اگه به شوهرت بیشتر توجه میکردی میشناختیش !
.
.
.
من نامزد کنم ، از اینا مبشم که پای تلفن می گم اول تو قطع کن !


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: اsms91 , اس ام اس خنده دار آذر 91 , جملات باحال , جملات خنده دار دی 91 , جملات طنز جدید ,
تاریخ : یک شنبه 12 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

اين قيمتها برگرفته شده از سايت استخدام نيوز ميباشد

 

 

 

 

چهارشنبه 22 آذر 1391  11:05 ب.ظ نوع مطلب: قیمت روز خودروهای ایرانی و خارجی ،

  بازدید : 3064 مرتبه
  
برای دیدن توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید
  اگرچه هنوز هم تولید خودرو به روزهای اوج خود بازنگشته، اما بررسی اوضاع بازار در یک ماه اخیر نشان می‌دهد قیمت‌ها کاهش داشته‌اند، هرچند که هنوز هم بازار حبابی به نظر می‌رسد؛ کارشناسان معتقدند: یکی از دلایل اصلی افت قیمت‌ها، فرا رسیدن ایام محرم بوده که سبب شده انگیزه مشتریان به خرید خودرو افت کند. با این حال به نظر می‌رسد با آغاز زمستان، بازار خودرو به رسم هر ساله رونقی نسبی بگیرد و آنگاه اگر اوضاع تولید همچنان نامناسب بماند، قیمت‌ها دوباره صعود خواهند کرد.


بررسی بازار خودرو در یک ماه گذشته
وقتی خودرو ارزان می‌شود

گروه خودرو- بازار خودرو کشور این روزها آرام است و بی‌رونق، گویی مشتریان منتظر اتفاقات آینده هستند و به انتظار نشسته‌اند تا ببینند اوضاع اقتصادی کشور به کجا می‌رود و قیمت ارز و سکه چه می‌شود.
این تفکر مشتریان از آنجا ناشی می‌شود که «خودرو» پس از سال‌ها باز هم به کالایی سرمایه‌ای تبدیل شده و به همین دلیل مشتریان روی زمان خرید و فروش آن حساس شده‌اند.
کاهش تولید خودرو را باید اصلی‌ترین دلیل «سرمایه‌ای» شدن دوباره آن دانست، زیرا این موضوع سبب شد تعادل عرضه و تقاضا در بازار به هم بخورد و قیمت‌ها رشدی نجومی را در کمتر از یک سال تجربه کنند. البته فعالان بازار عنوان می‌کنند طی یک ماه گذشته قیمت خودروها افت داشته و این موضوع بی‌ارتباط با فرا رسیدن ماه محرم نیست. به گفته آنها، بازار خودرو معمولا در ایام محرم به خصوص دهه اول آن افت می‌کند و امسال نیز بازار از چنین قاعده‌ای مستثنی نبوده است.
آن‌طور که خبر می‌رسد، بیشتر خودروهای داخلی و خارجی در این یک ماه گذشته افت قیمت داشته‌اند، با این حال، اما قیمت‌ها هنوز هم کاذب به نظر می‌رسند. برخی کارشناسان بر این باورند که با فرا رسیدن زمستان، بازار خودرو کم کم رونق خواهد گرفت و آنگاه اگر تولید رشد نکرده باشد و عرضه و تقاضا همچنان نامتعادل بماند، قیمت‌ها دوباره رشد خواهند کرد. در حال حاضر اگرچه تولید خودرو اندک تکانی خورده است، اما به نظر نمی‌رسد چندان جوابگوی تقاضای آتی بازار باشد.
افت قیمت 206 و تندر
اما به بازار برویم و ببینیم افت و خیز قیمت‌ها در بازار خودرو طی یک ماه گذشته به چه شکل بوده است .طبق اخبار رسیده از بازار، هم‌اکنون پژو 206 تیپ 2 که رشدی میلیونی را تجربه کرده بود، قیمتی برابر با 27 میلیون تومان دارد و این موضوع نشان می‌دهد تیپ 2 حدود چهار میلیون تومان ارزان شده است. 206 تیپ 6 هم کاهش قیمت داشت، اما کاهشی محدود به 300 هزار تومان، به نحوی که در حال حاضر 39 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. از بازار مدل‌های صندوق دار پژو 206 نیز خبر می‌رسد که V8 و V9 هم کاهش قیمت داشته‌اند. در حال حاضر 206 مدل V8 قیمتی برابر با 27 میلیون و 800 هزار تومان دارد که این موضوع از افت قیمت حدودا شش میلیون تومانی آن حکایت دارد. همچنین مدل V9 نیز که رشد قیمت شدیدی را در یک سال گذشته داشت، در یک ماه اخیر حدود 5/1 میلیون تومان ارزان شده و هم‌اکنون 39 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رود. دیگر مدل 206 صندوقدار به نام V20 نیز کاهشی دو میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر 27 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این در حالی است که قیمت پژو 207 اتومات طی بازه زمانی موردنظر ثابت مانده و هنوز همان 45 میلیون تومان است.
در بین دیگر محصولات ایران خودرو اما در حال حاضر پژو 405 دوگانه سوز قیمتی برابر با 21 میلیون و 500 هزار تومان دارد. این خودرو همچنین در مدل TU5 قیمتی برابر با 19 میلیون تومان به خود می‌بیند. از بازار پارس نیز خبر می‌رسد قیمت مدل سال آن به 25 میلیون تومان رسیده و مدل دوگانه سوز این خودرو نیز 29 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در بین مدل‌های سمند نیز در حال حاضر سمند SE نیز با قیمتی معادل 19 میلیون تومان به فروش می‌رود.
از سمند که بگذریم، به سوزوکی گرندویتارا می‌رسیم، خودرویی که هم‌اکنون در مدل فول و کلاس 8 خود 91 میلیون تومان قیمت دارد. به گفته نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت، ویتارا در یک ماه گذشته تغییر قیمت خاصی را به خود ندیده است.
اما در بین دیگر خودروهای داخلی، مگان نیز طعم کاهش قیمت را چشید و دو میلیون تومان ارزان شد. این خودرو هم‌اکنون
57 میلیون تومان در مدل اتومات خود قیمت دارد. ماکسیما نیز که دیگر به مونتاژ نمی‌رسد، حدود سه میلیون تومان ارزان شده و هم‌اکنون 89 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. تیبا نیز که 400 هزار تومان ارزان شده، 15 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رود و پراید 111 نیز قیمتی برابر با 13 میلیون و 800 هزار تومان دارد.
افت قیمت وارداتی‌ها
اما در بازار خودروهای وارداتی‌ نیز کم و بیش با کاهش قیمت‌ها طی یک ماه گذشته روبه‌رو بودیم. طبق اخبار رسیده، هیوندایی IX55 هم‌اکنون 165 میلیون تومان به فروش می‌رود و این به معنای افت قیمت پنج میلیون تومانی آن است. دیگر مدل هیوندایی به نام IX35 نیز در حال حاضر با توجه به افت قیمت هشت میلیون تومانی خود 132 میلیون تومان به فروش می‌رود.
در بین دیگر محصولات هیوندایی، سوناتا هم‌اکنون 117 میلیون تومان به فروش می‌رود و آزرا هم 160 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که اولی هشت میلیون ارزان شده و دومی پنج میلیون تومان گران. البته قیمت 160 میلیون تومانی آزرا به مدل جدید آن مربوط می‌شود.
دیگر مدل‌های هیوندایی به نام‌های i30 و سانتافه در حال حاضر به ترتیب قیمتی برابر با 85 و 130 میلیون تومان دارند. i30 در یک ماه گذشته پنج میلیون تومان ارزان شده، اما سانتافه تغییر خاصی نکرده است. از هیوندایی که بگذریم، در بین محصولات کیا هم‌اکنون اسپورتیج 125 میلیون تومان به فروش می‌رسد که این موضوع نشان از تثبیت قیمت آن طی یک ماه گذشته دارد. سراتو نیز با همان قیمت 85 میلیون تومان خود خرید و فروش می‌شود.
دیگر مدل کیا به نام اپتیما نیز در حال حاضر 127 میلیون تومان به فروش می‌رسد و این موضوع نشان می‌دهد، اپتیما 14 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. این قیمت البته به مدل جدید اپتیما مربوط می‌شود. به گفته فعالان بازار، هم‌اکنون تویوتا کرولا نیز قیمتی برابر 90 میلیون تومان دارد و اوریون نیز 150 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین مدل جدید اوریون به تازگی به بازار آمده است.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: قيمت خودرو , قيمت , قيمت روز خودرو , خودرو , بازارخودرو , خودرو , قيمت روز , انلاين خودرو , قيمت ,
تاریخ : یک شنبه 12 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 

توجه                                توجه

اين پست به روز است و ابديت ميشود

 

يوزر و پسورد آنتی ویروس ناد 32 برای آپدیت آنلاین

ESET Smart Security

Username:TRIAL-76851415
Password:b5f83xxjs7

Username:TRIAL-76851430
Password:c6c35x5c22

Username:TRIAL-76851439
Password:8b6bstuc68

Username:TRIAL-76851447
Password:jrh5cxvnud

Username:TRIAL-76851457
Password:pht448najr

Username:TRIAL-76851465
Password:d6d4k6rr3c

Username:TRIAL-76851470
Password:mm75xn5688 

____________________________________________________________________________

نرم افزار مرورگر اینترنت موزیلا سیمانکی – Mozilla SeaMonkey 2.14

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

نرم افزار ویرایش و روتوش عکس – PhotoFiltre Studio X 10.7.2

 

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا – Opera v12.11

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

نرم افزار مرورگر فایرفاکس ۱۷ – Mozilla Firefox 17.0 Final

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت – cFosSpeed 8.03

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

خبر: شارژر موبایل سیار

بعضی وقت‌ها چند ثانیه شارژ بیشتر تلفن می‌تواند نقشی حیاتی ایفا کند. از این رو شاید همراه داشت این وسیله در لوازم ضروری سفر بی فایده نباشد.

به گزارش فارس، در سفرهای خارج از شهر، مواقع قطعی برق و چنین موقعیت‌هایی که دسترسی به الکتریسیته برای شارژ کردن تلفن همراه وجود ندارد چه باید کرد؟

وسیله‌ای که در زیر می‌بینید یک توربین الکتریکی دستی است که می‌تواند در مواقع اضطراری برای تلفن‌ همراه یا هر وسیله دیگری که از طریق «یو اس بی» شارژ می‌شود انرژی تأمین کنند.

این نیروگاه تولید برق ۶۰ دلاری که «بوست توربین ۲۰۰۰» نام دارد در ازای هر یک دقیقه چرخاندن اهرم انرژی لازم برای ۳۰ ثانیه تماس تلفنی را تولید می‌کند که البته مقدار زیادی نیست اما در مواقع ضروری می‌تواند حیاتی باشد.

______________________________________________________________________________

نرم افزار خاموش کردن سیستم بصورت اتوماتیک – PC Auto Shutdown 5.4

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

نرم افزار پاکسازی رجیستری – Acebyte Registry Cleaner 1.0.0.0

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل – Mozilla Thunderbird v17.0

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

نرم افزار طراحی نقاشی – ArtRage Studio Pro 3.5.0 Retail

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

نرم افزار فارسی نیستان ۸

http://dl.lorddownload.com/images/edameh.jpg

______________________________________________________________________________

                                                      بقيه در ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
برچسب‌ها: دانلود برنامه , دانلود نرم افزار , دانلود , نرم افزار روز , دانلود نرم افزار به روز , نرم افزار كامپيوتري , مجله دانلود نرم افزار روز دنيا ,
تاریخ : یک شنبه 12 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣
تاریخ : یک شنبه 12 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 

میدونی وقتی واست پیام نمیدم یعنی چی ؟

یعنی پیامی در حد مرامت ندارم با مرام !

.

.

.

هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم

.

.

.

خواستی دیگه نباشی ، آفرین ، چه با اراده

لعنت به دبستانی که تو از درس هایش فقط تصمیم کبری را آموختی . . .

.

.

.

 

بوسه‌” بهترین سرقتِ دنیاست

چون هم دزیدیش حال میده

هم پس دادنش  . . .

.

.

.

یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم

چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم”  . . .

.

.

.

همه چیز زود شروع شد

عاشقی

دلتنگی

رفتن تو …

اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟

عشق تو در من . . .

 

.

.

.

تو چنان زیبا شده ای میان شعرهایم

که گمان نکنم خودت هم بدانی

این که داری می خوانیش

خودِ تویی . . .

.

.

.

نشود خوش دلم از نامه و پیغام کسی

توسن سرکش طبعم نشود رام کسی

آن که دربند تعلق نبود خاطر ماست

که نه دربندکسی هست و نه در دام کسی

.

.

.

حالا که رفته ای

ساعتهــــا به این می اندیشم ، که چرا زنــــده ام هنـــوز ؟

مگـه نگفتـــه بــودم بی تــــو میمیرم ؟

خدا یادش رفته است مرا بکشــــد

یا تــــــو قرار است برگردی ؟

.

.

.

قشنگ ترین کنسرت دنیا

صدای نفس نفس زدن تو در آغوشم بود . . . !

.

.

.

دستهایت ، تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم ، کابوس نمی بینم  . . .

.

.

.

قهوه چشمان توست

تیره ، تلخ

اما آرامبخش و اعتیاد آور . . .

.

.

.

کلاغ جان!

قصه من به سر رسید

سوار شو !

تو را هم به خانه ات می رسانم . . .

.

.

.

انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را

روزی هزار بار ببینی و آنقدر بزرگ باشد

که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی  . . .

.

.

.

قهر که می کنی

بی حواس ترین آدم روی زمین می شوم

آنقدر که

دست نوشته هایم را توی یخچال پیدا می کنم

بشقاب غذای دست نخورده ام را در کتابخانه . . .

.

.

.

دلم به بهانه ندیدنت گریست

بگذار بگرید و بداندهر چه خواست همیشه نیست . . .

.

.

.

پنداشتی گذشته مرد ؟

آن بوسه ها چو دانه های الماس در گوشواره از یادم آویزان است . . .

.

.

.

در زندگی گفتن دو چیز بسیار سخت است

اولین سلام

و آخرین خدا حافظی . . .

.

.

.

مانند شیشه ‘شکستنم’ آسان بود

ولی دیگر به من ‘دست نزن’ ، این بار ‘زخمی ات’ خواهم کرد . . .

.

.

.

بسیار تماشایی و آراسته ای / از رونق ماه آسمان کاسته ای

انگار نه انگار که ما را دیدی / از روی کدام دنده بر خاسته ای !؟

.بقيه در ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
برچسب‌ها: جوك جديد91 , جوك فيسبوكي جديد , جوك , پيام , sms , مطالب خنده دار , بيا بخند , جوك , طنز , جوك تصويري , , جوك2012 , جوك , جملات عاشقانه , طنز , خنده بازار , جمله عاشقي , ,
تاریخ : یک شنبه 12 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 

عکس نوشته های طنز و خنده دار
۳ – ۲ – ۱ اکشن !
Aksneveshte 1 عکس نوشته های طنز و خنده دار
ارزش یک بودن را ، فقط هنگام نبودن ، می توان فهمید . . .
Aksneveshte 2 عکس نوشته های طنز و خنده دار
تشخیص اینکه کی خره واقعا سخته
Aksneveshte 3 عکس نوشته های طنز و خنده دار
یه کلاغ اسگل و دوست داشتنی !
الهیییییییی چه انتظاری میکشه !
Aksneveshte 4 عکس نوشته های طنز و خنده دار
نمونه جالبی از کانگورو !
Aksneveshte 5 عکس نوشته های طنز و خنده دار
انجام بدین خیلی باحاله !
Aksneveshte 6 عکس نوشته های طنز و خنده دار
من ، لحظه ای که از ایفون ۵ رونمایی شد !
Aksneveshte 7 عکس نوشته های طنز و خنده دار
احساس خیلی بدیه ! خیلی تمرکز میخواد !
Aksneveshte 8 عکس نوشته های طنز و خنده دار
بدون شرح !
Aksneveshte 9 عکس نوشته های طنز و خنده دار
و اینگونه بود که طوفان سندی آمریکا آغاز شد !
Aksneveshte 10 عکس نوشته های طنز و خنده دار

 

بقه  را در ادامه مطلب ببينيد


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: لطيفه , ,
برچسب‌ها: جوك جديد , جوك فيسبوكي جديد , جوك , پيام , sms , مطالب خنده دار , بيا بخند , جوك , طنز , جوك تصويري , ,
تاریخ : دو شنبه 6 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

نرم افزار CalcTape Smart Calculator یک ماشین حساب پیشرفته و در عین حال نیز خیلی بسیار ساده میباشد. فقط کافی است که مانند یک ورق محاسبات خود را بر روی محیط این ماشین حساب وارد کنید. این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل Android 2.2 و بالاتر نیاز دارد.

دانلود CalcTape Smart Calculator v1.0.5 - ماشین حساب برای آندروید


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

 

نرم افزار Control panel همانند کنترل پنل رایانه عمل میکند. بدین صورت که دسترسی سریع به امکاناتی از گوشی که نیاز بیشتری به آنها دارید میدهد. این برنامه شامل ۵ تم بسیار مختلف است که شامل رنگهای قرمز، آبی، سبز، روشن و تاریک است. برای نصب نرم افزار به Android 2.2 و بالاتر نیاز دارید.

نرم افزار کنترل پنل در گوشی Control panel for Android v1.02 - آندروید


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

 اين مطالب برگرفته شده از سايت بزرگ http://www.mob4u.ir  است


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: android , Control panel for Android v 1 , 02 , دانلود اندرویدجدید , دانلود نرم افزار Control panel for Android v1 , 02 , دانلودنرم افزار جدید , نرم افزار آندروید , نرم افزار موبایل , نرم افزار کنترل , نرم افزار کنترل پنل در گوشی , نرم افزارجدیدآندروید ,
تاریخ : دو شنبه 6 آذر 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

 

 

 

نرم افزار Premium Toggle Widgets یک ویجت بسیار زیبا و ساده میباشد. شما با استفاده از این ویجت میتوانید به راحتی هر چه تمام هر نوع سوییچ ویجتی را که میخواهید در صفحه هوم اسکرین خود قرار دهید. برای نصب این نرم افزار به سیستم عامل Android 1.6 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود Premium Toggle Widgets v1.0.3 - ویجت همه کاره برای آندروید

 

دانلود (Download) | با حجم : ۱٫۶۱ مگابایت
رمز فایل : www.mob4u.ir

       منبع:    www.mob4u.ir

بقيه نرم افزار ها در ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
برچسب‌ها: Currency converter plus v 2 , 1 , 2 , 1 , اندروید , دانلود Currency converter plus v 2 , 1 , 2 , 1 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار تبدیل واحد در اندروید , دانلودنرم افزارموبایل , نرم افزار آندروید , نرم افزار اندروید , نرم افزار تبدیل واحد ارز , نرم افزارموبایل ,
تاریخ : دو شنبه 15 آبان 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

                       

                                                   براي دريافت نرم افزار  انواع گوشي روي متن زير كليك كنيد

                                         

                                  دريافت نرم افزار همراه بانک ملت

                             

 

                                                               تاريخ اخرين بروز رساني14/6/1391 

 

                                                     

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
baalatarin نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 cloob نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 donbaler نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 viwio نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 donbaleh نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 twitter نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 facebook نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 google buzz نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 google نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 digg نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 yahoo نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 Technorati نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026 delicious نسخه جدید نرم افزار چت WhatsApp Messenger v2.7.9026

 

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
برچسب‌ها: نرم افزار همراه بانك ملت , همراه بانك , بانك ملت , نرم افزار , موبايل بانك ,
تاریخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391
نویسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

دانلود برنامه WhatsApp Messenger v2.6.97 برای s60v5

WhatsApp Messenger نرم افزار جالب و قدرتمندی است که امکان ارسال پیام بدون نیاز به پرداخت هزینه را برای شما فراهم می آورد . WhatsApp Messenger برای گوشی های iPhone, BlackBerry, Android و Nokia طراحی شده و امکان استفاده از این نرم افزار برای همه فراهم می باشد . این نرم افزار امکان ارسال اس ام اس از طریق اینترنت گوشی را در اختیار شما قرار می دهد . WhatsApp Messenger بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ ، سیمبین ۳ ، آنا و بل قابل نصب و استفاده می باشد .

 

 

دانلود | با حجم ۳٫۱۳mb

رمز : www.apmdownload.com

منبع :


 

اينم لينك مستقيم دانلود مخصوص گوشي هاي با سيستم جاوا

Download دانلود با لینک مستقیم
Hajmحجم فایل: 828 کیلو بایت


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: چت , موبايل , سيمبان , سري 5ورژن 3و5 , whatsapp-messenger-v2-6-97دانلود , جاوا ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به مدرن دانلود خوش آمدید ☺☺☻☻♦♦♦♥♥♥♥!♥♥♥♥♥♣♦◘◘• welcom to weblog